چطور میزان شارژ باتری ایرپاد خود را چك كنیم؟

چك‌كردن میزان شارژ باتری ایرپاد علاوه‌بر آیفون، آیپد، مك و اپل واچ، در دستگاه‌های اندروید نیز به‌راحتی ممكن است.

چطور میزان شارژ باتری ایرپاد خود را چك كنیم؟آموزشمطالب هدست و هدفونصوتی و تصویریچهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰مطالعه 6 دقیقهسپیده نصیرزادهتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتچك‌كردن میزان شارژ باتری ایرپاد علاوه‌بر آیفون، آیپد، مك و اپل واچ، در دستگاه‌های اندروید نیز به‌راحتی ممكن است .

تبلیغاتایرپادها به‌راحتی به دستگاه‌های اپل متصل می‌شوند و كار می‌كنند؛ دانستن سطح باتری آن‌ها اگرچه به‌صورت حدودی و نه‌‌چندان‌دقیق، اما به‌آسانی با روش‌های مختلف امكان‌پذیر است. در ادامه، به شما خواهیم گفت كه چگونه سطح باتری ایرپاد خود را بدون توجه به دستگاهی كه به آن متصل هستند، بررسی كنید .

فهرست مطالبچك‌كردن باتری ایرپاد در آیفون و آیپدچك‌كردن باتری ایرپاد با ویجت باتریچك‌كردن باتری ایرپاد در اپل‌واچچك‌كردن درصد باتری ایرپاد در مكچگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟چك‌كردن شارژ باتری ایرپاد بدون وصل‌شدن به گوشیكپی لینكچك‌كردن باتری ایرپاد در آیفون و آیپدبرای چك‌كردن سریع باتری ایرپاد خود در مواقعی كه از آن استفاده نمی‌كنید، كیس شارژ آن را در نزدیكی ایفون یا آیپد خود باز كنید .

با انجام این كار، یك پنجره‌ در قسمت پایین صفحه‌نمایش دستگاه خود خواهید دید كه درصد باتری ایرپاد و كیس شارژ را به شما نشان می‌دهد. در مواقعی كه ایرپاد در گوشتان است و می‌خواهید میزان باتری آن را چك كنید، به قسمت تنظیمات دستگاه خود بروید و روی گزینه‌ی ایرپاد كه درست در زیر اپل آیدی قرار دارد ضربه بزنید .

در این قسمت، علاوه‌بر چك‌كردن میزان باتری ایرپاد می‌توانید تمام تنظیمات مربوط‌به آن را نیز مشاهده كنید؛ حتی می‌توانید از سیری بپرسید كه ایرپاد شما چند درصد شارژ دارد.كپی لینكچك‌كردن باتری ایرپاد با ویجت باتریiOS ویجت‌های فوق‌العاده‌ای به كاربران ارائه می‌دهد كه یكی از آن‌ها ویجت باتری است .

این ویجت به شما كمك می‌كند تا درصد شارژ ایرپادتان را مستقیماً روی صفحه‌نمایش دستگاه خود مشاهده كنید:انگشتتان را به‌مدت چند ثانیه روی یك فضای خالی در صفحه‌نمایش دستگاه نگه دارید.روی آیكون + در قسمت بالا سمت چپ صفحه‌نمایش ضربه بزنید .

اكنون در صفحه‌ای كه باز می‌شود اسكرول كنید و از میان گزینه‌های موجود، روی گزینه‌ی باتری ضربه بزنید. اندازه‌ی ویجت دلخواه خود را انتخاب كنید و روی گزینه‌ی Add Widget ضربه بزنید تا به صفحه‌نمایش اضافه شود .

به‌خاطر داشته باشید كه ویجت باتری فقط زمانی درصد شارژ ایرپاد را نشان می‌دهد كه ایرپاد شما به دستگاه آیفون‌تان متصل باشد. از سوی دیگر فراموش نكنید كه این اطلاعات به‌صورت لحظه‌ای آپدیت نمی‌شوند؛ پس خیلی به آن‌ اعتماد نكنید .

كپی لینكچك‌كردن باتری ایرپاد در اپل‌واچشما می‌توانید برای چك‌كردن درصد باتری ایرپاد خود از كنترل سنتر اپل‌ واچ هم استفاده كنید: دكمه‌ی كناری اپل واچ را فشار دهید تا كنترل سنتر باز شود.روی آیكون باتری كه شبیه یك درصد بزرگ است ضربه بزنید .

در صفحه‌ای كه باز می‌شود می‌توانید درصد باتری اپل واچ و ایرپادهای متصل را مشاهده كنید؛ البته اگر كیس شارژ ایرپادتان باز باشد می‌توانید درصد باتری كیس را نیز در این قسمت چك كنید.كپی لینكچك‌كردن درصد باتری ایرپاد در مكبررسی درصد شارژ ایرپاد در مك بسیار آسان است .

برای اینكار كافی است ابتدا ایرپادتان را به مك وصل كنید؛ سپس روی آیكون ایرپاد در نوار منو كلیك كنید تا درصد باتری ایرپاد و كیس شارژ برای شما نمایش داده شود.بد نیست بدانید كه روش جایگزینی هم برای چك‌كردن میزان باتری ایرپاد وجود دارد و شما می‌توانید از قسمت تنظیمات سیستم هم این كار را انجام دهید:مقالات مرتبطچطور قابلیت نویز كنسلینگ ایرپاد را فعال یا غیرفعال كنیم؟اپل امسال هندزفری ارزان «ایرپاد لایت» را عرضه می‌كندایرپاد خود را به مك وصل كنید .

تنظیمات سیستم را باز و به پایین اسكرول كنید.از نوار كناری سمت چپ روی نام ایرپاد خود كلیك كنید تا درصد باتری ایرپاد برای شما نشان داده شود.كپی لینكچگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟برای چك‌كردن میزان شارژ باتری ایرپاد در اندروید، اپلیكیشن AirBattery را نصب كنید .

البته اگر رابط كاربری گوشی شما دارای ویجت باتری باشد، از آن طریق هم می‌توان باتری ایرپادها را بدون نیاز به نصب برنامه بررسی كرد. دانلود AirBattery از گوگل‌پلیایرپاد را به دستگاه اندرویدی‌تان وصل كنید.اپلیكیشن AirBattery را باز كنید و روی Grant Permission ضربه بزنید .

گزینه‌ی While using the app را انتخاب كنید.یك‌بار دیگر روی گزینه‌ی Grant Permission ضربه بزنید و از لیستی كه باز می‌شود گزینه‌ی AirBattery را انتخاب كنید.روی گزینه‌ی Allow display over other apps ضربه بزنید و آن را فعال كنید .

به دو مرحله‌ی قبل برگردید. در این مرحله درصورت مشاهده‌ی درخواست صرفه‌جویی در انرژی، روی گزینه‌ی Ignore كلیك كنید.مدل ایرپاد خود را انتخاب كنید و روی گزینه‌ی OK ضربه بزنید.AirBattery را باز كنید.كیس ایرپادتان را باز كنید تا درصد باتری ایرپاد و كیس شارژ در یك پنجره‌ی پاپ‌آپ برای شما نمایش داده شود .

توجه داشته باشید كه ایرپاد حتما باید داخل كیس باشد تا بتوانید درصد باتری آن را چك كنید.كپی لینكچك‌كردن شارژ باتری ایرپاد بدون وصل‌شدن به گوشیشما می‌توانید بدون وصل‌كردن ایرپاد خود به یك دستگاه هم درصد باتری آن را با كمك چراغ وضعیت تخمین بزنید .

این چراغ روی قسمت جلوی كیس شارژ قرار دارد و با بازكردن كیس فعال می‌شود. اگر كیس شارژ شما قدیمی است، این چراغ در زیر كیس قرار دارد.درصورتی‌كه ایرپاد شما داخل كیس باشد، چراغ روی كیس نشان‌دهنده‌ی وضعیت باتری ایرپاد است؛ اما اگر كیس شارژ خالی باشد، این چراغ وضعیت باتری خود كیس را به شما نشان می‌دهد .

چراغ سبز به این معنا است كه ایرپادهای شما به‌طور كامل شارژ شده‌اند. اگر این چراغ به رنگ نارنجی باشد یعنی درصد باتری ایرپادهای شما كمتر از یك‌بار شارژ كامل است. شما تجربه‌ی استفاده از كدام‌یك از روش‌های گفته‌شده را دارید؟ تجربه‌ی خود را با ما درمیان بگذارید .

منبع : https://www.zoomit.ir/howto/423542-check-airpods-battery-level/

مجله فن آوری

 
اپل و گلدمن ساكس ۹۰ میلیون دلار جریمه شدند
1403/08/02
چرا رسیدن كاوشگر اروپا كلیپر به سیاره مشتری بسیار زمان‌بر است؟
1403/08/02
اپل سفارش تولید آیفون ۱۶ را كاهش داد؛ ادعای تحلیلگر برجسته
1403/08/02
آیا می‌توانیم با‌دیگر به عكس‌ها اعتماد كنیم؟ اپل و شركت‌های دیگر روی این مشكل كار می‌كنند
1403/08/02
گوگل احتمالاً با پیكسل ۱۰ و پیكسل ۱۱ در مسیر آیفون قدم برمی‌دارد
1403/08/02
دردسر جدید برای اینتل؛ ظاهراً پردازنده‌های Arrow Lake مشكل ناپایداری دارند
1403/08/02
كشف گسترده مواد شیمیایی ماندگار در ۹۹ درصد از بطری‌های آب جهان
1403/08/02
ریاضیدان آماتور بزرگ‌ترین عدد اول شناخته‌شده را كشف كرد
1403/08/02
ورود پردازنده‌های TSMC به محصولات هواوی؛ ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد
1403/08/02
تولید اپل ویژن پرو احتمالا تا پایان ۲۰۲۴ به‌طور كامل متوقف می‌شود
1403/08/02
افزونه‌های جدید نسخه اندروید مرورگر اج معرفی شدند؛ اما خبری از uBlock نیست
1403/08/02
هوش مصنوعی سامسونگ تا پایان امسال از ۲۰ زبان پشتیبانی خواهد كرد
1403/08/02
كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد
1403/08/02
دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شد
1403/08/02
كدام دستگاه‌های هواوی به HarmonyOS Next مجهز می‌شوند؟
1403/08/02
گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كند
1403/08/02
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com