فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی در انتشار بازیهای ایكسباكس برای پلیاستیشن و نینتندو نداریم
فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبهی خود بیان كرد كه هیچ خط قرمزی در انتشار بازیهای ایكسباكس برای دیگر پلتفرمها وجود ندارد.
فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی در انتشار بازیهای ایكسباكس برای پلیاستیشن و نینتندو نداریمبازیچهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶مطالعه 2 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتمشاهده همه ویدئوهاتبلیغاتتبلیغاتفیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبهی خود بیان كرد كه هیچ خط قرمزی در انتشار بازیهای ایكسباكس برای دیگر پلتفرمها وجود ندارد .
تبلیغاتبنابر گزارش بلومبرگ، فیل اسپنسر، رئیس ایكسباكس، در مصاحبهی جدید خود اعلام كرد كه خط قرمزی برای انتشار بازیهای ایكسباكس روی دیگر پلتفرمها وجود ندارد. او در ادامه افزود كه هدف اصلی مایكروسافت، ارائه بازیها به بیشترین تعداد بازیكن ممكن است و این شامل همكاری با پلتفرمهای دیگر نظیر پلیاستیشن و نینتندو نیز میشود .
نبود خط قرمز در انتشار بازیهای ایكسباكس برای دیگر پلتفرمها، نشاندهندهی تغییر استراتژی ایكسباكس در سالهای اخیر است كه بهجای تمركز بر انحصاریبودن بازیها، برای دسترسی گستردهتر بازیها و ایجاد اكوسیستم بازتر تلاش میكند .
اسپنسر توضیح داد كه تیم او با تولیدكنندگان سختافزار همكاری نزدیكی را شروع كرد تا مطمئن شود كه تجربهی بازیها ایكسباكس، همخوانی كاملی با دیگر پلتفرمهای داشته باشد.یكی از نمونههای این رویكرد، بازی موفق ماینكرفت است كه پساز خرید مایكروسافت، همچنان روی پلتفرمهای مختلفی ازجمله پلی استیشن و نینتندو سویچ عرضه میشود .
اسپنسر اشاره كرد كه این رویكرد باعث شده است تا این بازی به جامعهای بزرگتر از بازیكنان دست پیدا كند و تجربههای بهتری را برای آنان فراهم آورد.مقالههای مرتبطفیل اسپنسر: تعداد كاربران كنسولهای ایكسباكس بیشتر از همیشه استرئیس ایكسباكس تأیید كرد: بازیهای بیشتری برای PS5 منتشر میشوندمایكروسافت همچنان بهدنبال خریدهای جدید در حوزه گیمینگ است؛ فیل اسپنسر تأیید كردهمچنین، رئیس ایكسباكس تأكید كرد كه همكاری با دیگر پلتفرمها به معنای كاهش كیفیت بازیها برای ایكسباكس نخواهد بود؛ بلكه مایكروسافت همچنان به ارائهی بهترین تجربه ممكن برای كاربران خود متعهد است .
انتشار بازیهایی مانند Grounded ،Pentiment ،Sea of Thieves و Hi-Fi Rush برای پلتفرمهای غیر از ایكسباكس، از جدیت مایكروسافت در اجرای این سیاست جدید حكایت میكند.در نهایت، تصمیم مایكروسافت برای حذف خط قرمز انحصارگرایی، نقطه عطف مهمی در صنعت بازیهای ویدئویی محسوب میشود .
این تصمیم میتواند به نفع گیمرها و صنعت بازیهای ویدئویی باشد و به ایجاد بازار رقابتیتر و پویاتر كمك كند. بااینحال برای ارزیابی كامل پیامدهای این تصمیم، باید منتظر ماند و دید كه سایر شركتهای بزرگ، چگونه به این تغییر رویكرد مایكروسافت واكنش نشان خواهند داد .
منبع : https://www.zoomit.ir/gaming/429679-phil-spencer-says-no-red-lines-for-what-games-come-to-other-platform/