معرفی جدیدترین راهكارهای سازمانی شاتل موبایل در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانك و بیمه

شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهكارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانك و بیمه تهران حضور می‌یابد.

شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهكارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانك و بیمه تهران حضور می‌یابد.به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این نمایشگاه كه از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه دارد، شاتل موبایل در سالن ۴۰ با ارائه سیم‌كارت هوشمند خود به عنوان بستری مطمئن برای نیازمندی‌های ارتباطی و معرفی جدیدترین راهكارهای سازمانی، میزبان بازدیدكنندگان خواهد بود .

شاتل موبایل تنها اپراتور ارائه دهنده سیم‌كارت هوشمند و تنها Full MVNO حقیقی ایران است كه امكان اتصال خودكار به سه شبكه رادیویی تلفن همراه كشور را دارد و به طور هوشمند هر لحظه شبكه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشتركین سیم‌كارت‌های خود را تحلیل و همیشه بهترین و با كیفیت‌ترین پوشش شبكه را برای آنها فراهم می‌كند .

«مدیریت دستی شبكه میزبان» یكی دیگر از خدمات متمایزی است كه توسط شاتل ‌موبایل ارائه شده و به تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های سازمانی و شخصی خود این امكان را می‌دهد تا با شماره‌گیری كد دستوری #۸*۱* و یا از طریق سیستم مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیكیشن "شاتل‌‏‌ موبایل من" بتوانند ضمن استعلام نام شبكه رادیویی میزبان، به‏‌ صورت دستی این شبكه را در لحظه تغییر داده و به شبكه اپراتور میزبان مورد نظر خود متصل كنند .

یكی از مهم‌ترین راهكارهای سازمانی شاتل موبایل كه در این نمایشگاه به بازدیدكنندگان معرفی خواهد شد، «سرویس ارسال پیامك خدماتی» شاتل موبایل است. سرویس ارسال پیامك خدماتی شاتل موبایل این امكان را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد تا بدون هیچ واسطه‌‌ای به صورت مستقیم برای تمام مخاطبین خود پیامك خدماتی ارسال كنند .

مشتریان این راهكار سازمانی شاتل‌ موبایل می‌توانند به دو روش وب‌سرویس و وب‌پنل از سرویس ارسال پیامك خدماتی استفاده كنند.راهكار APN-VPN برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یك بستر امن، ارائه سیم‌كارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شركت‌ها، آی پی استاتیك روی سیم‌كارت برای داشتن شناسه منحصر به فرد، معتبر و دائمی در اینترنت و همچنین فناوری «موبایل كانكت» به عنوان جدیدترین تكنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏كارت، از دیگر راهكارهای سازمانی شاتل موبایل است كه صاحبان كسب و كار می‌توانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند .

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خرداد، هر روز از ساعت ۸ الی ۱۵ از غرفه شاتل موبایل در سالن ۴۰ محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران، بازدید كنند و یا برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانیwww .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/405737-shatel-mobile-insurance-bank-exchange-exhibition/

مجله فن آوری

 
قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت
1403/02/05
آیا برای نجات گونه‌های آسیب‌پذیر باید آن‌ها را تكامل دهیم؟
1403/02/05
واكنش مدیرعامل تیك‌تاك به احتمال فیلترشدن در آمریكا: هیچ‌جایی نمی‌رویم
1403/02/05
چرا نماد قلب هیچ شباهتی به قلب انسان ندارد؟
1403/02/05
گوشی‌های اندرویدی جایگاه آیفون را در بازار موبایل آمریكا تصاحب می‌كنند؟
1403/02/05
بررسی گلكسی A35؛ جانشین معنوی A54
1403/02/05
كوالكام به تقلب در بنچمارك‌های اسنپدراگون ایكس الیت و پلاس متهم شد
1403/02/05
نه! آیپد ایر غول‌پیكر اپل نمایشگر مینی LED نخواهد داشت
1403/02/05
اولین ساعت هوشمند آیكو با نمایشگر دایره‌ای و قیمت منطقی رونمایی شد
1403/02/05
۳ سال زندان در انتظار مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا
1403/02/05
فوری: رئیس‌جمهور آمریكا قانون فیلترشدن تیك‌تاك را امضا كرد
1403/02/05
رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
1403/02/05
پس‌لرزه نقد تند و تیز یوتیوبر معروف؛ شركت فیسكر به‌زودی ورشكست می‌شود
1403/02/05
راهنمایی كامل برای خرید انواع هاست‌ پارس پك و كاربردهای آن
1403/02/05
شاسی‌بلند محبوب لامبورگینی نونوار شد؛ شتاب صفر تا ۲۰۰ كیلومتر‌برساعت در ۱۱٫۴ ثانیه!
1403/02/05
كوالكام با رونمایی ۳ مدل پردازنده پرچمدار ایكس الیت، قدرت‌نمایی كرد
1403/02/05
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com