جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری كویل وایرال شد

هوش مصنوعی، علاقه‌مندان به دیدن بازی هنری كویل در نقش جیمز باند را به مراد دلشان رساند.

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری كویل وایرال شدهوش مصنوعیزوم پلاسفناوریجمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰مطالعه 2 دقیقهدیبا غفاری جهانیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتهوش مصنوعی، علاقه‌مندان به دیدن بازی هنری كویل در نقش جیمز باند را به مراد دلشان رساند .

تبلیغاتگزارش هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد در شرایطی كه طرفداران جیمز باند بی‌صبرانه در انتظار دیدن مأمور ۰۰۷ بعدی هستند؛ یك تریلر جعلی كه توسط هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب میلیون‌ها بازدید داشته است.تریلر منتشرشده نشان می‌دهد كه هنری كویل جیمز باند بعدی است .

طرفداران تاكنون بارها گفته‌اند كه علاقه‌ی زیادی به انتخاب او برای بازی در نقش دنیل كریگ دارند.در اولین تریلر فیلم باند ۲۶ كه توسط هوش مصنوعی ساخته شده، مارگو رابی هم‌بازی كویل است و از كریستوفر نولان به‌عنوان كارگردان نام برده شده است .

صدای ساختگی كه توسط ChatGPT به‌كار رفته، این توضیحات را درباره‌ی فیلم ارائه می‌كند.تماشای تریلر فیلم جعلی جیمز باند با بازی هنری كویل در یوتیوبتریلر جعلی جدیدترین فیلم جیمز باند توسط استودیو KH ساخته شده كه ده‌ها تریلر جعلی در كانال یوتیوب خود دارد و برای ساخت آن‌ها از هوش مصنوعی و بخشی از فیلم‌های اصلی استفاده می‌كند .

این تریلر با كمك صحنه‌هایی از فیلم The Man From Uncle با نقش‌آفرینی هنری كویل ساخته شد؛ چراكه این فیلم نزدیك‌ترین تجربه‌ی كویل به نقش جیمز باند است.تا حالا بیش از ۲٫۵ میلیون نفر ویدئوی باند ۲۶ را تماشا كرده‌اند .

یكی از اصلی‌ترین دلایل بازدید بسیار زیاد این ویدئو انتخاب عنوان هوشمندانه‌ای است كه كاربران را ترغیب به تماشا می‌كند. در توضیحات این ویدئو آمده است كه «هنری كویل و مارگو رابی ستاره‌های فیلم باند ۲۶ خواهند بود و فیلمبرداری آن در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد .

»استودیو KH برای هرگونه سلب مسئولیت در توضیحات این تریلر ساختگی به این موضوع اشاره كرد كه ویدئوی منتشرشده برای اهداف هنری و سرگرمی ساخته شده است و جلوه‌های مختلف ازجمله طراحی صدا، فناوری‌های هوش مصنوعی، ابزارهای تحلیل‌گر فیلم و سایر عناصر در ساخت آن به‌كار رفته است .

مقالات مرتبطهوش مصنوعی جنجالی «سورا» وارد هالیوود می‌شود؟هوش مصنوعی VLOGGER سوژه‌های ثابت را به شخصیت‌های سخنگو تبدیل می‌كند [تماشا كنید]بسیاری از بینندگان می‌دانند كه تریلر استودیو KH یك ویدئوی ساختگی است؛ اما از كنار هم دیدن بازیگران موردعلاقه‌شان در فیلم باند هیجان‌زده شده‌اند .

یكی از بزرگ‌ترین خطاهای ویدئو این است كه كویل با لهجه‌ی آمریكایی صحبت می‌كند؛ درحالی كه لهجه‌ی اصلی جیمز باند بریتانیایی است. این یكی از عواملی است كه نشان می‌دهد برای ساخت این ویدئو از فیلم The Man From Uncle استفاده شده؛ چراكه كویل در این فیلم نقش یك مأمور مخفی آمریكایی را بازی می‌كند .

منبع : https://www.zoomit.ir/ai-articles/419805-ai-trailer-james-bond-henry-cavill-millions-views/

مجله فن آوری

 
این گوشی مچ همه میان‌رده‌ها را می‌خواباند؛ حتی پوكو X6 پرو
1403/02/13
گوگل برای تبدیل‌شدن به موتور جست‌و‌جو سافاری، ۲۰ میلیارد دلار به اپل داد
1403/02/13
فروش كارت گرافیك AMD به‌شدت افت كرد
1403/02/13
گوشی جدید ویوو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و باتری غول‌پیكر رونمایی شد
1403/02/13
بتمن برمی‌گردد؛ اما در قالب یك بازی واقعیت مجازی
1403/02/13
قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا را نه سامسونگ ساخته است و نه شیائومی
1403/02/13
دردسر برای گوگل؛ موتور جستجو OpenAI احتمالا هفته آینده رونمایی می‌شود
1403/02/13
تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات كه دلتان را می‌برد
1403/02/13
مایكروسافت و OpenAI باز هم به نقض كپی‌رایت متهم شدند
1403/02/12
آیفون ۱۵ در آمریكا به اندازه آیفون ۱۴ محبوب نیست
1403/02/12
انسان‌تباران دنیسووا چه كسانی بودند؟
1403/02/12
هوش مصنوعی وارد آیفون شد؛ اما نه آن‌طور كه فكرش را می‌كنید
1403/02/12
افشاگری در دادگاه؛ مایكروسافت به‌دلیل ترس از گوگل روی OpenAI سرمایه‌گذاری كرد
1403/02/12
باگ‌های آزاردهنده جدیدی وارد ویندوز ۱۱ شده‌اند
1403/02/12
گوشی آیفون ۱۶ كی عرضه می‌شود؟
1403/02/12
بازی‌های سرگرم‌كننده پلتفرم لینكدین در دسترس قرار گرفتند
1403/02/12
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com