اگه عیدی خودتو نگرفتی، بیا اولین عیدی 1 اتریومی رو از كیف پول من بگیر !

عید امسال، كیف پول من همراه با جایزه های فراوان و سورپرایزهای متعدد همراه شما عزیزان خواهد بود.

اگه عیدی خودتو نگرفتی، بیا اولین عیدی 1 اتریومی رو از كیف پول من بگیر !رپورتاژ آگهیشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰مطالعه 3 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیردعید امسال، كیف پول من همراه با جایزه های فراوان و سورپرایزهای متعدد همراه شما عزیزان خواهد بود .

تبلیغاتبه مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به میمنت این روزها، كیف پول من قصد برگزاری جشنواره ویژه ای را دارد. جشنواره نوروزی كیف پول من با جوایز جذابی مانند ارز دیجیتال، مستر كارت، انواع گیف كارت و موارد دیگر برای كاربرانی كه در عید نوروز از خدمات و امكانات پلت فرم كیف پول من استفاده نمایند، از ابتدای سال جدید آغاز می شود .

صرافی كیف پول من از طریق سایت kifpool.me و اپلیكیشن اندروید و iOS قابل استفاده می باشد. كاربرانی كه قصد شركت در این جشنواره را دارند می بایست با ورود به صرافی كیف پول من و طی كردن مراحل موجود، علاوه بر بهره مندی از شانس های گردونه جوایز، بخت خود را در برنده شدن یك واحد اتریوم به ارزش بیش از دویست میلیون تومان آزمایش كنند .

شركت كنندگان در این كمپین می بایست مراحلی كه در ادامه ذكر كرده ایم را به نوبت پشت سر بگذارند.ورود به صرافی كیف پول من: برای شركت در كمپین نوروزی كیف پول من از طریق سایت صرافی به آدرس www.kifpool.me و یا اپلیكیشن رسمی این صرافی اقدام نمایید .

حضور در صفحه كمپین نوروزی: پس از ورود به صرافی، به صفحه رسمی جشنواره نوروزی وارد شده و آماده طی كردن مراحل موجود شوید.ثبت شماره موبایل: در قدم بعدی، نیاز است تا شماره موبایل خود را وارد كرده و كد اعتبار سنجی پیامك شده را ثبت نمایید تا این شماره تایید شود .

ثبت اطلاعات شخصی: در گام بعدی، تاریخ تولد و كد ملی خود را وارد نمایید. دقت كنید كه این اطلاعات باید به درستی وارد شود.عضوگیری با كد رفرال: پس از ثبت اطلاعات، با استفاده از كد عضوگیری كه به شما نمایش داده می شود، می بایست حداقل یك كاربر را به عضویت صرافی كیف پول من درآورید .

خرید از صرافی: در آخر، یك ارز دیجیتال از بین صدها رمزارز موجود در صرافی را خریداری كرده و در كیف پول تان نگهداری كنید.پس از تكمیل این اطلاعات، در هر مرحله به شما یك كلمه خاص و یك شانس برای چرخاندن گردونه داده می شود .

در نهایت، شما 4 كلمه اختصاصی و 4 شانس گردونه در اختیار خواهید داشت. با استفاده از شانس های خود می توانید گردونه جوایز را بچرخانید و با استفاده از 4 كلمه ای كه در اختیارتان است، بخت خود را در قرعه كشی جایزه ویژه این كمپین یعنی یك اتریوم امتحان خواهید كرد .

كپی لینكگردونه جوایز: كدام جایزه متعلق به شماست؟صرافی آنلاین كیف پول من بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش بیت كوین و صدها رمزارز معتبر ماركت كریپتوكارنسی است؛ هدف این صرافی، ایجاد فضایی مطمئن، سریع و كاربرپسند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد .

این صرافی با ارائه خدمات گسترده و امكانات متنوع، در تلاش است تا تجربه ای لذت بخش و مطمئن از سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را برای كاربران فارسی زبان فراهم نماید. شما می توانید با ورود به صفحه ویژه كمپین نوروزی كیف پول من، وارد بخش گردونه شانس شده و با چرخاندن گردونه، یكی از جوایز موجود كه شامل ارز دیجیتال، مستر كارت، انواع گیف كارت و موارد دیگر می شود، یك مورد را دریافت نمایید .

امتیاز چرخاندن این گردونه از طریق كامل كردن اطلاعات موجود در صفحه كمپین به دست می آید. پس از سپری كردن هر مرحله از 4 مرحله موجود، یك قرعه شانس به شما داده می شود. از این رو هر شخص 4 مرتبه می تواند بخت خود را در گردونه شانس آزمایش كرده و از بین جوایز موجود، یكی را به دلخواه انتخاب كند .

كپی لینكشاید شما برنده خوش شانس اتریوم باشید!جایزه ویژه كمپین عیدانه كیف پول من، یك واحد اتریوم به ارزش بیش از دویست میلیون تومان است كه در نهایت سهم برنده خوش شانس این جشنواره خواهد شد. كاربران عزیز صرافی كیف پول من برای شركت در این رویداد و قرعه كشی یك اتریوم ETH، بایستی 4 كلمه ای كه در اختیارشان قرار گرفته را به ترتیبی كه از سمت سایت مشخص شده در كنار یكدیگر قرار داده و به نوعی ترتیب صحیح كلمات را حدس بزنند .

هر كاربر 3 بار می تواند از این فرصت استفاده نموده و 4 كلمه را با چینش های مختلف در كنار یكدیگر قرار دهد. اگر كاربر بتواند در 3 تلاش خود این ترتیب را به درستی حدس بزند، وارد قرعه كشی شده و یك شانس در این رویداد خواهد داشت .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/419849-kifpool-me-ethe/

مجله فن آوری

 
ابرخودرو ۲۵ میلیاردی فراری رونمایی شد؛ تهاجمی، چشم‌نواز و پرقدرت
1403/02/14
گوشی قدرتمند X100s در دنیای واقعی رؤیت شد؛ رونمایی نزدیك است
1403/02/14
چگونه كامپیوتر را از طریق گوشی خاموش كنیم؟
1403/02/14
آپلود ویدیو در یوتیوب به مشكل خورده است
1403/02/14
تبلت شیائومی پد ۷ چه زمانی عرضه می‌شود؟
1403/02/14
مشخصات گوشی اكسپریا ۱ مارك ۶ لو رفت؛ پرچمدار مورد انتظار سونی
1403/02/14
این خودرو پرقدرت گارانتی «دائمی» و طراحی دل‌فریب دارد
1403/02/14
فریب ظاهر را نخورید؛ این كیف دستی، اسپیكری كوبنده است
1403/02/14
ادامه بحران تسلا؛ مدیر منابع انسانی از این شركت جدا شد
1403/02/14
چگونه برنامه‌ها را به‌طور كامل از ویندوز پاك كنیم؟
1403/02/14
اپل رسما تأیید كرد: با فشار اروپا، اكوسیستم آیپد متحول می‌شود
1403/02/14
گوشی مورد انتظار پیكسل 8a بدنه مات خواهد داشت
1403/02/14
تلویزیون ۲۰۲۴ پیشرفته هایسنس با روشنایی چشمگیر و پنل پرسرعت معرفی شد
1403/02/14
برنامه‌های دولتی در گوگل پلی برچسب ویژه دریافت می‌كنند
1403/02/14
اپل واچ مجوز پزشكی مهمی را از سازمان غذا و دارو آمریكا دریافت كرد
1403/02/14
یكی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
1403/02/14
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com