آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید [تماشا كنید]

فتوشاپ حالا امكان ساخت تصاویر جدید با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید [تماشا كنید]نرم افزار و اپلیكیشنفناوریهوش مصنوعیسه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶مطالعه 3 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتفتوشاپ حالا امكان ساخت تصاویر جدید با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد .

تبلیغاتادوبی مجموعه‌ی جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد را به نرم‌افزار فتوشاپ اضافه كرده است تا روش‌های بیشتری برای كنترل طراحی‌ها دراختیار كاربران قرار دهد. این ابزارها به‌لطف مدل Firefly Image 3 ادوبی كار می‌كنند و هم‌اكنون در نسخه‌ی دسكتاپ بتای فتوشاپ در دسترس هستند .

به گفته‌ی ادوبی، ابزارهای جدید هوش مصنوعی فتوشاپ در سال ۲۰۲۴ به‌صورت عمومی در دسترس قرار خواهند گرفت.Adobeیكی از كاربردی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی جدید فتوشاپ، Reference Image نام دارد كه از تصاویر آپلودشده‌ی كاربر به‌عنوان مرجعی برای ساخت تصاویر جدید استفاده می‌كند و عناصر مشابه را از نظر سبك و رنگ مطابقت می‌دهد .

الی گرینفیلد، مدیر ارشد فناوری ادوبی، می‌گوید: «ارائه‌ی فرمان‌های متنی كار دشواری است، زیرا باید زمان زیادی را صرف نوشتن فرمان‌های طولانی كنید، درحالی‌كه می‌توان از تصاویر موجود برای ارائه‌ی راهنما به فتوشاپ استفاده كرد .

».h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}گرینفیلد می‌گوید هنگام اولین استفاده از ابزار Reference Image فتوشاپ، پیامی برای الزام مالكیت تصویر به كاربر نمایش می‌یابد و ادوبی در حال كار روی برچسب خاصی است تا جلوی استفاده از تصاویر دارای حق‌ نشر را به‌عنوان مرجع بگیرد .

تصاویری كه به‌عنوان منبع آپلود می‌شوند، برای آموزش Firefly مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. اگرچه مسئولیت مالكیت عكس‌ها بر عهده‌ی كاربران است، ادوبی می‌گوید تصاویر ساخته‌شده با ابزار Reference Image فتوشاپ همچنان برای استفاده‌های تجاری مشكلی ندارند و این مورد یكی از مهم‌ترین مزیت‌های Firefly نسبت به مدل‌های رقیب محسوب می‌شود .

سایر ابزارهای هوش مصنوعی مولد در بتای فتوشاپ عبارت‌اند از Generate Background كه تصاویر پس‌زمینه را برای مواردی مانند عكاسی محصول ایجاد می‌كند و Enhance Detail كه وضوح عكس را افزایش می‌دهد.Adobeبتای فتوشاپ همچنین ویژگی دیگری به نام Generate Similar دارد كه از یكی از سه تصویری كه با ابزار Firefly تولید شده‌اند، به‌عنوان مرجعی برای تولید محتوای مشابه استفاده می‌كند .

ابزار Generate Image برای اولین‌بار به كاربران اجازه می‌دهد با استفاده از صفحه‌ی خالی و توضیحات متنی، تصویر جدید و كامل ایجاد كنند.Adobeنسل سوم مدل Firefly ادوبی كه از قابلیت‌های تولید تصویر با كیفیت بالاتری نسبت‌ به نسخه‌ی قبلی بهره می‌برد، به‌طور آزمایشی ازطریق برنامه‌ی تحت‌وب Firefly دردسترس قرار گرفته است .

ادوبی می‌گوید جدیدترین مدل Firefly كیفیت عكس‌ واقعی را با نورپردازی، موقعیت‌یابی و توجه به جزئیات، بهتر از همیشه ارائه می‌دهد. Firefly Image 3 در درك دستورات متنی طولانی و توصیفی نیز نسبت‌ به مدل قبلی Firefly بهتر عمل می‌كند و توانایی تولید متن واضح‌تر را در تصاویر دارد .

Adobeادوبی علاوه‌بر هوش مصنوعی، ابزارهای جدید دیگری نیز به فتوشاپ اضافه خواهد كرد كه ازجمله می‌توان به Adjustment Brush اشاره كرد؛ قابلیتی كه به كاربران فتوشاپ اجازه می‌دهد تغییراتی مانند تنظیمات رنگ را در بخش‌های خاصی از تصویر اعمال كنند .

مقالات مرتبط:چگونه هوش مصنوعی فایرفلای را به فتوشاپ اضافه كنیم؟۳۴ سال با فتوشاپ؛ ادوبی چگونه دنیای ویرایش تصاویر را دگرگون كرد؟ابزار Adjustment Presets جدید می‌تواند با استفاده از فیلترها، تصویر مورد نظر كاربر را به‌سرعت تغییر دهد و در نهایت Font Browser بهبودیافته‌ به شما اجازه می‌دهد بدون‌ نیاز به خروج از فتوشاپ، به‌ بیش از ۲۵ هزار فونت در فضای ابری ادوبی دسترسی داشته باشید .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/420017-photoshop-ai-generated-image-text-prompts/

مجله فن آوری

 
هواوی مخفیانه بودجه تحقیقات برخی از دانشگاه‌های آمریكا را تأمین می‌كند!
1403/02/14
رخ‌نمایی پرچمدار پرقدرت و مورد انتظار سونی؛ اكسپریا ۱ مارك ۶ را ببینید
1403/02/14
فضاپیمای چانگ‌ای ۶ پرتاب شد؛ آغاز ماموریت چین برای نمونه‌برداری از نیمه پنهان ماه
1403/02/14
پردازنده اختصاصی كامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
1403/02/14
قاتل پرچمدار بعدی وان پلاس در راه است
1403/02/14
سونی رقیب گلكسی A55 را با جك هدفون و اسپیكرهای متفاوت عرضه می‌كند
1403/02/14
مدیر مالی اپل: به رشد ما در عربستان و تركیه توجه كنید، نه افت درآمد در چین
1403/02/14
SSD-های ۳۰۰ ترابایتی به‌زودی ظهور می‌كنند
1403/02/14
پوكو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
1403/02/14
ماكت آیفون ۱۶ بار دیگر با چیدمان جدید دوربین‌ها لو رفت
1403/02/14
تاریخ رونمایی شیائومی ۱۵ لو رفت؟
1403/02/14
انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلكسی S22 متوقف شد
1403/02/14
اسپیكر عرضه‌نشده اپل بار دیگر رؤیت شد؛ این بار در دست راننده فرمول یك
1403/02/14
جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت؛ از خلاصه‌سازی متن تا جست‌و‌جو عمیق
1403/02/14
سازوكار بلاك‌كردن در ایكس اصلاح شد
1403/02/14
پلی‌استیشن پلاس دارید؟ این بازی‌های رایگان را همین حالا تجربه كنید
1403/02/14
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com