چطور از سایت‌های خارجی خرید كنیم؟

اگر به دنبال خرید از سایت‌های خارجی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه كنید.

چطور از سایت‌های خارجی خرید كنیم؟رپورتاژ آگهیسه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰مطالعه 4 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرداگر به دنبال خرید از سایت‌های خارجی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه كنید .

تبلیغاتحتماً در زمان گشت‌وگذار اینترنتی با سایت‌های فروشگاهی خارجی آشنا شده‌ایم كه كالاها یا سرویس‌های جذابی دارند كه در بازارهای داخلی نظیر آن‌ها را پیدا نمی‌كنیم یا اگر پیدا كنیم ممكن است با جنس غیر اصل روبرو شویم .

اگر شما هم به دنبال خرید از سایت‌های خارجی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه كنید. كپی لینكخرید اینترنتی از خارجی‌ها چگونه است؟بسیاری از افراد دوست دارند با پرداخت مبلغ بیشتر، كالای اصلی را از سایت‌های خارجی خریداری كنند .

نه فقط محصولات خارجی، بلكه ممكن است اشتراك یك برنامه، فایل یا سرویسی را از سایت‌های خارجی خریداری كنید كه در پروژه‌های كاری، دانشجویی و دیگر موارد به كارتان می‌آید.در این شرایط، قطعاً شما به دنبال راهی خواهید بود كه خرید بدون دردسری را تجربه كرده و محصولات، سرویس‌ها یا اشتراك برنامه‌ها را به‌راحتی انجام دهید .

در گذشته، خرید از سایت‌های خارجی خیلی سخت بود، اما در حال حاضر و با وجود سایت‌های پرداختی مثل كافه ارز دیگر این موضوع دست‌نیافتنی نیست. در حقیقت، خرید از سایت‌های خارجی در ایران دیگر غیرممكن نیست.خرید آنلاین مانند خرید حضوری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است .

یكی از مزایای خرید آنلاین این است كه می‌توان بیشتر در مورد خرید تحقیق كرد. شما می‌توانید نظرات دیگران درباره محصول را بخوانید و دیگر به نظر مشتری وابسته نخواهید آمد و حتی با مشاهده چند ویدیوی آموزشی، دید بسیار عمیقی درباره محصول بدست خواهید آورد .

خرید آنلاین زمانی جذاب‌تر می‌شود كه بتوانید از سایت‌های خارجی خرید كنید. سایت‌های خارجی تنوع محصول بیشتری دارند و كاربران نظرات صادقانه خود را درباره آن اظهار كرده‌اند. علاوه بر این، شما به جز محصولات فیزیكی می‌توانید برخی از سرویس‌ها و فایل‌ها را نیز از سایت‌های خارجی خریداری كنید .

كپی لینكنحوه خرید از سایت‌های خارجی چگونه است؟مشكلات خرید از سایت‌های خارجی تقریباً مشابه سایت‌های داخلی است. برای مثال، مواردی از قبیل عدم تطابق محصول با چیزی كه خریداری كرده‌اید، كلاهبرداری، پرداخت مالیات و عدم اعتبار سایت خارجی از چالش‌های این نوع خرید به شمار می‌روند .

بنابراین، برای این كه خرید خوبی از سایت‌های خارجی داشته باشید باید به چند نكته بسیار مهم توجه كنید.خرید از سایت‌های مطمئنیكی از مهم‌ترین نكاتی كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه خرید خود را از یك سایت مطمئن انجام دهید .

در واقع، اگر به این موضوع توجه نداشته باشید، ممكن است پول و دارایی كه برای خرید پرداخت كرده‌اید را از دست بدهید. همچنین ممكن است محصول هیچ‌وقت به دست شما نرسد یا این كه پس از گذشت ماه‌ها به شما تحویل داده شود و در نهایت شاید محصولی كه از یك سایت تحویل می‌گیرید اصلاً آن چیزی نباشد كه شما سفارش داده باشید .

خرید از سایت‌های واسطه خارجی نكته دیگری كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه سایت‌هایی نظیر آمازون و ای‌بی در اصل فروشگاه‌های واسطه هستند و كالا یا خدمات دیگران را به فروش می‌گذراند یا این كه محصولات دسته‌دوم را به فروش می‌گذارند .

پس نتیجه می‌گیریم كه حتی در زمان خرید از سایت آمازون یا ای‌بی نیز باید به طور مفصل درباره تامین‌كننده یا فروشنده تحقیق كنید.توجه به اصل بودن كالا محصولات تقلبی در سایت‌های داخلی و خارجی زیاد است. بنابراین، در هنگام خرید كالا از سایت‌های خارجی باید اطمینان حاصل كنید كه كالای خریداری‌شده تقلبی نیست .

اما چطور می‌توانید از این موضوع اطمینان حاصل كنید؟ برای این كه درگیر جنس و كالای فیك نشوید بهتر است آن را از تامین‌كننده اصلی خریداری كنید. برای مثال، اگر می‌خواهید یك هدست برند سونی از آمازون خریداری نمایید، توجه داشته باشید كه طرف فروشنده شما باید خود نماینده سونی باشد .

این موضوع در زمینه خرید اشتراك سایت‌های خارجی نظیر اكانت هوش مصنوعی نیز صدق می‌كند.یكی دیگر از روش‌ها برای اطمینان از صحت اصل بودن كالا، توجه به قیمت آن است. برای مثال، اگر سایتی كالای مورد نظر شما را با قیمت خیلی پایین‌تر از سایت‌های دیگر به فروش می‌رساند، باید به آن شك كرد چون به احتمال خیلی زیاد محصول تقلبی از آب در خواهد آمد یا این كه ممكن است اصلاً محصولی به دست شما نرسد و سرتان كلاه برود .

خط‌كشیدن دور كالاهای ممنوعهقبل از خرید كالا از سایت‌های خارجی و ارسال آن‌ها به داخل كشور باید به قوانین گمركی توجه داشته باشید. به عبارت دیگر، طبق قوانین گمركی، خرید و ارسال یكسری از محصولات به داخل كشور ممنوع است و در صورتی كه آن‌ها را وارد كشور كنید ممكن است حتی تحت پیگرد قانونی نیز قرار بگیرید .

برای مثال، خرید و وارد‌كردن محصولاتی نظیر نوشیدنی‌های غیرمجاز، سلاح سرد و سلاح گرم و موارد دیگر به داخل كشور غیرقانونی است. خرید اشتراك سایت‌های خارجی این مشكل را ندارد اما باید به آن توجه داشته باشید كه خرید اكانت سایت‌های غیرقانونی در ایران جرم است .

كپی لینكنحوه خرید كالا از سایت‌های خارجی خرید از سایت‌های خارجی خیلی كار پیچیده‌ای نیست به شرط این كه مواردی كه در بالا به آن اشاره شد را رعایت كنید. البته، مشكل و چالشی كه در این میان وجود دارد، بحث پرداخت ارزی و هزینه خرید از سایت‌های خارجی است كه كافه ارز آن را حل می‌كندعلاوه بر این، خرید كالای فیزیكی نیز چالش‌ بزرگی مثل عدم ارسال به ایران را در برمی‌گیرد، بنابراین باید سراغ واسطه‌های داخلی مطمئن برویم .

این موضوع در خرید اشتراك سایت‌های خارجی صدق نمی‌كند و به راحتی می‌توانید اشتراك انواع سایت‌ها (مانند خرید اشتراك اسپاتیفای، خرید اشتراك فری پیك و غیره) ، برنامه‌ها و رسانه‌های خارجی را از طریق سایت‌های واسطه نظیر كافه ارز خریداری كنید .

سایت كافه ارز این امكان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از كارت شتاب خود، پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی را انجام دهید. در واقع، اگر سایتی كه قصد خرید از آن را دارید از درگاه پرداخت پی‌پال، پرفكت‌مانی، ویزاكارت و مستركارت پشتیبانی می‌كند، می‌توانید با كمك خدمات كافه ارز محصول مورد نظر خود را خریداری كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/420030-cafearz-buying/

مجله فن آوری

 
هواوی مخفیانه بودجه تحقیقات برخی از دانشگاه‌های آمریكا را تأمین می‌كند!
1403/02/14
رخ‌نمایی پرچمدار پرقدرت و مورد انتظار سونی؛ اكسپریا ۱ مارك ۶ را ببینید
1403/02/14
فضاپیمای چانگ‌ای ۶ پرتاب شد؛ آغاز ماموریت چین برای نمونه‌برداری از نیمه پنهان ماه
1403/02/14
پردازنده اختصاصی كامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
1403/02/14
قاتل پرچمدار بعدی وان پلاس در راه است
1403/02/14
سونی رقیب گلكسی A55 را با جك هدفون و اسپیكرهای متفاوت عرضه می‌كند
1403/02/14
مدیر مالی اپل: به رشد ما در عربستان و تركیه توجه كنید، نه افت درآمد در چین
1403/02/14
SSD-های ۳۰۰ ترابایتی به‌زودی ظهور می‌كنند
1403/02/14
پوكو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
1403/02/14
ماكت آیفون ۱۶ بار دیگر با چیدمان جدید دوربین‌ها لو رفت
1403/02/14
تاریخ رونمایی شیائومی ۱۵ لو رفت؟
1403/02/14
انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلكسی S22 متوقف شد
1403/02/14
اسپیكر عرضه‌نشده اپل بار دیگر رؤیت شد؛ این بار در دست راننده فرمول یك
1403/02/14
جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت؛ از خلاصه‌سازی متن تا جست‌و‌جو عمیق
1403/02/14
سازوكار بلاك‌كردن در ایكس اصلاح شد
1403/02/14
پلی‌استیشن پلاس دارید؟ این بازی‌های رایگان را همین حالا تجربه كنید
1403/02/14
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com