پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل كنید

مدیرعامل دیوار در واكنش به انتشار خبری درباره هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاك دیوار گفته است، ما به همه تعهدات عمل كرده‌ایم.

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل كنیدفناوری ایرانكسب و كارفناوریسه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲مطالعه 3 دقیقهسعیده اسلامیهتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتمدیرعامل دیوار در واكنش به انتشار خبری درباره هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاك دیوار گفته است، ما به همه تعهدات عمل كرده‌ایم .

تبلیغاتمدیرعامل دیوار در واكنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاك دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸ مهر ۱۴۰۲ به سامانه املاك و اسكان وصل شده است و در فرآیند ثبت آگهی، هر كاربری كه بخواهد آگهی ملك منتشر كند امكان استفاده از این سامانه و دریافت نشان تطبیق كد ملی با كد پستی را دارد .

به گفته اشكان آرمندهی، اما مشكل این است كه دوستان وزارت راه و شهرسازی چندین ماه است روی یك موضوع سلیقه‌ای درباره محل قرار گرفتن دكمه ورود به این سامانه بدون در نظر گرفتن استانداردهای طراحی رابط كاربری متوقف شده‌اند .

به گفته مدیرعامل دیوار، در جلسه‌ای كه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم ارتباطات برگزار شد برای پلتفرم‌ها این تعهد - ایجاد درگاه اتصال به سامانه املاك و اسكان - تعیین شد و ما در كوتاه‌ترین زمان ممكن به تعهدمان عمل كردیم .

در همین جلسه برای وزارت راه و شهرسازی هم تعهداتی تعیین شد كه تاكنون به آن عمل نشده است، از جمله تعهدات وزارتخانه این بود كه اگر شخصی غیر از مالك، قصد آگهی ملكی را داشت تنها در صورتی مجاز به انتشار آگهی است كه كد ملی و شماره موبایل مالك را هنگام ثبت آگهی در سكو وارد كند و پس از تایید مالك اجازه انتشار آگهی داده شود .

پیاده‌سازی این موضوع از وظایف وزارت راه و شهرسازی است ولی تاكنون برای مشخص كردن این فرآیند هیچ اقدامی نشده است. تعجب می‌كنم از موضع دوستان وزارت راه و شهرسازی كه صرفا روی مساله مسدودسازی تاكید می‌كنند. ما ۷ ماه است به تعهدات‌مان عمل كردیم و هر كاربری در فرآیند ثبت آگهی ملك هم می‌تواند درگاه اتصال به سامانه املاك و اسكان را ببیند .

مدیرعامل دیوار همچنین با اشاره به ایرادات فنی وب سرویس سامانه املاك و اسكان نیز می‌گوید: ما در بهمن ۱۴۰۲ و پس از گذشت ۴ ماه از اضافه شدن درگاه این سامانه به دیوار، پس از جلساتی كه با مسئولان وزارت راه داشتیم، طی نامه‌ای به رئیس كارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، تعدادی از ایرادات سامانه را اعلام كرده و درخواست اصلاح آن‌ها را داشته‌ایم .

تاخیر در پاسخگویی، نرخ پایین تایید به درخواست‌های ارسالی (تنها ۱۰ درصد)، معیارهای اشتباه برای احراز هویت مانند اینكه كاربر می‌تواند با استفاده از كدپستی یك ملك نامرتبط، آگهی خود را احراز كند از جمله ایرادات این سامانه است، اما تاكنون اقدامی برای حل این مسائل انجام نشده است .

آرمندهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید: ما البته به این وضعیت تكراری عادت كرده‌ایم، چون از سال ۹۸ دستگاه‌هایی كه در انجام وظایف خود كم‌كاری می‌كنند هر سال در همین فصل كه پیك جابه‌جایی مستاجران است، به دلیل انتقادات و نارضایتی‌ها صرفا می‌خواهند تقصیر را به گردن پلتفرم‌ها بیندازند، چند سال می‌گفتند قیمت‌ها از روی سایت برداشته شود، یك سال حكم به تعلیق دادند و حالا هم از مسدودسازی می‌گویند .

مدیرعامل دیوار گفت: ما حتی فهرستی از كسانی را كه به صورت هدفمند آگهی‌های غیرواقعی در بخش املاك منتشر كرده‌اند آماده كرده و به دلیل تضییع حقوق و اتلاف وقت كاربران‌‌مان، فرآیند شكایت قضایی از آن‌ها را هم شروع كرده‌ایم .

چون این موضوع جزو دغدغه‌های اصلی دیوار برای افزایش كیفیت آگهی‌هاست. آرمندهی در پایان تاكید كرد: ما همچنین برای احراز هویت كاربران آگهی‌گذار ملك، در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲ یك سامانه دیگر به اسم ونیفای را نیز فعال كرده‌ایم .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/420047-divar-answer-ministry-roads-urban-development/

مجله فن آوری

 
هواوی مخفیانه بودجه تحقیقات برخی از دانشگاه‌های آمریكا را تأمین می‌كند!
1403/02/14
رخ‌نمایی پرچمدار پرقدرت و مورد انتظار سونی؛ اكسپریا ۱ مارك ۶ را ببینید
1403/02/14
فضاپیمای چانگ‌ای ۶ پرتاب شد؛ آغاز ماموریت چین برای نمونه‌برداری از نیمه پنهان ماه
1403/02/14
پردازنده اختصاصی كامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
1403/02/14
قاتل پرچمدار بعدی وان پلاس در راه است
1403/02/14
سونی رقیب گلكسی A55 را با جك هدفون و اسپیكرهای متفاوت عرضه می‌كند
1403/02/14
مدیر مالی اپل: به رشد ما در عربستان و تركیه توجه كنید، نه افت درآمد در چین
1403/02/14
SSD-های ۳۰۰ ترابایتی به‌زودی ظهور می‌كنند
1403/02/14
پوكو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
1403/02/14
ماكت آیفون ۱۶ بار دیگر با چیدمان جدید دوربین‌ها لو رفت
1403/02/14
تاریخ رونمایی شیائومی ۱۵ لو رفت؟
1403/02/14
انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلكسی S22 متوقف شد
1403/02/14
اسپیكر عرضه‌نشده اپل بار دیگر رؤیت شد؛ این بار در دست راننده فرمول یك
1403/02/14
جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت؛ از خلاصه‌سازی متن تا جست‌و‌جو عمیق
1403/02/14
سازوكار بلاك‌كردن در ایكس اصلاح شد
1403/02/14
پلی‌استیشن پلاس دارید؟ این بازی‌های رایگان را همین حالا تجربه كنید
1403/02/14
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com