اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳

تعرفه‌های تخفیفی مكالمه، اینترنت و پیامك ایرانسل برای حجاج بیت‌الله‌الحرام، اعلام شد.

اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳فناوری ایراناینترنت و شبكهیك‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸مطالعه 3 دقیقهفاطمه محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتعرفه‌های تخفیفی مكالمه، اینترنت و پیامك ایرانسل برای حجاج بیت‌الله‌الحرام، اعلام شد .

تبلیغاتبه گزارش روابط عمومی ایرانسل، با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تخفیف‌های ویژه در تعرفه مكالمه، اینترنت و پیامك برای مشتركان خود در نظر گرفته تا زائران بیت‌الله الحرام، از خدمات ارتباطی ایرانسل در كشور عربستان، با تعرفه‌های مقرون به صرفه، بهره‌مند شوند .

مشتركان ایرانسل می‌توانند تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳، این خدمات را با تعرفه‌های تخفیفی ذكرشده، در كشور عربستان سعودی استفاده كنند. بدین‌ترتیب مشتركان ایرانسل، علاوه بر اینكه نیاز به خرید سیم‌كارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه مكالمه‌، پیامك و اینترنت مصرفی‌شان‌ در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای كشور عربستان، مبالغ كمتری را بابت بهره‌مندی از خدمات ارتباطی می‌پردازند .

مشتركان ایرانسل می‌توانند در كشور عربستان سعودی، از خدمات اینترنت رومینگ 5G ایرانسل نیز بهره‌مند شوند. ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده اینترنت نسل پنج تلفن‌همراه (از اول مرداد ۱۳۹۹) و ركورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، نخستین اپراتوری است كه خدمات رومینگ بین‌الملل 5G را از آذر ماه سال ۱۴۰۰ ارائه و امكان استفاده از این خدمت را، علاوه بر عربستان، در كشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ‌كنگ، قطر و ویتنام فراهم كرده است .

كپی لینكبسته‌ اینترنت و بسته تركیبی با تخفیف استثناییتعرفه‌ها و بسته‌های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC و Mobily در نظر گرفته‌ شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امكان خرید بسته‌های اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند .

این بسته‌های ۶۰ روزه به ترتیب، با حجم ۱.۵ گیگابایت و قیمت ۴۲۵هزار تومان، حجم ۳ گیگابایت و قیمت ۶۰۰هزار تومان و حجم ۷ گیگابایت و قیمت یك میلیون و ۳۰۰هزار تومان، عرضه شده است.ایرانسل همچنین بسته تركیبی مكالمه و پیامك برای مشتركانی كه در سفر به سرزمین وحی نیاز به استفاده بیشتر از مكالمه و پیامك را دارند، درنظر گرفته است كه شامل ۳۰ دقیقه مكالمه با ایران یا عربستان و ۳۰ پیامك، با اعتبار ۷ روز و با قیمت ۲۰۰هزار تومان است .

خرید و فعال‌سازی تمام بسته‌ها با شماره‌گیری كد دستوری #۱*۴*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپراپلیكیشن ایرانسل‌من، امكان‌پذیر است.حجم (گیگابایت)قیمتاعتبار۱.۵ گیگابایت۴۲۵ هزار تومان۶۰ روز۳ گیگابایت۶۰۰ هزار تومان۶۰ روز۷ گیگابایت۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان۶۰ روز۳۰ دقیقه مكالمه + ۳۰ پیامك۲۰۰ هزار تومان۷ روزكپی لینكتعرفه‌های ارتباطی بدون فعال‌سازی بستههمچنین هزینه هر دقیقه تماس داخلی در كشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در كشور عربستان، ۱۰هزار تومان خواهد بود .

هزینه ارسال هر پیامك، ۴۰۰۰ تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه مصرفی بدون فعال‌سازی بسته نیز، ۳۰۰۰ تومان است.خدماتSTCMobilyهزینه هر دقیقه مكالمه با عربستان۱۰۰۰۰ تومان۱۰۰۰۰ تومانهزینه هر دقیقه مكالمه با ایران۱۰۰۰۰ تومان۱۰۰۰۰ تومانهزینه هر دقیقه دریافت مكالمه۱۰۰۰۰ تومان۱۰۰۰۰ تومانهزینه ارسال پیامك۴۰۰۰ تومان۴۰۰۰ تومانهزینه هر مگابایت اینترنت۳۰۰۰ تومان۳۰۰۰ توماندریافت پیامك در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مكالمه، محاسبه می‌شود .

بنابراین، در صورتی كه تماس ورودی، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن برای مشترك منظور نمی‌شود.مشتركان ایرانسل در كشور عربستان، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیكیشن ایرانسل‌من، با شماره‌گیری رایگان كد دستوری #۷* ، سیم‌كارت خود را شارژ كنند .

روشن كردن تلفن‌همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد.مشتركان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند كه با روشن كردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیكیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد .

بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودكار و موارد مشابه در اپلیكیشن‌های نصب شده خود اطمینان حاصل كنند.كپی لینكفعال‌سازی خدمت رومینگفعال‌سازی خدمت رومینگ حتما باید قبل از سفر و از طریق شماره‌گیری كد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌كارت ایرانسلی و یا با استفاده از سوپراپلیكیشن ایرانسل‌من انجام شود .

به این منظور، مشتركان ایرانسل لازم است در سوپراپلیكیشن ایرانسل‌من، ابتدا گزینه «سایر» را انتخاب كنند، سپس در قسمت «پرونده» و پس از آن قسمت «خدمات رومینگ»، رومینگ بین‌الملل خط خود را فعال كنند.مشتركان ایرانسل باید توجه داشته باشند كه بسته‌های اینترنت، مكالمه و پیامك فعال در شبكه ایران، هنگام حضور در كشور عربستان سعودی، قابل استفاده نیست و لازم است در صورت تمایل، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال كنند .

مشتركان ایرانسل باید در نظر داشته باشند برای تماس با شماره‌های ایرانی در خارج از كشور، لازم است پیش از شماره مشترك مدنظر خود، حتماً كد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری كنند (مثال:‌ ۰۰۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ (تلفن همراه) یا ۰۰۹۸۲۱۸۷۶۵۴۳۲۱ (تلفن ثابت)) .

پیشنهاد می‌شود مشتركان ایرانسل، پیش از ورود به كشور عربستان سعودی، حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سیم‌كارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشكلی مواجه شدند، ابتدا از كافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌كارت خود مطمئن شوند .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/420283-irancell-discount-packages-hadj/

مجله فن آوری

 
تلویزیون بسیار ارزان ۴۳ اینچ TCL رونمایی شد
1403/02/23
از مراسم Google I/O 2024 چه انتظاراتی داشته باشیم؟
1403/02/23
فروش محصولات موتورولا و لنوو در آلمان ممنوع شد
1403/02/23
به بهانه تولد مریم میرزاخانی؛ تصویرگری‌های دوست‌داشتنی از نابغه ایرانی
1403/02/23
اشتباه بسیار عجیب و بی‌سابقه گوگل، بازنشسته‌های استرالیایی را به دردسر انداخت
1403/02/22
سیاست اپل جواب داد؛ توسعه‌دهندگان بزرگ از اكوسیستم اپ استور خارج نشده‌اند
1403/02/22
چه می‌شد اگر زمین مانند زحل حلقه داشت؟
1403/02/22
پروژه بزرگ OpenAI لو رفت: برقراری تماس تلفنی با ChatGPT
1403/02/22
تاكسی‌های خودران گوگل هر هفته ۵۰ هزار سفر انجام می‌دهند
1403/02/22
فوری: گوشی گلكسی S21 FE به One UI 6.1 آپدیت شد
1403/02/22
بازی جدید شاهزاده ایرانی تأخیر خورد
1403/02/22
درمان پیشگامانه به دختر خردسال امكان داد برای اولین بار بشنود
1403/02/22
گوگل در طراحی گوشی‌هایش به استفاده مردم از قاب محافظ فكر می‌كند
1403/02/22
نام تجاری PuraAI ثبت شد؛ هوش مصنوعی اختصاصی هواوی؟
1403/02/22
با ۷۰ برند زیرمجموعه شیائومی آشنا شوید؛ از پوكو و ردمی تا امیزفیت [تماشا كنید]
1403/02/22
دبی می‌خواهد با كاشت جنگل مانگرو، بزرگ‌ترین پروژه احیای ساحلی جهان را اجرا كند
1403/02/22
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com