بهترین نرم افزارهای حسابداری برای كامپیوتر

در این مقاله فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری با امكانات متنوع را برای كامپیوتر معرفی خواهیم كرد.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای كامپیوترنرم افزار و اپلیكیشنآموزشیك‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰مطالعه 6 دقیقهالهام بهمن پورتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتدر این مقاله فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری با امكانات متنوع را برای كامپیوتر معرفی خواهیم كرد .

تبلیغاتفهرست مطالبنرم افزار حسابداری چیست؟‌ تفاوت نرم افزار و اپلیكیشنفاكتورهای مهم در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداریقیمت نرم‌افزارپشتیبانیدسترسی چند‌كاربرهامكانات و قابلیت‌هامعرفی بهترین نرم افزارهای حسابدارینرم افزار حسابداری سپیداربررسی مزایا و معایب نرم افزار سپیدارنرم افزار حسابداری پیوستبررسی مزایا و معایب نرم افزار پیوستنرم افزار حسابداری پارمیسبررسی مزایا و معایب نرم افزار پارمیسنرم افزار حسابداری محكبررسی مزایا و معایب نرم افزار محكساماندهی مسائل مالی، از آن دسته كارهایی محسوب می‌شود كه به‌دلیل سروكار داشتن با اعداد مختلف، احتمال رخ‌دادن اشتباهات محاسباتی در آن بسیار زیاد است .

استفاده از یك نرم‌افزار حسابداری، تا حد قابل‌ توجهی از بروز اشتباه در محاسبات مربوط به امور مالی جلوگیری می‌كند. علاوه بر این، اغلب نرم‌افزارهای حسابداری دارای امكانات متنوعی هستند كه بار انجام كارهای مالی را برای شما بسیار سبك‌تر می‌كنند و حتی بدون داشتن دانش حسابداری نیز، می‌توانید مسائل مالی و حساب و كتاب‌های ماهانه و سالانه‌ی خود را سروسامان دهید .

كپی لینكنرم افزار حسابداری چیست؟‌ تفاوت نرم افزار و اپلیكیشننرم‌افزارهای حسابداری، دسته‌ای از نرم‌افزارها هستند كه قابلیت‌های متنوعی را برای انجام محاسبات مالیاتی، هزینه‌ها، درآمد و تقریباً تمام كارهایی كه در حسابداری دستی انجام می‌شود، در اختیار كاربران قرار می‌دهند .

این نرم‌افزارها معمولاً به دو شكل شخصی و تجاری تولید می‌شوند و امكان انجام امور حسابداری را در مدت‌زمان كوتاهی فراهم می‌كنند.برخلاف باور برخی از افراد، نرم‌افزارهای حسابداری و اپلیكیشن‌های حسابداری یكسان نیستند .

نرم‌افزارهای حسابداری، برنامه‌هایی هستند كه به‌طور اختصاصی برای نصب روی كامپیوتر طراحی می‌شوند. این برنامه‌ها، به‌دلیل داشتن امكانات بسیار متنوع، جزو نرم افزارهای نسبتاً سنگین و با دو كاربرد شخصی یا سازمانی دسته‌بندی می‌شوند و در نسخه‌های ویندوزی، معمولاً فضای قابل‌ توجهی را در هارد كامپیوتر اشغال می‌كنند .

در مقابل، اپلیكیشن‌های حسابداری برنامه‌هایی نسبتاً سبك هستند كه روی سیستم‌عامل‌های موبایل یا تبلت (اندروید و iOS) نصب و اجرا می‌شوند. این برنامه‌ها، بیشتر برای كاربردهای شخصی و انجام محاسبات روی اطلاعات كم‌حجم و سبك مورد استفاده قرار می‌گیرند و تقریباً هیچ كسب‌وكار بزرگی، از اپلیكیشن‌های حسابداری موبایلی برای انجام امور حسابداری استفاده نمی‌كند .

اگر به‌دنبال یك اپلیكیشن حسابداری و مالی خوب برای گوشی یا تبلت هستید، می‌توانید سری به مقاله‌ی بهترین اپلیكیشن های حسابداری و مالی برای اندروید و iOS بزنید.كپی لینكفاكتورهای مهم در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداریدر بازار، نرم‌افزارهای حسابداری متعددی با امكانات مختلف وجود دارند كه به‌تناسب قابلیت‌های خود، برای طیف خاصی از كسب‌وكارها كاربرد دارند .

به‌دلیل حساسیت قابل‌ توجه امور مالی و حسابداری، فاكتورهای مختلفی در انتخاب و خرید بهترین نرم‌افزار حسابداری برای كسب‌وكار دخالت دارند كه در ادامه، به مهم‌ترین موارد آن‌ها اشاره خواهیم كرد.كپی لینكقیمت نرم‌افزارنرم‌افزارهای مختلف حسابداری برای كامپیوتر، بر اساس نوع طراحی، قابلیت‌ها و امكانات، تعداد حوزه‌ی حسابداری تحت پوشش (بازرگانی، خدماتی، تولیدی و موارد دیگر)، توان تجزیه‌وتحلیل حجم‌های مختلفی از داده‌های مالی و مواردی ازاین‌قبیل، با قیمت‌هایی از یك میلیون تا مبالغ سنگین چند ۱۰ میلیونی عرضه می‌شوند .

قیمت پایین‌تر نرم‌افزار حسابداری، ویژگی مثبتی برای آن نرم‌افزار محسوب می‌شود كه به سود كسب‌وكارهای خریدار این نرم‌افزار نیز خواهد بود؛ اما دقت داشته باشید كه قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی یك نرم‌افزار حسابداری، نباید به معنای ارائه‌ی امكانات كمتر این برنامه به شما باشد .

محبوب‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای حسابداری معمولاً با قیمتی معقول و منطقی به فروش می‌رسند تا هم سوددهی مورد نظر فروشندگان را تأمین كنند و هم فشار مالی زیادی را به خریداران تحمیل نكنند.كپی لینكپشتیبانیبرنامه‌هایی كه در فهرست بهترین نرم‌افزارهای حسابداری قرار می‌گیرند، اغلب دارای پشتیبانی قوی حضوری و غیرحضوری (آنلاین یا تلفنی) برای مشتریان خود هستند .

عدم ارائه‌ی این پشتیبانی یا داشتن پشتیبانی ضعیف و ناكارآمد به‌ویژه در مورد نرم‌افزارهایی كه نیازمند آموزش برای نصب، راه‌اندازی و كار با آن‌ها هستید؛ زنگ خطر بسیار مهمی است كه باید در نظر داشته باشید و تا حد امكان، به سراغ خرید چنین نرم‌افزارهایی نروید .

كپی لینكدسترسی چند‌كاربرهتفاوتی نمی‌كند كه صاحب یك كسب‌وكار كوچك باشید یا یك سازمان بزرگ با اطلاعات كلان مالی؛ درهرصورت، این احتمال وجود دارد كه به حضور چند كاربر در محیط نرم‌افزار و به‌صورت هم‌زمان نیاز داشته باشید .

یكی از ویژگی‌های مهم بهترین نرم‌افزارهای حسابداری، ارائه‌ی قابلیت «حضور تعداد بالایی از كاربران همزمان» به‌صورت رایگان یا با دریافت هزینه‌ی پایین است.كپی لینكامكانات و قابلیت‌هایكی از علل محبوبیت برخی از برنامه‌های مالی و قرارگرفتن آن‌ها در فهرست بهترین نرم‌افزارهای حسابداری، ارائه‌ی امكانات و ابزارهای مختلف به مشتریان است؛ ابزارهایی كه اغلب با همان هزینه‌ی خرید اولیه، در اختیار كاربران قرار می‌گیرند و شركت تولیدكننده‌ی این نرم‌افزارها، خریداران را به پرداخت هزینه‌های متعدد برای دریافت ابزارهای مورد نیازشان مجبور نمی‌كند .

كپی لینكمعرفی بهترین نرم افزارهای حسابدارییكی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزارهای حسابداری، مجهز بودن آن نرم‌افزار به جدیدترین نسخه از قوانین مالیاتی كشور است. به همین دلیل، استفاده از نرم‌افزارهای مالیاتی غیرایرانی، چه برای امور مالی شخصی و چه برای مصارف سازمانی، مناسب نیست و توصیه می‌كنیم برای جلوگیری از بروز مشكلاتی از قبیل نیاز به محاسبات مجدد و اتلاف زمان و هزینه، از نرم‌افزارهای ایرانی استفاده كنید .

در ادامه، فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای كامپیوتر را معرفی خواهیم كرد و در كنار آشنایی با هر نرم‌افزار، در مورد معایب و مزایای هر كدام صحبت می‌كنیم تا بتوانید، نرم‌افزار مورد نظر خود را سریع‌تر و بهتر انتخاب كنید .

كپی لینكنرم افزار حسابداری سپیدارنرم‌افزار سپیدار، امكانات مختلفی را برای انجام امور مالی مربوط به حقوق و دستمزد، انبار، فروش و دارایی در قالب پنج بسته‌ی بازرگانی، خدماتی، پیمانكاری، تولیدی و پخش و سفارش‌گیری در اختیار كاربران شخصی و سازمانی قرار می‌دهد .

ارتباطات یكپارچه این نرم‌افزار، امكان گزارش‌گیری یا صدور اسناد از تمام سیستم‌های حسابداری را فراهم می‌كند و سرعت انجام امور مالی و حسابداری را افزایش می‌دهد.كپی لینكبررسی مزایا و معایب نرم افزار سپیدارمزایا: محیط كاربری آسان تنوع خدمات برای دسته‌های مختلف مالی قابلیت تبدیل اطلاعات (دارای چند ارز مختلف) به‌روز بودن نرم‌افزار بر اساس جدیدترین قوانین كشور پشتیبانی قویمعایب:نصب نسبتاً سخت و نیازمند حضور كارشناس سپیدارقیمت بالاتر در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای حسابداری كامپیوتركپی لینكنرم افزار حسابداری پیوستنرم‌افزار پیوست، یك برنامه تك‌بعدی حسابداری نیست .

این نرم‌افزار، مجموعه‌ای یكپارچه و متشكل از بخش‌های مختلف مانند سیستم حسابداری و دفترداری، سیستم بازرگانی و خرید و فروش، سیستم خزانه‌داری و موارد دیگر به‌همراه ده‌ها زیرسیستم انجام امور مالی و مالیاتی است كه به‌صورت یك بسته‌ی كامل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد .

كپی لینكبررسی مزایا و معایب نرم افزار پیوستمزایا:رابط كاربری سادهسازگاری بالا با سایر نرم‌افزارهای حسابداری قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌های مالیارتباط یكپارچه بین تمام ماژول‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاردارای ابزارهای متنوع حسابداری برای انتقال اطلاعات از اكسل، ارسال اطلاعات مالی به سامانه مودیان مالیاتی و ارتباط با فروشگاه آنلاینمعایب:هزینه‌ی بالانداشتن نسخه‌ی فروشگاهیكند بودن روند اجرای محاسبات در برخی مواقعكپی لینكنرم افزار حسابداری پارمیسبرنامه‌های حسابداری مجزا برای انجام امور مالی بازرگانی، تولیدی، خدماتی، شركتی، فروشگاهی و اصناف و صنایع، بخش‌های مختلف نرم‌افزار حسابداری پارمیس را تشكیل می‌دهند .

این نرم‌افزار، ابزارهای گوناگونی را برای خریدوفروش، مدیریت انبار، انجام امور مربوط به بانك و چك و مانند آن در اختیار شركت‌ها و كسب‌وكارهای كوچك تا متوسط از جمله فروشگاه‌ها قرار می‌دهد.كپی لینكبررسی مزایا و معایب نرم افزار پارمیسمزایا: رابط كاربری آسان امكانات و ابزارهای متنوع قابلیت مدیریت منابع انسانی مناسب برای افراد فاقد دانش حسابداری دارای نسخه‌های اختصاصی به‌تناسب حجم اطلاعات مالی كسب‌وكار مورد نظرمعایب: پشتیبانی ضعیف نامناسب برای كسب‌وكارهای بزرگ محیط كاربری غیرجذاب برای حسابداران حرفه‌ایكپی لینكنرم افزار حسابداری محكنرم‌افزار مالی و حسابداری محك، در چهار گروه مختلف شامل حسابداری عمومی، تجاری، شخصی، و اصناف با پشتیبانی از بیش از ۲۰۰ گروه شغلی مختلف، خدمات حسابداری و مالی فروشگاهی، تولیدی و شركتی را به كاربران ارائه می‌دهد .

امكانات این نرم‌افزار به‌خوبی پاسخگوی نیاز شركت‌های كوچك تا بزرگ است و امكان اتصال به سامانه‌ی مودیان سازمان امور مالیاتی و نصب افزونه‌های مختلف برای دسترسی به ابزارهای تخصصی را نیز دارد.كپی لینكبررسی مزایا و معایب نرم افزار محكمزایا: هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه محیط كاربری جذاب ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های سه‌ساله امكان تعریف سطوح مختلف در نرم‌افزار ارائه‌ی خدمات حسابداری برای اصناف گوناگون قابلیت انجام امور مالی و حسابداری بدون نیاز به دانش تخصصیمعایب: پشتیبانی ضعیف پیچیدگی فرایند دریافت گزارش‌ها ایجاد برخی مشكلات در نرم‌افزار پس از افزایش تعداد اسناددر این مقاله، فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای كامپیوتر را معرفی كردیم و امیدواریم كه نرم‌افزار مورد نظر شما با امكانات و قابلیت‌هایی كه نیاز دارید، در مقاله معرفی شده باشد .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/420265-best-accounting-software-for-computers/

مجله فن آوری

 
هوش مصنوعی اختصاصی كشور امارات برای رقابت با بزرگان دنیا معرفی شد
1403/02/24
گوشی‌های ویوو X100s و X100s پرو با تراشه پرقدرت و نمایشگر سریع رونمایی شدند
1403/02/24
فروشگاه GPT Store شركت OpenAI حالا رایگان در دسترس است
1403/02/24
نسخه دسكتاپ ChatGPT رونمایی شد؛ اما فقط برای كاربران macOS
1403/02/24
چرا افراد حس می‌كنند نامشان در جنگل صدا زده می‌شود؟
1403/02/24
هوش مصنوعی GPT-4o رونمایی شد؛ پیشرفته، پرسرعت و رایگان!
1403/02/24
پروژه جنجالی و سه‌بعدی «استارلاین» گوگل وارد بازار می‌شود
1403/02/24
تلویزیون‌های خوش‌قیمت پیشرفته TCL با روشنایی چشمگیر معرفی شدند
1403/02/24
سهراب پورناظری «سیصد» را به صحنه می‌برد
1403/02/24
یك مولكول مقصر اصلی تبدیل شدن زهره به جهنم امروزی بود
1403/02/24
مدیاتك احتمالا رقیب ۳ نانومتری تراشه جنجالی ایكس الیت را با همكاری انویدیا می‌سازد
1403/02/24
پردازنده Dimensity 8250 مدیاتك با تمركز بر هوش مصنوعی موبایلی معرفی شد
1403/02/24
واكنش شیائومی به مشكل ترمز خودرو SU7: تشخیص اشتباه نرم‌افزار بود
1403/02/24
آیپد مینی ۲۰۲۴ پاییز امسال معرفی می‌شود؟
1403/02/24
گوشی پرچمدار ۲۰۲۴ ویوو با قدرتمندترین دوربین موبایلی دنیا رونمایی شد
1403/02/24
ووچر پرفكت مانی و پرفكت مانی با خرید آنی و اتوماتیك
1403/02/24
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com