چگونه مخاطبان را از آیفون به اندروید منتقل كنیم؟

انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید با چند روش ساده امكان‌پذیر است كه می‌توانید با توجه‌ به نیاز خود از آن‌ها استفاده كنید.

چگونه مخاطبان را از آیفون به اندروید منتقل كنیم؟آموزش گوشی هوشمند و تبلتسیستم عاملفناوریشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 8 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتانتقال مخاطبان از آیفون به اندروید با چند روش ساده امكان‌پذیر است كه می‌توانید با توجه‌ به نیاز خود از آن‌ها استفاده كنید .

تبلیغاتبا مهاجرت از آیفون به اندروید، یكی از كارهای ضروری، انتقال مخاطبان است و خوشبختانه می‌توانید این كار را به‌راحتی و به‌سرعت انجام دهید و مثل گذشته نیازی به صرف ساعت‌ها زمان برای افزودن تك‌تك مخاطبان به گوشی جدید خود ندارید .

روش‌های مختلفی برای انتقال مخاطبان از اندروید به گوشی آیفون وجود دارد كه براساس نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده كنید.فهرست مطالبسریع‌ترین روش انتقال مخاطبین از آیفون به اندرویدانتقال مخاطبین از آیفون به اندروید به‌صورت دستی آپلود مخاطبین در آیكلوددانلود مخاطبین از آیكلودروش وارد كردن مخاطبین با فایل vcf به گوشی اندرویدیانتقال مخاطبین آیفون به اندروید با حساب گوگلفعال كردن همگام سازی مخاطبین در اندرویدكپی لینكسریع‌ترین روش انتقال مخاطبین از آیفون به اندرویدآسان‌ترین روش برای انتقال فهرست مخاطبان از آیفون به اندروید، همگام‌سازی آن‌ها با حساب كاربری گوگل است .

در آیفون خود به مسیر Settings > Contacts > Accounts > Gmail بروید و گزینه‌ی Contacts را روشن كنید. اگر از قبل حساب كاربری گوگل را اضافه نكرده‌اید، گزینه‌ی Gmail نمایش داده نخواهد شد. برای افزودن گوگل اكانت به آیفون، به مسیر Settings > Contacts > Accounts > Add Account > Google بروید و مراحل را دنبال كنید .

همگام‌سازی باعث می‌شود اطلاعات مخاطبان آیفون در حساب كاربری گوگل ذخیره و به‌طور خودكار روی دستگاه اندرویدی قابل دسترس باشند. درصورتی‌كه همگام‌سازی به‌صورت خودكار انجام نشد، می‌توانید به مسیر Settings > Passwords & accounts > Google account > Account sync بروید و گزینه‌ی Contacts را روشن كنید .

كپی لینكانتقال مخاطبین از آیفون به اندروید به‌صورت دستی شاید برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون، علاقه‌ای به استفاده از برنامه‌های پیچیده یا سرویس‌های ابری نداشته باشید؛ در این شرایط امكان انتقال دستی مخاطبان با استفاده از فایل vcf وجود دارد .

برای این كار به آی‌كلاد نیاز خواهید داشت، اما درصورتی‌كه از آیفون استفاده می‌كنید، به‌احتمال زیاد مشكل چندانی نخواهید داشت.كپی لینكآپلود مخاطبین در آیكلود۱. وارد Settings آیفون شوید و سپس روی پروفایل خود در قسمت بالا ضربه بزنید .

۲. روی iCloud ضربه بزنید.۳. وارد بخش Show All شوید.۴. گزینه‌ی Contacts را روشن كنید.اطلاعات مخاطبان شما با انجام مراحل فوق روی سرویس ابری اپل آپلود خواهند شد.كپی لینكدانلود مخاطبین از آیكلود۱. ازطریق مرورگر وب خود به سایت iCloud .

com بروید و با Apple ID خود لاگین كنید.۲. روی دكمه‌ی Apps كه به شكل مربع‌های كوچك است، كلیك كنید.زومیت۳. گزینه‌ی Contacts را انتخاب كنید.زومیت۴. روی آیكون منوی سه‌نقطه در بالای فهرست مخاطبان كلیك كنید.زومیت۵ .

روی Select all كلیك كنید.زومیت۶. روی آیكون اشتراك‌گذاری در گوشه‌ی سمت‌راست بالا ضربه بزنید و Export vCard را انتخاب كنید.زومیتپس از دانلود فایل vcf، می‌توانید آن را به فهرست مخاطبان گوگل اكانت یا به‌طور مستقیم به گوشی خود وارد كنید .

كپی لینكروش وارد كردن مخاطبین با فایل vcf به گوشی اندرویدی۱. با استفاده از روش دلخواه خود، فایل vcf را به گوشی اندروید انتقال دهید.۲. در گوشی اندروید روی فایل vcf ضربه بزنید.۳. در این مرحله حساب كاربری گوگل را كه می‌خواهید شماره‌ها به آن اضافه شوند، انتخاب كنید .

علاوه‌براین با انتخاب گزینه‌ی Device، مخاطبان روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی اندروید شما ذخیره خواهند شد.نكته: در برخی گوشی‌ها با بازكردن فایل vcf، اطلاعات مخاطبینی كه روی آن ذخیره شده‌ است به‌طور خودكار وارد فهرست مخاطبان خواهد شد .

كپی لینكانتقال مخاطبین آیفون به اندروید با حساب گوگلبرای استفاده از گوشی اندرویدی به حساب گوگل نیاز دارید. اگر گوگل اكانت ندارید،‌ از آموزش ساخت جیمیل برای ایجاد یك اكانت گوگل جدید اقدام كنید. پس از انجام این كار و ورود به اكانت گوگل روی گوشی اندروید، برای انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید مراحل زیر را در گوشی آیفون دنبال كنید:۱ .

وارد Settings آیفون شوید.۲. روی Contacts ضربه بزنید.۳. روی Accounts ضربه بزنید.۴. حساب جیمیل خود را انتخاب كنید. اگر هنوز آن را اضافه نكرده‌اید، روی Add Account و سپس Google ضربه بزنید و اطلاعات ورود خود را وارد كنید .

۵. گزینه‌ی Contacts را فعال كنید.با انجام مراحل فوق، Contacts آیفون به‌طور خودكار با Contacts گوگل اكانت شما همگام‌سازی می‌شوند. این اطلاعات همچنین به‌طور خودكار روی گوشی اندرویدی كه در آن اكانت گوگل را ثبت كرده‌اید، همگام‌سازی خواهد شد .

دستگاه اندرویدی شما باید به‌طور پیش‌فرض لیست مخاطبان را از حساب گوگل دریافت كند. اگر این اتفاق رخ نداد، مطمئن شوید كه همگام‌سازی مخاطبان در گوشی اندرویدی شما فعال است.كپی لینكفعال كردن همگام سازی مخاطبین در اندروید۱ .

وارد Settings گوشی اندروید شوید.۲. وارد بخش Accounts شوید.۳. حساب گوگل خود را انتخاب كنید.۴. گزینه‌ی Account sync را انتخاب كنید.۵. مطمئن شوید Contacts در حالت فعال قرار دارد.اگر در فرایند انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید به هرگونه مشكلی خوردید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید .

سوالات متداول زومیتآسان‌ترین راه برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید چیست؟ساده‌ترین راه برای انتقال مخاطبین از iOS به اندروید، همگام‌سازی اطلاعات با حساب Google است. این كار به‌طور خودكار انجام می‌شود و اطلاعات جدید را به‌طور منظم به‌روز می‌كند .

چگونه مخاطبان را به‌صورت دستی از آیفون به اندروید انتقال دهیم؟با خروجی گرفتن فایل vcf از مخاطبین در گوشی آیفون و انتقال آن به گوشی اندروید، به‌راحتی می‌توانید همه‌ی مخاطبانتان را به‌صورت دستی انتقال دهید .

منبع : https://www.zoomit.ir/mobile-learning/420230-transfer-contacts-iphone-to-android/

مجله فن آوری

 
ساعت هوشمند ارزان‌ سامسونگ در راه است
1403/02/29
زوال میدان مغناطیسی زمین چگونه به تكامل حیات كمك كرد؟
1403/02/29
رقابت اتریوم و بیت كوین در استادیوم كیف پول من
1403/02/29
زمان عرضه آیفون SE 4 اپل مشخص شد؟
1403/02/29
مشخصات لپ‌تاپ اولد ۲۰۲۴ ایسوس با تراشه ایكس الیت لو رفت
1403/02/29
وقتی ورزش می‌كنیم، زمان كندتر از واقعیت می‌گذرد
1403/02/29
تاریخ دقیق عرضه كالاف دیوتی ۲۰۲۴ فاش شد
1403/02/29
نرم‌افزار خاطره‌انگیز و قدیمی Winamp متن‌باز می‌شود
1403/02/29
نسخه آیفون یوتیوب موزیك با تغییری كوچك آپدیت شد
1403/02/29
تبلت‌ گلكسی تب S9 سامسونگ حالا امنیت بیشتری دارد
1403/02/29
تقدیر از فعالان روابط عمومی اكوسیستم استارت‌آپی
1403/02/29
ویدیو جعبه گشایی پوكو F6 پرو در آستانه رونمایی لو رفت [تماشا كنید]
1403/02/29
با هشدار خالق فتوشاپ، لوگو شبیه‌ساز پرحاشیه Delta تغییر كرد
1403/02/29
پشتیبانی كامل از فایل‌های 7Zip و TAR به ویندوز ۱۱ آمد
1403/02/29
بازاریابی یا افشاگری؛ آیا واقعاً اطلاعات محرمانه شركت‌ها لو می‌رود؟
1403/02/29
ورشكستگی جنسیس؛ ۳ میلیارد دلار به مردم برگردانده می‌شود
1403/02/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com