مدیرعامل انویدیا روزانه ۱۴ ساعت كار می‌كند

مدیرعامل انویدیا با سحرخیزی و كار روزانه‌ی ۱۴ ساعتی، انویدیا را به شركتی ۲ تریلیون دلاری تبدیل كرد.

مدیرعامل انویدیا روزانه ۱۴ ساعت كار می‌كندكسب و كارفناوریشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵مطالعه 2 دقیقهپیام هدایتیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتمدیرعامل انویدیا با سحرخیزی و كار روزانه‌ی ۱۴ ساعتی، انویدیا را به شركتی ۲ تریلیون دلاری تبدیل كرد .

تبلیغاتجن‌سون هوانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل انویدیا، می‌گوید كه صبح‌ها ساعت ۶ از خواب بیدار می‌شود و مشغول ورزش می‌شود. او در ادامه ۱۴ ساعت كار می‌كند.شاخص میلیاردرهای بلومبرگ هوانگ را با دارایی خالص ۷۳ میلیارد دلار بیستمین فرد ثروتمند جهان معرفی می‌كند؛ اما به‌نظر می‌رسد ثروتمندی مسئولیت سنگینی باشد .

او سال گذشته در اجلاس DealBook نیویورك تایمز گفت: «من مغرور و با اعتمادبه‌نفس از خواب بیدار نمی‌شوم؛ بلكه نگران و علاقه‌مند بیدار می‌شوم.»دلیل نگرانی و اضطراب هوانگ این است كه انویدیا اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ تا مرز ورشكستگی پیش رفته بود؛ خاطره‌ای كه او هنوز نتوانسته است فراموش كند .

انویدیا پس از مایكروسافت و اپل اكنون بیش از ۲ تریلیون دلار ارزش دارد. یكی از دلایل افزایش ارزش این شركت، افزایش تقاضا برای تراشه‌های هوش مصنوعی انویدیا است.Bloombergاستانداردهای مدیریتی هوانگ بسیار زیاد است .

هوانگ می‌گوید كه سخت‌گیر و كمال‌گرا است و كاركردن برای او، فرایند دشواری دارد. مدیرعامل انویدیا در ۶۱ سالگی هنوز سرحال به‌نظر می‌رسد و نشانه‌های خستگی و ازكارافتادگی در او دیده نمی‌شود.هوانگ هر روز هفته و حتی در تعطیلات كار می‌كند و عاشق كاری است كه انجام می‌دهد .

هوانگ می‌گوید از لحظه‌ی بیدار‌شدن تا زمان رفتن به رخت‌خواب كار می‌كند: «هفت روز در هفته كار می‌كنم. وقتی كار نمی‌كنم، به كار فكر می‌كنم و وقتی كار می‌كنم، كار می‌كنم! من به پای فیلم می‌نشینم؛ اما آن‌ را به‌خاطر نمی‌آورم؛ چون به كار فكر می‌كنم .

»برخلاف بسیاری از مدیران ارشد صنعت فناوری، هوانگ فكر می‌كند اگر مدام در حال مصاحبه باشید، نمی‌توانید «متولی و حافظ فرهنگ» بمانید. هوانگ می‌گوید كه مدیران باید گزارش مستقیم را از بیشتر كاركنان دریافت كنند .

هوانگ در سال ۲۰۰۳ به دانشجویان دانشگاه استنفورد گفت كه سعی كرده است زمان خود را صرف حوزه‌هایی كند كه تأثیر طولانی‌مدت بر شركت خواهند گذاشت. او افزود به‌عنوان مدیرعامل زمان همیشه مال شما نیست؛‌ بنابراین، باید نظم و انضباط داشته باشید تا زمان را ازآنِ خود كنید .

مقالات مرتبطبیوگرافی جنسن هوانگ؛ رهبر چرم‌پوش و سخت‌كوش انویدیاانویدیا هوشمندترین شركت جهان شدمرد تایوانی خستگی‌ناپذیر؛ جن سون هوانگ می‌خواهد تا ۴۰ سال دیگر نیز انویدیا را رهبری كندهوانگ می‌گوید: «اغلب به دفتر می‌آیم و به مدیر برنامه‌هایم می‌گویم كه تقویمم را پاك كند تا بتوانم زمان را به عقب برگردانم .

اغلب اوقات شما نیز به‌عنوان مدیر به این نتیجه می‌رسید كه نخوابیدن انتخاب معقولانه‌ای است؛ زیرا وقتی نمی‌خوابید زمان بیشتری دارید.»یكی از حوزه‌هایی كه هوانگ روی آن زمان می‌گذارد، برنامه‌ریزی محصول و طرح‌ریزی استراتژی است كه بسیار از آن لذت می‌برد .

منبع : https://www.zoomit.ir/business/420572-ceo-nvidia-works-14-hours-day/

مجله فن آوری

 
تاریخ دقیق عرضه كالاف دیوتی ۲۰۲۴ فاش شد
1403/02/29
نرم‌افزار خاطره‌انگیز و قدیمی Winamp متن‌باز می‌شود
1403/02/29
نسخه آیفون یوتیوب موزیك با تغییری كوچك آپدیت شد
1403/02/29
تبلت‌ گلكسی تب S9 سامسونگ حالا امنیت بیشتری دارد
1403/02/29
تقدیر از فعالان روابط عمومی اكوسیستم استارت‌آپی
1403/02/29
ویدیو جعبه گشایی پوكو F6 پرو در آستانه رونمایی لو رفت [تماشا كنید]
1403/02/29
با هشدار خالق فتوشاپ، لوگو شبیه‌ساز پرحاشیه Delta تغییر كرد
1403/02/29
پشتیبانی كامل از فایل‌های 7Zip و TAR به ویندوز ۱۱ آمد
1403/02/29
بازاریابی یا افشاگری؛ آیا واقعاً اطلاعات محرمانه شركت‌ها لو می‌رود؟
1403/02/29
ورشكستگی جنسیس؛ ۳ میلیارد دلار به مردم برگردانده می‌شود
1403/02/29
دانشمند برجسته OpenAI به‌دلیل «كاهش توجه به مسائل ایمنی» استعفا كرد
1403/02/29
همه اطلاعاتی كه از فروشگاه حضوری دیجی‌كالا باید بدانید + آدرس دقیق
1403/02/29
باگ خطرناك iOS 17.5 عكس‌های شما را به آیفونی كه فروخته‌اید، برمی‌گرداند!
1403/02/29
آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در جویبار
1403/02/29
نشانه‌هایی از شیائومی ۱۵ پرو در كد منبع HyperOS دیده شد
1403/02/29
در فصل سرما، استایل خود را با پلیور و ژاكت زنانه دگرگون كنید
1403/02/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com