بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]

بهترین ساعت هوشمند شیائومی كدام است؟ با معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف همراه زومیت باشید.

بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]راهنمای خریدفناوریپوشیدنی هایك‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵مطالعه 9 دقیقهكوثر نیكومنشتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتبهترین ساعت هوشمند شیائومی كدام است؟ با معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف همراه زومیت باشید .

تبلیغاتیكی از دلایلی كه باعث می‌شود افراد به ساعت‌های هوشمند شیائومی روی بیاورند، مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن مدل‌های آن در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار است؛ علاوه‌براین می‌تواند گزینه‌ای كاملاً مناسب نه‌‌تنها برای كاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی، بلكه سایر كاربران دنیای اندروید نیز باشد .

با وجود برندهای تقلبی و ارزان‌قیمت زیادی كه در بازار وجود دارند، آشنایی با سری‌های مختلف محصولات شیائومی می‌تواند خیالتان را حین خرید ساعت هوشمند راحت‌تر كند.قیمت ساعت هوشمند شیائومی طوری تنظیم شده است حتی با بودجه‌ای محدود نیز می‌توان آن را خریداری كرد .

پیش از این بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ و بهترین ساعت های هوشمند هواوی را معرفی كرده‌ بودیم؛ نوبتی هم كه باشد نوبت معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف است. فهرست مطالببهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومانساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2ساعت هوشمند مایمو Watch R شیائومیبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 3 میلیون تومانساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Proبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 4 میلیون تومانساعت هوشمند ردمی واچ 3 شیائومیساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Proبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 6 میلیون تومانساعت هوشمند واچ S1 شیائومیبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 10 میلیون تومانساعت هوشمند واچ S3 شیائومیبا توجه به اینكه مقاله‌ی پیش‌ رو، به بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی اختصاص دارد، از معرفی مچ‌بندهای شیائومی پرهیز می‌كنیم .

بااین‌حال، برای اطلاع از قیمت و مدل‌های مختلفی كه با نام شیائومی تولید می‌شوند، سر زدن به بخش محصولات زومیت راهگشا خواهد بود.كپی لینكبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومانكپی لینكساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 ساعت هوشمند Mibro T1 از معدود ساعت‌های هوشمند شیائومی در محدوده‌ی قیمتی ۱ تا ۲ میلیون تومان است كه از نمایشگر OLED بهره می‌برد .

نمایشگر ۱٫۶ اینچی این ساعت با وضوح ۳۲۰ در ۳۶۰ پیكسل، روشنایی قابل قبول و زاویه‌ی دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی Mibro T1 در صورت استفاده‌ی معمولی حداقل تا یك هفته دوام می‌آورد و اگر از آن استفاده نشود، تا ۴۵ روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت .

پشتیبانی از زبان فارسی، از دیگر ویژگی‌های مثبت ساعت Mibro T1 است؛ بااین‌حال، مثل اكثر مدل‌های موجود در این بازه‌ی قیمتی، پیام‌ها به‌طور كامل نمایش داده نمی‌شوند.Mibro T1 با بهره‌مندی از اسپیكر و میكروفون داخلی، امكان پاسخگویی به‌ تماس‌های تلفنی را فراهم می‌كند؛ اما باتوجه به محدوده‌ی قیمتی دستگاه، نمی‌توان انتظار بالایی از كیفیت تماس آن داشت .

نكته‌ی مهم دیگر اینكه Mibro T1 از ۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌كند و با توجه به داشتن گواهی ATM 2 دربرابر آب نیز مقاوم است.مقایسه قیمت Mibro T1 در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی Mibro T1 شیائومیكپی لینكساعت هوشمند شیائومی Mibro A2شیائومی Mibro A2 از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیكسل استفاده می‌كند، اما متأسفانه در سایت سازنده، اطلاعاتی در مورد نوع پنل نمایشگر در اختیار قرار نمی‌گیرد .

ساعت هوشمند میبرو A2 درمقایسه‌با بسیاری از مدل‌های هم‌قیمت ظرفیت باتری بالاتری ارائه می‌دهد. این ساعت با باتری ۳۵۰ میلی‌متری در حالت استفاده‌ی عادی تا ۱۰ روز و در حالت استندبای تا ۵۰ روز همراه كاربر خواهد بود .

حسگرهای ساعت مثل ضربان قلب و سنجش اكسیژن خون نیز تا حد قابل قبولی درست عمل می‌كنند.ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2 در مجموع ۷۰ حالت ورزشی دارد؛ ازاین‌رو، برای افرادی كه ساعت هوشمند را برای فعالیت‌های ورزشی می‌خواهند، گزینه‌ی مناسبی به‌نظر می‌رسد .

نكته‌ی مهم دیگر برای كاربران ایرانی این است كه خوشبختانه ساعت شیائومی اعلان‌های فارسی را بدون ایراد نمایش می‌دهد و از اسپیكر و میكروفون نیز برای پاسخگویی به‌ تماس‌ها با استفاده از بلوتوث پشتیبانی می‌كند .

به‌علاوه، امكان شماره‌گیری مستقیم از روی ساعت نیز وجود دارد.مقایسه قیمت Mibro A2 در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2اگر در این محدوده‌ی قیمتی، كیفیت مكالمه و تماس بیش از نوع نمایشگر برایتان اهمیت دارد، ساعت هوشمند Mibro A2 گزینه‌ی مناسب‌تری است .

كپی لینكساعت هوشمند مایمو Watch R شیائومیساعت هوشمند مایمو Watch R از نمایشگر ۱٫۳ اینچی TFT با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیكسل استفاده می‌كند. در فرایند ساخت ساعت از فولاد ضدزنگ استفاده شده است كه از نظر كیفیت و استحكام آن را یك پله بالاتر از دیگر ساعت‌های شیائومی در این رنج قیمتی قرار می‌دهد .

مایمو Watch R دارای ۱۱۶ حالت ورزشی مختلف از جمله دوچرخه‌سواری است و مواردی مثل راه‌رفتن سریع و دویدن را نیز به‌طور خودكار ردیابی می‌كند. اندازه‌گیری سطح اكسیژن خون، پایش وضعیت خواب، امكان كنترل موسیقی و پایش وضعیت سلامت بانوان نیز با دقت بالایی اندازه‌گیری می‌شوند .

آنچه كه ساعت هوشمند Watch R را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌كند، افزون‌بر فعالیت‌های ورزشی زیاد و متنوع، پشتیبانی از GPS است كه بسیاری از مدل‌های هم‌رده از آن بی‌بهره‌اند. طول عمر باتری نیز در حالت استفاده‌ی معمولی ۱۲ روز و درحالت استفاده‌ی زیاد ۷ روز عنوان شده است .

مقایسه قیمت مایمو Watch R شیائومی در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی مایمو Watch R شیائومیاگر در بازه‌ی قیمتی ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان به‌دنبال ساعتی با پشتیبانی از GPS و بهره‌مندی از بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی هستید، می‌توانید به ساعت هوشمند مایمو Watch R از زیربرندهای شیائومی فكر كنید .

كپی لینكبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 3 میلیون تومانكپی لینكساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Proساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro از نمایشگر بزرگ ۲ اینچی AMOLED استفاده می‌كند. روشنایی قابل ملاحظه‌ی ۱۲۰۰ نیت این ساعت در نوع خود بی‌نظیر است و عملكرد درخشانی را در روشنایی روز و زیر نور آفتاب از خود به‌جای می‌گذارد .

به‌علاوه دارای بدنه‌ای تمام فلزی و مستطیل‌شكل با بهره‌مندی از گواهی IP68 است كه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد.طول عمر باتری Glorimi GS1 Pro در حالت استفاده‌ی روزمره حدوداً ۱۵ روز است و در مدت‌زمان ۲ ساعت می‌توان آن را به‌طور كامل شارژ كرد .

در ردیابی وضعیت خواب و استرس، اكسیژن خون و ضربان قلب نیز دقت قابل قبولی ارائه می‌كند.ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro اعلان‌های فارسی را به‌درستی نمایش می‌دهد. حین مكالمه نیز كیفیت قابل قبولی ارائه می‌كند و می‌توان با خیال راحت، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد .

مقایسه قیمت Glorimi GS1 Pro در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی Glorimi GS1 Pro شیائومیكپی لینكبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 4 میلیون تومانكپی لینكساعت هوشمند ردمی واچ 3 شیائومیردمی واچ 3 شیائومی با صفحه‌نمایش OLED مربعی‌شكل، به‌وضوح با الهام از اپل‌واچ طراحی شده است و برای افرادی كه به ظاهر و زیبایی ساعت اهمیت زیادی می‌دهند، گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسد .

رابط كاربری ساعت كاربرپسند و سرگرم‌كننده است و در دریافت اعلان‌ها هیچ‌گونه تاخیری مشاهده نمی‌شود. بااین‌حال، ساعت و گوشی تعامل محدودی با یكدیگر برقرار می‌كنند؛ به‌عنوان مثال اگر یكی از اعلان‌ها را از ساعت پاك كنید، همچنان روی گوشی باقی خواهد ماند .

بیشترین هماهنگی بین گوشی و ساعت در زمان پاسخ به تماس‌ها مشاهده می‌شود.از نظر سلامتی و ردیابی ورزشی، ردمی واچ 3 شیائومی انتظارات را تاحد زیادی برآورده می‌كند. باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی واچ 3 نیز در حالت استفاده‌ی عادی ۱۲ روز دوام می‌آورد و شارژ دوباره‌ی دستگاه نیز خیلی زمان نمی‌برد .

نكته‌ی مهم درمورد واچ 3 این است كه در نمایش اعلان‌های فارسی حروف «گچپژ» به درستی نمایش داده نمی‌شود.مقایسه قیمت ردمی واچ 3 شیائومی در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی ردمی واچ 3 شیائومیكپی لینكساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Proنقطه‌قوت ساعت هوشمند Mibro Watch GS Pro را می‌توان باتری ۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن دانست كه درحالت استفاده‌ی عادی تا ۲۰ روز دوام می‌آورد .

پس از راه‌اندازی ساعت، صدها ویجت متنوع در اختیار كاربر قرار می‌گیرد و امكان شخصی‌سازی ویجت‌ها نیز فراهم است.پشتیبانی كامل از زبان فارسی، از دیگر نكات مثبت ساعت میبرو Watch GS Pro به‌حساب می‌آید. تمامی حروف بدون ایراد نمایش داده می‌شوند، ولی درست مثل اكثر مدل‌های هم‌رده، خبری از نمایش كامل پیام‌ها و اعلان‌ها نیست .

نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED ساعت، وضوح و روشنایی قابل قبولی دارد و خوشبختانه از قابلیت AOD یا نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌كند.سنسورهای موجود در ساعت Watch GS Pro نیز دقت بالایی دارند. نكته‌ای كه باید به آن توجه داشت این است باتوجه به اندازه‌های ساعت، احتمالاً برای مچ‌های باریك و كوچك مناسب نخواهد بود .

مقایسه قیمت Mibro Watch GS Pro در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی Mibro Watch GS Pro شیائومیاگر ظرفیت و طول عمر باتری برایتان اهمیت دارد و با فقدان حروف «گچپژ» در مدل قبل مشكل دارید، در بازه‌ی ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌توانید به‌سراغ ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro بروید .

كپی لینكبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 6 میلیون تومانكپی لینكساعت هوشمند واچ S1 شیائومیساعت هوشمند واچ S1 شیائومی در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شد و در آن زمان بهترین ساعت این شركت به‌حساب می‌آمد. با گذشت چندسال، هنوز هم می‌توان به‌عنوان یكی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی به‌ویژه در زمینه‌ی طراحی و كیفیت ساخت روی آن حساب كرد .

صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی OLED واچ S1 با محافظی از جنس Sapphire پوشانده شده است تا محافظت بیشتری در برابر خط‌وخش داشته باشد. ساعت خوش‌ساخت شیائومی از قاب فلزی و بدنه‌ی پشت پلاستیكی بهره می‌برد و دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر از خود مقاومت نشان می‌دهد .

باتری به‌كاررفته در ساعت نیز ظرفیتی ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و طول عمر آن در حالت عادی به ۱۲ روز می‌رسد.واچ S1 شیائومی دقت بالایی در سنجش اكسیژن خون، ردیابی خواب و سطح استرس دارد و از ۱۱۷ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌كند .

علاوه‌بر این به وای‌فای، GPS دقیق و NFC مجهز شده است. پیام‌های فارسی را به‌خوبی نمایش می‌دهد و امكان پاسخ‌دادن به تماس‌های دریافتی نیز وجود دارد.مقایسه قیمت واچ S1 شیائومی در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی واچ S1 شیائومیكپی لینكبهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 10 میلیون تومانكپی لینكساعت هوشمند واچ S3 شیائومیواچ S3 یكی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۲۳ است كه علاوه‌بر قابلیت تعویض بند، امكان تعویض فریم را نیز برای تغییر ظاهر ساعت در اختیار كاربر قرار می‌دهد .

نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED واچ S3 زاویه‌ی دید مناسبی را ارائه می‌دهد و روشنایی نمایشگر نیز به‌طور خودكار تنظیم می‌شود.اعلان‌هایی مثل ایمیل‌ و پیامك فارسی در واچ S3 به بهترین شكل ممكن قابل مشاهده هستند؛ اما برخلاف گلكسی‌واچ‌ و اپل‌واچ‌ كماكان نمی‌توان به آن‌ها پاسخ داد .

درمورد تراشه‌ی به‌كاررفته در ساعت و فضای ذخیره‌سازی آن در سایت شیائومی چیزی عنوان نشده است؛‌ ولی براساس بررسی‌های انجام شده، به‌نظر می‌رسد كه حداقل ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌كند.باتری ۴۸۶ میلی‌آمپرساعتی واچ S3 براساس ادعای شیائومی، با هربار شارژ كامل ۱۵ روز همراه كاربر خواهد بود .

البته اگر از صفحه‌نمایش همیشه‌روشن استفاده شود، این میزان به یك هفته كاهش پیدا خواهد كرد. سنسورهای ساعت نیز دقت بسیار خوبی دارند و ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف نیز در اختیار كاربر قرار می‌گیرد.مقایسه قیمت واچ S3 شیائومی در فروشگاه‌های مختلفخرید اینترنتی واچ S3 شیائومیسوالات متداول زومیتبهترین ساعت هوشمند شیائومی كدام است؟ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی با امكاناتی همچون نمایشگر AMOLED، نمایش پیام‌ها و اعلان‌های فارسی به‌صورت كامل و دقیق، باتری ۴۸۶ میلی‌آمپرساعتی و ۱۵۰ حالت ورزشی متنوع در حال حاضر جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی موجود در بازار به‌حساب می‌آید .

ارزان‌ترین ساعت هوشمند شیائومی كدام مدل است؟اگر نمایشگر AMOLED و كیفیت صفحه‌نمایش برایتان در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ما ساعت Mibro T1 است. چنانچه كیفیت مكالمه را مهم‌تر می‌دانید به‌ سراغ Mibro A2 بروید .

منبع : https://www.zoomit.ir/buying-guide/420396-best-xiaomi-smartwatch/

مجله فن آوری

 
گوشی اقتصادی سامسونگ به‌طور غیرمنتظره به One UI 6.1 آپدیت شد
1403/02/29
اولین نمایشگر ۱٬۰۰۰ هرتز 4K دنیا رونمایی شد
1403/02/29
شاخه گمشده نیل كه به ساخت اهرام مصر كمك كرد، شناسایی شد
1403/02/29
هواوی كامپیوتر جدیدی با پردازنده اختصاصی رونمایی كرد
1403/02/29
تون كوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ بیت ۲۴ بررسی می‌كند
1403/02/29
ایلان ماسك با ویدیو پرحاشیه سایبرتراك و پورشه ۹۱۱، مردم را فریب داد
1403/02/29
اینستاگرام می‌خواهد چهره‌های واقعی و بدون فیلتر كاربران به‌نمایش دربیایند
1403/02/29
شیرجه قیمت نات‌كوین؛ رمزارز جنجالی وضعیت جالبی ندارد
1403/02/29
اگزینوس ۲۵۰۰ به كابوس پردازنده‌های سامسونگ پایان می‌دهد؟
1403/02/29
حلقه هوشمند ارزان‌قیمت Rogbid 3 معرفی شد
1403/02/29
در آخرین روزهای كتاب و كتاب‌خوانی اردیبهشت ماه هدیه‌ی نقدی بلوجونیور را از دست ندهید
1403/02/29
اپل محدودیت مهم iOS را لغو كرد؛ اما با یك پیش‌نیاز بسیار سخت‌گیرانه
1403/02/29
اپل برای عرضه ویژن پرو در بریتانیا، كانادا و كشورهای دیگر آماده می‌شود
1403/02/29
فوری: این احتمالا اولین عكس واقعی از آیفون ۱۶ است
1403/02/29
Screen Curtain چیست و چطور در گوشی سامسونگ از آن استفاده كنیم؟
1403/02/29
مشخصات ویوو پد ۳ لو رفت؛ تبلت چینی با باتری غول‌پیكر
1403/02/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com