لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۴ هواوی با پردازنده قدرتمند و نمایشگر اولد رونمایی شدند

لپ‌تاپ‌های جدید هواوی به پردازنده‌های قدرتمند اینتل مجهز هستند و از نمایشگرهای لمسی اولد بهره می‌برند.

لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۴ هواوی با پردازنده قدرتمند و نمایشگر اولد رونمایی شدندمطالب لپ تاپفناوریسه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵مطالعه 4 دقیقهمحمد دزفولیانتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتلپ‌تاپ‌های جدید هواوی به پردازنده‌های قدرتمند اینتل مجهز هستند و از نمایشگرهای لمسی اولد بهره می‌برند .

تبلیغاتهواوی دو لپ‌تاپ جدید خود با نام‌های MateBook 14 و MateBook X Pro 2024 را برای بازار اروپا رونمایی كرد. این دو لپ‌تاپ از پردازنده‌ی نسل جدید استفاده می‌كنند و به نمایشگر اولد مجهز هستند.كپی لینكمیت‌بوك ایكس پرونسخه‌ی ۲۰۲۴ اولترابوك پرچمدار هواوی دارای بدنه‌ای از آلیاژ منیزیم با پوشش مات است و در رنگ‌های آبی، مشكی و سفید عرضه می‌شود .

با وجود بدنه‌ی فلزی، وزن لپ‌تاپ تنها ۹۸۰ گرم است كه درمقایسه‌با میت‌ بوك ایكس پرو ۲۰۲۳ با وزن ۱٬۲۶۰ گرم كاهش قابل‌توجهی پیدا كرده.Huaweiعلاوه‌بر سبك‌تر بودن، میت‌بوك ایكس پرو ۲۰۲۴ نسبت‌به مدل سال گذشته باریك‌تر شده و ضخامت آن از ۱۵٫۱ میلی‌متر به ۱۳٫۵ میلی‌متر كاهش یافته است .

Huaweiمیت‌بوك ایكس پرو دارای نمایشگر اولد ۱۴٫۲ اینچی است و طبق ادعای هواوی، این پنل انعطاف‌پذیر می‌تواند الگوهای مویره (Moiré) را از بین ببرد. این الگوها زمانی ظاهر می‌شوند كه یك شیء نیمه‌شفاف با الگوی تكراری روی شیء دیگری قرار داده شود كه به‌طور معمول در نمایشگرهای اولد غیرمنعطف مشاهده می‌شوند .

نمایشگر میت‌بوك ایكس پرو ۱۴ اینچی دارای وضوح ۲٬۰۸۰ × ۳٬۱۲۰ پیكسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداكثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصد و نسبت كنترلست ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ است و می‌تواند تا ۱۰ نقطه‌ی لمسی را پشتیبانی كند .

در بالای صفحه‌نمایش لپ‌تاپ یك وب‌كم 1080p قرار دارد.huaweiMateBook X Pro به ۶ اسپیكر مجهز است و از قابلیت ضبط صدای ۳۶۰ درجه با كمك چهار میكروفونی كه در بالای لپ‌تاپ جاسازی شده‌اند پشتیبانی می‌كند.لپ‌تاپ میت‌بوك ایكس پرو از پردازنده اینتل مدل Core Ultra 9 با گرافیك داخلی Intel Arc قدرت می‌گیرد .

این دستگاه در دو كانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یك ترابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۳۲ گیگابایت رم و دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.لپ‌تاپ جدید هواوی باتری ۷۰ وات‌ساعتی دارد و از طریق آداپتور ۶۰ واتی USB-C شارژ می‌شود .

گفته می‌شود كه این باتری قادر است تا ۶٫۵ ساعت استفاده‌ی روزانه یا ۱۱ ساعت پخش ویدیوی 1080p را پشتیبانی كند.كپی لینكمیت‌بوك ۱۴ اینچیMateBook 14 نسبت‌به برادر بزرگ‌ترش ارزان‌تر، كمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است .

ضخامت لپ‌تاپ به ۱۴٫۵ میلی‌متر و وزن آن به ۱٫۳۱ كیلوگرم می‌رسد. با این حال، میت‌بوك ۲۰۲۴ در مقایسه با میت‌بوك ۱۴ اینچ سال گذشته ۰٫۳ میلی‌متر باریك‌تر شده است و در سه‌ رنگ نقره‌ای، خاكستری و سبز عرضه می‌شود .

Huaweiمیت‌بوك ۲۰۲۴ دارای نمایشگر ۱۴٫۲ اینچی اولد با قابلیت لمس همزمان ۱۰ نقطه و نرخ نوسازی متغیر ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز است. وضوح پنل 2.8K با نسبت‌ تصویر ۳:۲ و شدت روشنایی آن ۴۵۰ نیت است.Huaweiدر قلب میت‌بوك ۱۴ اینچ ۲۰۲۴ هواوی تراشه‌ی Core Ultra 7 با گرافیك داخلی Intel Arc وجود دارد .

این محصول در دو پیكربندی در دسترس خواهد بود: مدل ۱۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت و مدل ۱۶ گیگابایت/ یك ترابایت. نسخه‌ی دوم فقط به ساكنان انگلیس فروخته می‌شود.huaweiبه‌لطف باتری ۷۰ وات‌ساعتی، هواوی ادعا می‌كند كه لپ‌تاپ میت‌بوك ۱۴ قادر است تا هفت ساعت استفاده‌ی عادی و تا ۱۹ ساعت پخش ویدیوی 1080p را پشتیبانی كند .

مقالات مرتبطبا وجود تحریم‌ها، هواوی لپ‌تاپ دیگری با پردازنده نسل جدید اینتل می‌سازدهواوی لپ‌تاپی با تمركز بر هوش مصنوعی می‌سازدهر دو لپ‌تاپ MateBook X Pro 2024 و MateBook 14 از ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) در اروپا و انگلستان به فروش می‌رسند .

قیمت لپ تاپ جدید میت‌بوك ایكس پرو در نسخه‌های ۱۶ گیگابایت / یك ترابایت و ۳۲ گیگابایت / دو ترابایت به‌ترتیب ۲٬۱۵۱ و ۲٬۶۳۵ دلار خواهد بود.قیمت لپ تاپ هواوی مدل میت بوك ۱۴ در كانفیگ ۱۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت، ۱٬۱۸۳ دلار و مدل اختصاصی ۱۶ گیگابایت / یك ترابایت برای انگلستان، ۱٬۲۰۰ پوند (۱٬۵۰۶ دلار) تعیین شده است .

منبع : https://www.zoomit.ir/laptop/420739-huawei-matebook-x-pro-matebook-14/

مجله فن آوری

 
كربن دی‌اكسید ۱۰ برابر سریع‌تر از هر زمان در گذشته در جو افزایش می‌یابد
1403/02/31
گوشی ارزان جدید ناتینگ شاید نسخه تغییرنام‌یافته Phone 2a باشد
1403/02/30
رنگ آبی تیتانیومی احتمالاً از آیفون ۱۶ پرو حذف می‌شود
1403/02/30
با حضور ایلان ماسك، اینترنت استارلینك در اندونزی آغاز به‌ كار كرد
1403/02/30
چرا انسان‌تبارانی مانند ما تكامل پیدا كردند؟
1403/02/30
ایكس باكس بعدی شاید در سال ۲۰۲۶ عرضه شود
1403/02/30
ایرتگ ۲ اپل احتمالاً سال آینده از راه می‌رسد
1403/02/30
ستاره‌شناسان سرانجام راز دیرینه ستاره در حال فوران را كشف كردند
1403/02/30
بلومبرگ: مدل جدید مك استودیو و مك پرو تا اواسط ۲۰۲۵ رونمایی نمی‌شود
1403/02/30
گوشی‌های پرچمدار اندرویدی احتمالاً گران‌تر می‌شوند
1403/02/30
بازار كار مشاغل حوزه فناوری اطلاعات؛ بازاری با تقاضای جذب و متقاضی زیاد
1403/02/30
این نسخه جدید والپیپر ویندوز ۱۱ برای لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی است
1403/02/30
گلكسی زد فلیپ ۶ چین‌خوردگی نمایشگر نخواهد داشت؟
1403/02/30
پژوهشگران چینی بافت مغز را پس از ۱۸ ماه انجماد، احیا كردند
1403/02/30
می‌خواهید گلكسی S24 اولترا بخرید؟ دست نگه دارید! [تماشا كنید]
1403/02/30
سامسونگ اولین نمایشگر QD-LED دنیا را به‌نمایش گذاشت
1403/02/30
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com