نام مدیرعامل بعدی اپل فاش شد؛ تیم كوك احتمالا ۳ سال دیگر كنار می‌رود

منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند كه به احتمال زیاد مدیر ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل تا سه سال دیگر به مدیرعامل این شركت تبدیل می‌شود.

نام مدیرعامل بعدی اپل فاش شد؛ تیم كوك احتمالا ۳ سال دیگر كنار می‌رودكسب و كارفناوریپنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰مطالعه 2 دقیقهمبین احمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتمنابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند كه به احتمال زیاد مدیر ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل تا سه سال دیگر به مدیرعامل این شركت تبدیل می‌شود .

تبلیغاتخبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی نگاهی عمیق به تحولات داخلی اپل انداخته است تا نام مدیرعامل بعدی این شركت را حدس بزند. تیم كوك كه هم‌اكنون ۶۳ سال سن دارد، از سال ۲۰۱۱ مدیرعامل اپل بوده است و بسیاری از تحلیلگران معتقدند كه دوران او در آینده‌ای نه‌چندان دور به پایان خواهد رسید .

البته بلومبرگ می‌گوید تغییر مدیریتی اپل «قریب‌الوقوع نیست.» بلومبرگ به نقل از منابعی آگاه در داخل اپل می‌نویسد كه اگر قرار بود جایگاه مدیرعاملی اپل به‌زودی تغییر كند، قطعا جف ویلیامز (مدیر ارشد عملیاتی اپل) جایگاه تیم كوك را تصاحب می‌كرد .

چند سال قبل به نام ویلیامز به‌عنوان جایگزین احتمالی كوك اشاره شده بود. تیم كوك از سال ۲۰۱۱ مدیرعامل اپل بوده استBloombergبلومبرگ می‌گوید كه ویلیامزِ ۶۱ ساله فقط دو سال با تیم كوك اختلاف سنی دارد و به همین دلیل احتمالا گزینه‌ی مناسبی برای مدیریت بلندمدت اپل نخواهد بود .

اعضای هیئت‌مدیره‌ی اپل فردی را می‌خواهند كه بتواند حداقل یك دهه این شركت را رهبری كند. یك مدیر باسابقه‌ی اپل كه نامش مشخص نیست، می‌گوید: «اگر پنج سال پیش از من می‌پرسیدید، كاملا مشخص بود كه جف بیشتر از هر كس دیگری برای تبدیل‌شدن به مدیرعامل شانس دارد .

» بلومبرگ می‌‌نویسد كه افراد نزدیك‌به تیم كوك باور دارند او به‌مدت حداقل سه سال دیگر مدیرعامل اپل باقی می‌ماند. پس از سه سال، جان ترنوس محتمل‌ترین‌ گزینه برای تبدیل‌شدن به مدیرعامل اپل خواهد بود.جان ترنوسBloombergترنوس در حال حاضر قائم‌مقام ارشد تیم مهندسی سخت‌افزار اپل است و در سال‌های اخیر نقش پررنگ‌تری در فعالیت‌های شركت و كنفرانس‌های مطبوعاتی پیدا كرده است .

بلومبرگ می‌گوید كه ترنوس در اپل بسیار محبوب است و بارها از سوی تیم كوك، ادی كیو و بسیاری دیگر از مدیران ارشد، تحسین شده. مقاله‌های مرتبطتیم كوك: جانشین من در اپل مشخص شده استپیشگامان تصدی مدیرعاملی اپل؛ گمانه‌زنی درباره جانشین تیم كوكجان ترنوس هم‌اكنون ۴۹ سال سن دارد و درصورت تبدیل‌شدن به مدیرعامل اپل می‌تواند تا مدت‌ها شركت را رهبری كند .

بلومبرگ می‌نویسد كه تیم كوك علاقه‌ی زیادی به ترنوس دارد، چون او می‌تواند كنفرانس‌ها را به‌خوبی برگزار كند، بسیار موقر است، هرگز مسئله‌ی پرحاشیه‌ای را در ایمیل‌ها مطرح نمی‌كند و در زمینه‌ی تصمیم‌گیری بسیار محتاط است .

منبع : https://www.zoomit.ir/business/420806-bloomberg-john-ternus-successor-tim-cook/

مجله فن آوری

 
كربن دی‌اكسید ۱۰ برابر سریع‌تر از هر زمان در گذشته در جو افزایش می‌یابد
1403/02/31
گوشی ارزان جدید ناتینگ شاید نسخه تغییرنام‌یافته Phone 2a باشد
1403/02/30
رنگ آبی تیتانیومی احتمالاً از آیفون ۱۶ پرو حذف می‌شود
1403/02/30
با حضور ایلان ماسك، اینترنت استارلینك در اندونزی آغاز به‌ كار كرد
1403/02/30
چرا انسان‌تبارانی مانند ما تكامل پیدا كردند؟
1403/02/30
ایكس باكس بعدی شاید در سال ۲۰۲۶ عرضه شود
1403/02/30
ایرتگ ۲ اپل احتمالاً سال آینده از راه می‌رسد
1403/02/30
ستاره‌شناسان سرانجام راز دیرینه ستاره در حال فوران را كشف كردند
1403/02/30
بلومبرگ: مدل جدید مك استودیو و مك پرو تا اواسط ۲۰۲۵ رونمایی نمی‌شود
1403/02/30
گوشی‌های پرچمدار اندرویدی احتمالاً گران‌تر می‌شوند
1403/02/30
بازار كار مشاغل حوزه فناوری اطلاعات؛ بازاری با تقاضای جذب و متقاضی زیاد
1403/02/30
این نسخه جدید والپیپر ویندوز ۱۱ برای لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی است
1403/02/30
گلكسی زد فلیپ ۶ چین‌خوردگی نمایشگر نخواهد داشت؟
1403/02/30
پژوهشگران چینی بافت مغز را پس از ۱۸ ماه انجماد، احیا كردند
1403/02/30
می‌خواهید گلكسی S24 اولترا بخرید؟ دست نگه دارید! [تماشا كنید]
1403/02/30
سامسونگ اولین نمایشگر QD-LED دنیا را به‌نمایش گذاشت
1403/02/30
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com