چگونه سرعت ویدیو را در آیفون تغییر دهیم؟

اگر می‌خواهید سرعت ویدیوها در آیفون را بدون برنامه تغییر دهید، دو روش برای این‌ كار وجود دارد.

چگونه سرعت ویدیو را در آیفون تغییر دهیم؟آموزش گوشی هوشمند و تبلتنرم افزار و اپلیكیشنآموزشسه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 6 دقیقهنوید عموزادهتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاگر می‌خواهید سرعت ویدیوها در آیفون را بدون برنامه تغییر دهید، دو روش برای این‌ كار وجود دارد .

تبلیغاتاگر به ساخت ویدیوهای خلاقانه با گوشی علاقه دارید، می‌توانید بدون استفاده از اپلیكیشن‌های جانبی، كارهای جذابی را در گوشی آیفون خود انجام دهید. یكی از قابلیت‌ها تسریع ویدیو است كه برای موقعیت‌هایی نظیر فیلم آموزش آشپزی بسیار كاربردی خواهد بود .

افزایش سرعت ویدیوها در آیفون را می‌توان به‌راحتی و تنها با چند مرحله‌ی ساده در اپلیكیشن iMovie انجام داد.كپی لینكنحوه افزایش سرعت ویدیو در آیفون با استفاده از iMovieاپلیكیشن iMovie را در گوشی آیفون خود باز كنید .

 در قسمت Start New Project، روی گزینه‌ی Movie ضربه بزنید.ویدیوی مورد نظرتان را برای افزودن انتخاب كنید.Create Movie را انتخاب كنید.روی تایم‌لاین ویدیو ضربه بزنید تا منو در پایین صفحه نمایش داده شود.دكمه‌ی Speed (شبیه به ساعت) ​​را انتخاب كنید .

خط زردرنگ پایین را حركت دهید تا سرعت كلی ویدیو را تنظیم كنید. با حركت به سمت راست، سرعت كل ویدیو سریع‌تر و با حركت به سمت چپ سرعت كل ویدیو كندتر می‌شود.از طرفی دیگر، حتی می‌توانید با تقسیم‌كردن آن به محدوده‌هایی كه هركدام سرعت خاص خود را دارند، تنظیمات سرعت را برای یك ویدیو تنظیم كنید .

بنابراین برای ایجاد سرعت‌های مختلف در یك ویدیو، كادر زردرنگ را به قسمت مدنظرتان بكشید.Add را انتخاب كنید تا بخش دیگری با سرعت متفاوت ایجاد شود.وقتی كارتان تمام شد، در جایی خارج از تایم‌لاین ضربه بزنید.برای ذخیره‌ی ویدیو گزینه‌ی Done را در بالا سمت چپ انتخاب كنید .

سپس می‌توانید در iMovie به آن دسترسی داشته باشید یا برای شخصی به اشتراك بگذارید یا فقط ذخیره را انتخاب كنید تا در Camera Roll قابل مشاهده باشد.كپی لینكنحوه افزایش سرعت ویدیوی اسلوموشن در آیفوناگر قبلاً با استفاده از گزینه‌ی Slo-mo با گوشی‌تان فیلمبرداری كرده‌اید و اكنون می‌خواهید سرعت آن بیشتر شود، می‌توانید این كار را مستقیماً از اپلیكیشن Photos انجام دهید .

اپلیكیشن Photos را باز كنید. به Albums و سپس Slo-mo بروید.ویدیوی اسلوموشن مورد نظرتان را برای افزایش سرعت انتخاب كنید. روی Edit در گوشه‌ی سمت راست بالا ضربه بزنید.دو خط عمودی سفید بلندتر را كه در تایم‌لاین نمایش داده می‌شوند، به‌هم نزدیك كنید .

با این كار افكت Slo-mo حذف می‌شود.Done را انتخاب كنید. اگر می‌خواهید ویدیو دوباره به حالت Slo-mo برگردد، از همان نوارهای عمودی استفاده كنید و حالا در جهت مخالف آن‌ها را از هم دور بكنید. همچنین اگر می‌خواهید سرعت ویدیوی مذكور را به دلخواه خود افزایش دهید، مراحل بالا را دنبال كنید .

توجه داشته باشید كه با استفاده از iMovie، می‌توانید سرعت ویدیوها را تنها تا دو برابر سرعت معمولی افزایش دهید. برای افزایش سرعت بیش از این مقدار، به اپلیكیشن دیگری نیاز خواهید داشت. البته می‌توان با خروجی گرفتن از ویدیو و اضافه‌كردن مجدد آن، دوباره سرعت ویدیو را افزایش داد .

مقاله‌ی مرتبط:چگونه تصاویر لایو را در آیفون به ویدیو تبدیل كنیم؟همچنین بد نیست بدانید كه iMovie به‌طور پیش‌فرض صدای ویدیوهایی را كه سرعت آن‌ها سریع‌تر یا كندتر شده است، تغییری نمی‌دهد. این یعنی با وجود تغییر سرعت ویدیو، صدا ثابت می‌ماند .

اگر می‌خواهید زیر و بم صدا همراه‌ با سرعت ویدیوی شما كم یا زیاد شود، می‌توانید آن را در تنظیمات تغییر دهید. روی آیكن تنظیمات (چرخ دنده) ضربه بزنید و Speed ​​changes pitch را روشن كنید.از طرفی‌ دیگر، شاید دوست داشته باشید كه صدا را قطع كنید و موسیقی مورد نظرتان را به نسخه‌ی جدید ایجادشده اضافه كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/mobile-learning/422280-how-to-speed-up-a-video-iphone/

مجله فن آوری

 
روسیه برای فشار به یوتیوب، سرعت عملكرد این پلتفرم را كاهش می‌دهد
1403/05/06
جدال حقوقی هواوی و مدیاتك؛ پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد
1403/05/06
مایكروسافت در پی فاجعه CrowdStrike به‌دنبال اعمال تغییراتی در ویندوز است
1403/05/06
ظاهراً آسیب خبرساز پردازنده‌های نسل ۱۳ و ۱۴ اینتل دائمی است؛ هیچ راه‌حلی وجود ندارد
1403/05/06
نخست‌وزیر فرانسه: حمله سایبری به المپیك پاریس اجتناب‌ناپذیر است
1403/05/06
كولر گازی جدید شیائومی كم‌مصرف‌تر، سریع‌تر و بهینه‌تر از گذشته است و فقط ۴۰۰ دلار قیمت دارد
1403/05/06
فاجعه CrowdStrike تا حد زیادی به پایان رسیده است
1403/05/06
آیا باید رمز گوشی خود را با شریك زندگیمان به اشتراك بگذاریم؟
1403/05/05
تصاویر جدید پیكسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ گوشی تاشدنی مورد انتظار گوگل
1403/05/05
در صورت انفجار ستاره غول‌پیكر ابط‌الجوزا، آسمان شب چقدر روشن خواهد شد؟
1403/05/05
سامسونگ و مك‌آفی برای محافظت از گوشی‌های گلكسی، همكاری‌شان را ادامه می‌دهند
1403/05/05
شگفتی دانشمندان از كشف «اكسیژن تاریك»؛‌ آیا باید درمورد منشاء حیات بازنگری كنیم؟
1403/05/05
ردیت موتور جست‌وجوی بینگ را مسدود كرده است؛ فقط نتایج گوگل به‌درستی كار می‌كند
1403/05/05
آینده نامعلوم OpenAI: احتمال ورشكستگی در كمتر از ۱۲ ماه با زیان ۵ میلیارد دلاری
1403/05/05
خریدار گلكسی واچ اولترا از مشكل عجیب این ساعت پرچمدار می‌گوید
1403/05/05
دسترسی به گوشی‌های اندروید از كامپیوتر ویندوز ۱۱ بسیار ساده و آسان می‌شود
1403/05/05
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com