كوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شركت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی كرد.

كوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسیفناوری ایرانشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷مطالعه 2 دقیقهنوید مهریتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتشركت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی كرد .

تبلیغاتبر اساس این به‌روزرسانی، موقعیت مكانی كاربر با مجوزی كه برای دسترسی به لوكیشن خود به اپلیكیشن می‌دهد به‌صورت خودكار توسط مكان‌یاب تشخیص داده می‌شود تا برای درخواست خودرو تنها به انتخاب مقصد سفر روی نقشه نیاز باشد .

به گفته تپسی قابلیت فوق در راستای هدف‌ همیشگی‌اش یعنی ساده‌سازی هرچه بیشتر سفر برای مسافران طراحی شده و به كاربران امكان صرفه‌جویی در زمان را می‌دهد. این شركت اعلام كرده كه طبق آخرین به‌روزرسانی، مبدأ مشخص‌شده با هدف سنجش صحت مكان‌یابی، همچنان نیازمند تأیید از سمت كاربران است، اما به‌زودی این مرحله از درخواست نیز به كلی حذف خواهد شد .

به این ترتیب افراد سریع‌تر به صفحه پیش‌نمایش می‌رسند تا هزینه سفر را دریافت كنند. تپسی پیش از این، قابلیت تشخیص لوكیشن‌های پرتكرار مبدأ و مقصد به كمك هوش مصنوعی را به خدمات خود اضافه كرده بود كه با استقبال مسافران مواجه شد .

مصطفی قلی‌زاده، معاون رشد تپسی، در رابطه با این خدمت جدید گفت: «هدف اصلی ما از این طرح، راحتی هر چه بیشتر كاربران تپسی است. خوشحالیم كه تعداد زیادی از مسافران ما در مرحله آزمایشی، بدون تغییر مبدأ پیشنهادی اپلیكیشن، درخواست سفر خود را ثبت كرده‌اند .

آخرین به‌روزرسانی قابلیت «تشخیص خودكار مبدأ» دقت ۸۰ درصدی دارد و هم‌اكنون برای همه كاربران در دسترس است.»قلی‌زاده در رابطه با چالش‌های طراحی این قابلیت افزود: «خطای احتمالی در تشخیص موقعیت اولیه كاربر به عوامل مختلفی بستگی دارد كه اغلب از حیطه اختیارات ما خارج است .

قدیمی بودن یا مشكل نرم‌افزاری تلفن همراه، اختلالات شبكه، استفاده از فیلترشكن و شكست سیگنال‌های ارسالی GPS از این موارد هستند. با این حال تمام توان خود را برای پیدا كردن راهكار و رفع مشكل با استفاده از هوش مصنوعی معطوف كردیم .

با همه‌ی این تدابیر، در شرایط بروز اختلال یا زمانی كه كاربر قصد درخواست سفر از مبدأ دیگر را داشته باشد، امكان ویرایش لوكیشن اولیه به‌صورت دستی وجود دارد.» گفتنی است برای تشخیص موقعیت مكانی توسط اپلیكیشن، باید GPS تلفن همراه روشن باشد .

قابلیت جدید تپسی از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۲ به‌صورت آزمایشی برای نسخه‌ی تحت وب در دسترس بود، در حالی كه همه‌ی افراد از جمله كاربران سیستم عامل اندروید هم‌اكنون می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیكیشن خود از آن استفاده كنند .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/419853-steps-to-request-tapsi-service/

مجله فن آوری

 
مشخصات گوشی اكسپریا ۱ مارك ۶ لو رفت؛ پرچمدار مورد انتظار سونی
1403/02/14
این خودرو پرقدرت گارانتی «دائمی» و طراحی دل‌فریب دارد
1403/02/14
فریب ظاهر را نخورید؛ این كیف دستی، اسپیكری كوبنده است
1403/02/14
ادامه بحران تسلا؛ مدیر منابع انسانی از این شركت جدا شد
1403/02/14
چگونه برنامه‌ها را به‌طور كامل از ویندوز پاك كنیم؟
1403/02/14
اپل رسما تأیید كرد: با فشار اروپا، اكوسیستم آیپد متحول می‌شود
1403/02/14
گوشی مورد انتظار پیكسل 8a بدنه مات خواهد داشت
1403/02/14
تلویزیون ۲۰۲۴ پیشرفته هایسنس با روشنایی چشمگیر و پنل پرسرعت معرفی شد
1403/02/14
برنامه‌های دولتی در گوگل پلی برچسب ویژه دریافت می‌كنند
1403/02/14
اپل واچ مجوز پزشكی مهمی را از سازمان غذا و دارو آمریكا دریافت كرد
1403/02/14
یكی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
1403/02/14
مدیرعامل اپل رجزخوانی كرد: در حوزه هوش مصنوعی «متمایز» خواهیم بود
1403/02/14
گزارش مالی اپل: درآمد آیفون، آیپد و اپل واچ به‌شدت افت كرد
1403/02/14
گوشی فوق مقاوم یولفون با باتری ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیكر پرقدرت از راه رسید
1403/02/13
دانشمندان چهره زن نئاندرتال كشف‌شده در غاری در كردستان عراق را بازسازی كردند
1403/02/13
سیستم ورود بدون رمز عبور به تمامی اكانت‌های مایكروسافت اضافه شد
1403/02/13
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com