دومین رویداد ماگ برگزار شد

دومین رویداد تخصصی ماگ با موضوع INFORMATION RETRIEVAL برگزار شد.

دومین رویداد ماگ برگزار شدرپورتاژ آگهیچهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰مطالعه 3 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرددومین رویداد تخصصی ماگ با موضوع INFORMATION RETRIEVAL برگزار شد .

تبلیغاتدر دومین رویداد تخصصی ماگ، علی جهانی متخصص سئو، درباره الگوریتم‌های كاهش هزینه كرلینگ موتور جست و جوی گوگل صحبت كرد. رویداد ماگ به صورت منظم هر ماه با هدف هم افزایی و اشتراك دانش در بین جامعه متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال با حمایت اولین میزبان ابری ایران شركت دانش بنیان پارس پك برگزار میشود .

كپی لینكعلی جهانی كیست؟علی جهانی به عنوان یك متخصص سئو، بطور عمیق نحوه كار كردن موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار داده و با درك عمیق از مبانی فنی مربوط به NLG ،NLU ،NLP نحوه پردازش صحیح كرلینگ، ایندكسینگ و رنكینگ را تحلیل و بررسی كرده است .

اوه همچنین تحلیل كننده Patentها وابسته به سئو در سورس ها و نویسنده های معتبر و بخش مهم و پایه بازگشت اطلاعات یا Information retrieval می باشد.كپی لینكدر این رویداد چه گذشت؟این رویداد در ساعت 9 صبح جمعه در محله هفت تیر تهران آغاز شد، پس از خوش آمد گویی به میهمانان عزیز و صرف صبحانه (املت و قهوه)، در راس ساعت 10 صبح، ابتدا مهمانان خودشان را معرفی كرده و ارائه علی جهانی آغاز شد .

پس از ارائه به سراغ پرسش و پاسخ‌ها رفتیم.كپی لینكسرفصل‌های ارائه چه بود؟علی جهانی درباره موضوعاتی كرلینگ خزنده‌های گوگل صحبت كرد، موضوعاتی كه می تواند به وب سایت‌ها كمك كند تا درك بهتری از خزنده گوگل داشته باشند تا هزینه‌های ایندكسینگ را كاهش دهند .

● PARSING● CLUSTERING● STORING● Tokenization● Case Conversion● Stemming● Part-of-Speechكپی لینكمهمانان این رویداد چه كسانی بودند؟در این رویداد جمعی از متخصصین سئو و دیجیتال ماركتینگ از جمله عیسی نیكومنش، صادق نورزاد، مرتضی نجفی ،امین هاشمی، فرید شجاعی و… حضور داشتند .

كپی لینكبه وقت سوالاتدر زمان پرسش و پاسخ همزمان با پاسخ به سوالات میهمانان رویداد توسط علی جهانی، شاهد ارائه جذاب جناب آقای مهندس صادق نورزاد موسس وب سایت نمناك و مدیر عامل سئو سیگنال بودیم، ایشان در خصوص تاثیر سرور، معماری و مهندسی وب سایت در رفتار خزنده‌های گوگل صحبت كردند و اطلاعات بسیار ارزشمندی را با ما به اشتراك گذاشتند .

كپی لینكآنچه گذشترویداد تخصصی ماگ در تاریخ جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد، این رویداد در نظر دارد تا با دعوت از متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال در جهت افزایش دانش منابع انسانی ارزشمند میهن عزیزمان ایران قدم‌ بردارد، این رویداد برای بار دوم در شهر تهران برگزار شد، كه اولین ارائه دهنده آن سینا جهانگرد مدیر سئو دیجیاتو و دومین ارائه دهنده علی جهانی بودند .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/421122-pars-cc/

مجله فن آوری

 
مایكروسافت در پی فاجعه CrowdStrike به‌دنبال اعمال تغییراتی در ویندوز است
1403/05/06
ظاهراً آسیب خبرساز پردازنده‌های نسل ۱۳ و ۱۴ اینتل دائمی است؛ هیچ راه‌حلی وجود ندارد
1403/05/06
نخست‌وزیر فرانسه: حمله سایبری به المپیك پاریس اجتناب‌ناپذیر است
1403/05/06
كولر گازی جدید شیائومی كم‌مصرف‌تر، سریع‌تر و بهینه‌تر از گذشته است و فقط ۴۰۰ دلار قیمت دارد
1403/05/06
فاجعه CrowdStrike تا حد زیادی به پایان رسیده است
1403/05/06
آیا باید رمز گوشی خود را با شریك زندگیمان به اشتراك بگذاریم؟
1403/05/05
تصاویر جدید پیكسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ گوشی تاشدنی مورد انتظار گوگل
1403/05/05
در صورت انفجار ستاره غول‌پیكر ابط‌الجوزا، آسمان شب چقدر روشن خواهد شد؟
1403/05/05
سامسونگ و مك‌آفی برای محافظت از گوشی‌های گلكسی، همكاری‌شان را ادامه می‌دهند
1403/05/05
شگفتی دانشمندان از كشف «اكسیژن تاریك»؛‌ آیا باید درمورد منشاء حیات بازنگری كنیم؟
1403/05/05
ردیت موتور جست‌وجوی بینگ را مسدود كرده است؛ فقط نتایج گوگل به‌درستی كار می‌كند
1403/05/05
آینده نامعلوم OpenAI: احتمال ورشكستگی در كمتر از ۱۲ ماه با زیان ۵ میلیارد دلاری
1403/05/05
خریدار گلكسی واچ اولترا از مشكل عجیب این ساعت پرچمدار می‌گوید
1403/05/05
دسترسی به گوشی‌های اندروید از كامپیوتر ویندوز ۱۱ بسیار ساده و آسان می‌شود
1403/05/05
بازی فورتنایت به اپ‌استور iOS در اروپا بازمی‌گردد و از گلكسی‌استور سامسونگ خارج می‌شود
1403/05/05
آنر X60i معرفی شد؛ گوشی ارزان اندرویدی با شباهت ظاهری فراوان به آیفون
1403/05/05
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com