ویژگی YouTube Communities معرفی شد؛ تلاشی برای نگه‌داشتن كاربران در پلتفرم

یوتیوب با معرفی ویژگی Communities در تلاش است تا كاربران را در پلتفرم خود نگه‌ دارد.

ویژگی YouTube Communities معرفی شد؛ تلاشی برای نگه‌داشتن كاربران در پلتفرمنرم افزار و اپلیكیشنچهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶مطالعه 2 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتیوتیوب با معرفی ویژگی Communities در تلاش است تا كاربران را در پلتفرم خود نگه‌ دارد .

تبلیغاتیوتیوب به‌تازگی ویژگی جدیدی به نام Communities معرفی كرده است كه به كاربران اجازه می‌دهد تا با یكدیگر و با خالقان محتوا، به‌صورت مستقیم تعامل كنند.ویژگی جدید Communities كه در رویداد Made on YouTube نیویورك معرفی شد، شبیه به سرور دیسكورد است كه در كانال خالق محتوا تعبیه شده است .

هدف یوتیوب از این ویژگی، كاهش نیاز خالقان محتوا به استفاده از پلتفرم‌های دیگر مانند دیسكورد یا ردیت برای تعامل با مخاطبانشان است.Youtubeقسمت Communities یوتیوب فضایی را فراهم می‌كند كه در آن كاربران می‌توانند محتوای خود را به‌اشتراك بگذارند و با دیگر طرفداران در كانال خالق محتوا تعامل داشته باشند .

این ویژگی به كاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها و ویدئوها و عكس‌های خود را به‌اشتراك بگذارند و درباره‌ی موضوعات مشترك با دیگران بحث كنند. به‌عنوان‌ مثال، جامعه‌ی مرتبط با تناسب‌اندام می‌تواند شامل پست‌هایی از طرفداران باشد كه ویدئوها و عكس‌های خود از آخرین پیاده‌روی‌هایشان را به‌اشتراك می‌گذارند .

این ویژگی جدید با هدف به‌وجودآوردن ارتباطات عمیق‌تر بین خالقان محتوا و طرفدارانشان طراحی شده است. خالقان محتوا می‌توانند از این فضا برای ایجاد بحث‌های جدید و دریافت بازخورد از مخاطبان خود استفاده كنند. همچنین، این ویژگی به خالقان محتوا اجازه می‌دهد تا كنترل بیشتری بر محتوای خود داشته باشند و مستقیماً با طرفدارانشان در ارتباط باشند .

Youtubeهمه‌ی این تعاملات جدید ممكن است برای برخی از سازندگان طاقت‌فرسا باشد؛ بنابراین، یوتیوب ابزار جدیدی به نام Community Hub را معرفی می‌كند كه جایگزین بخش نظرات برنامه YouTube Studio می‌شود و به سازندگان نمایی كلی از تمام فعالیت‌های كانالشان می‌دهد .

سیستم‌های هوش مصنوعی یوتیوب به شناسایی دیدگاه‌های مثبت و حتی ارائه‌ی پیشنهادهایی برای پاسخ كمك می‌كنند تا سازندگان بتوانند به تعداد بیشتری از افراد پاسخ دهند.مقالات مرتبطیوتیوب روی قابلیتی برای جلوگیری از دروغ‌پراكنی و انتشار اطلاعات غلط كار می‌كندتایمر خواب، ویژگی آزمایشی جدید یوتیوبدر‌حال‌حاضر، یوتیوب این ویژگی را به‌صورت آزمایشی روی دستگاه‌های موبایل با گروه كوچكی از خالقان محتوا آزمایش می‌كند و قصد دارد تا پایان سال جاری این ویژگی را برای تعداد بیشتری از كانال‌ها دردسترس قرار دهد .

انتظار می‌رود كه این ویژگی در اوایل سال ۲۰۲۵ به‌صورت گسترده‌تری دردسترس قرار گیرد.یوتیوب ممكن است پلتفرمی ویدئویی باشد؛ اما این شركت همیشه خود را به‌عنوان محصولی اجتماعی نیز می‌بیند و به‌خوبی می‌داند كه مهم‌ترین راه برای ماندگاری پلتفرم، ایجاد راهی برای تعامل افراد با یكدیگر است .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/426945-youtube-communities-social-comments/

مجله فن آوری

 
هجوم شیائومی به بازارهای جهانی؛ گوشی تاشو میكس فلیپ از انحصار چین خارج می‌شود
1403/06/29
ضرب‌الأجل ۶ ماهه برای اپل؛ اروپا سخت‌گیری‌ها را بیشتر می‌كند
1403/06/29
تصاویر منتسب‌به قاب‌های رسمی گلكسی S24 FE فاش شدند
1403/06/29
گوشی جنجالی هواوی میت XT برای یك‌میلیونی‌شدن خیز برداشته است
1403/06/29
چرا هیچ كدام از قمرهای منظومه شمسی حلقه ندارند؟
1403/06/29
یوتیوب شورتس به Veo مجهز می‌شود؛ پلتفرمی برای تولید ویدیو با هوش مصنوعی
1403/06/29
فروشگاه‌های روسیه با آغاز پیش‌فروش آیفون ۱۶، محدودیت‌های صادراتی اپل را دور زدند
1403/06/29
قیمت گوشی تاشو سه‌تكه هواوی در بازار سیاه به عدد چشمگیر ۱۰ هزار دلار رسید!
1403/06/29
مایكروسافت قیمت برخی از بازی‌های اكتیویژن را به‌شدت كاهش داد
1403/06/29
شایعه‌های جدید آیفون ۱۷ و آیفون ۱۸؛ پردازنده‌ ۲ نانومتری در راه گوشی‌های اپل است
1403/06/29
شیائومی عرضه سری ردمی نوت ۱۴ را رسما تأیید كرد
1403/06/29
لندتك GSMPay در نیمه اول امسال بیش‌از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به كاربران ارائه كرد
1403/06/29
گوشی G100 با نمایشگر غول‌پیكر ۶٫۹ اینچ و باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد
1403/06/29
GTA V وارد فهرست بازی‌های «پشتیبانی‌نشده» استیم دك شد!
1403/06/29
چطور به یك مهندس برق ماهر تبدیل شویم؟
1403/06/29
برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ در برزیل مونتاژ می‌شوند
1403/06/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com