لندتك GSMPay در نیمه اول امسال بیش‌از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به كاربران ارائه كرد

لندتك اختصاصی حوزه‌ی موبایل در ایران می‌گوید امسال بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارائه كرده است.

لندتك GSMPay در نیمه اول امسال بیش‌از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به كاربران ارائه كردفناوری ایرانفناوریمالی و اقتصادیپنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹مطالعه 2 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتلندتك اختصاصی حوزه‌ی موبایل در ایران می‌گوید امسال بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارائه كرده است .

تبلیغاتجی‌‌اس‌ام پی (GSMPay)، لندتك تخصصی حوزه‌ی موبایل در ایران، اعلام كرد كه در نیمه‌ی اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به كاربران خود ارائه كرده است.GSMPay كه فعالیت خود را از سال گذشته به عنوان بازوی فین‌تك گروه همراه‌تل آغاز كرد، می‌گوید طی این مدت توانسته است حجم تسهیلات پرداخت‌شده‌ی خود را از سقف هزار میلیارد تومان عبور دهد .

خدمات مالی و اعتباری GSMPay به شكلی طراحی شده است كه هر دو بخش فروشندگان و خریداران نهایی موبایل و لوازم جانبی می‌توانند از آن بهره ببرند.GSMPay می‌گوید امكانی را برای خریداران گوشی‌های هوشمند فراهم كرده تا بتوانند به سادگی و بدون نیاز به ضامن تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید اقساطی دریافت كنند .

دریافت‌كنندگان این تسهیلات می‌توانند خرید خود را به شكل آنلاین و حضوری از بیش از هفت هزار فروشگاه همكار GSMPay در سراسر كشور انجام دهند.همراه‌تل پلتفرم GSMPay را با هدف تبدیل‌‌شدن به اولین فین‌تك تخصصی حوزه‌ی موبایل و لوازم جانبی در ایران راه‌اندازی كرد .

GSMPay اولین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و درحال‌ حاضر خدمات مالی و اعتباری را به فعالان، فروشندگان و خریداران گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی ارائه می‌دهد.GSMPay می‌گوید خدماتش در بخش فروشندگان را به دو شكل ارائه می‌كند؛ بخش اول، شامل كارت اعتباری GSMPay می‌شود كه با حداكثر پنج میلیارد ریال اعتبار در دسترس فروشندگان گوشی‌ و لوازم جانبی قرار می‌گیرد .

اعتباركارت‌ها در ابتدا با مبلغ یك میلیارد ریال آغاز می‌شود و سپس به‌شكل پلكانی مبلغ اعتبار افزایش می‌یابد.به‌گفته‌ی GSMPay، فروشندگان می‌توانند با تسویه‌‌‌حساب‌ِ به‌موقع به‌صورت هفتگی اعتبار دریافت كنند .

تمامی فروشندگان این حوزه با ارائه‌ی مدارك مورد نیاز (جواز كسب، كارت پایان خدمت و چك صیادی) قادر به دریافت اعتبار كارت اعتباری GSMPay هستند.  مقاله‌ی مرتبطبازار ناشناخته وام‌دهی آنلاین؛ روی آوردن به لندتك‌ها در شرایط سخت وام‌دهی بانك‌هاسرویس بعدی GSMPay برای فروشندگان، درگاه فروش اقساطی آنلاین و حضوری است .

GSMPay می‌گوید فروشندگان موبایل و لوازم جانبی با در اختیار داشتن یك سازوكار مشخص و مطمئن می‌توانند از مزایای فروش اقساطی برای جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر بهره ببرند. علاقه‌مندان پس‌از ثبت‌نام و احراز هویت در GSMPay و پشت‌ سر گذاشتن مرحله‌ی اعتبارسنجی، مبلغ مورد نظرشان را انتخاب می‌كنند و پس از آن با دریافت تسهیلات در كیف اعتباری خود، می‌توانند برای انجام خرید به هفت هزار فروشگاه‌ آنلاین و حضوری طرف قرارداد مراجعه كنند .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/426963-gsmpay-provided-more-15-thousand-billion-rials-facilities/

مجله فن آوری

 
اعتصاب كاركنان سامسونگ هند احتمالا به‌زودی به پایان می‌رسد
1403/06/30
پیش از اختراع صابون، مردم چگونه خود را تمیز می‌كردند؟
1403/06/30
سامسونگ یادداشت‌برداری و ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی‌هایش را به‌نمایش گذاشت
1403/06/29
با ۳۲ موجود زنده عجیب در اعماق دریا آشنا شوید
1403/06/29
تلاش فیدیبو برای تبدیل شدن از یك كتابفروشی به بستری برای تعامل هوشمندانه جامعه‌ای از كتابخوانان ایران
1403/06/29
تعریف عكس از نگاه بزرگان فناوری؛ اپل و گوگل اختلاف‌نظر دارند
1403/06/29
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تكامل نداده‌ایم؟
1403/06/29
مدل خاكستری منحصربه‌فرد PS5 و PS5 Pro به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی‌استیشن رونمایی شد
1403/06/29
ظرفیت باتری آیفون ۱۶ سرانجام مشخص شد؛ بهبود تك‌رقمی نسبت‌به آیفون ۱۵
1403/06/29
تماشا كنید: فرار وحشتناك مارماهی ژاپنی از معده ماهی شكارچی
1403/06/29
گلكسی رینگ سامسونگ در كشورهای بیشتری عرضه می‌شود
1403/06/29
هواوی واچ D2 از راه رسید؛ طراحی مشابه اپل واچ و نمایشگر اولد
1403/06/29
آیا جنوبگان هیچ‌گاه عاری از یخ بوده است؟
1403/06/29
تاریخ‌سازی چین؛ اولین «خودرو هوش مصنوعی» دنیا رونمایی شد
1403/06/29
هواوی واچ جی‌تی ۵ و ۵ پرو رونمایی شدند؛ ساعت‌های مدرن با ویژگی‌های جذاب
1403/06/29
هجوم شیائومی به بازارهای جهانی؛ گوشی تاشو میكس فلیپ از انحصار چین خارج می‌شود
1403/06/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com