هواوی واچ جی‌تی ۵ و ۵ پرو رونمایی شدند؛ ساعت‌های مدرن با ویژگی‌های جذاب

هواوی ساعت‌های هوشمند سری واچ GT5 را با قابلیت‌های پیشرفته‌ی پایش سلامت و شارژدهی طولانی معرفی كرد.

هواوی واچ جی‌تی ۵ و ۵ پرو رونمایی شدند؛ ساعت‌های مدرن با ویژگی‌های جذابپوشیدنی هافناوریپنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱مطالعه 7 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتهواوی ساعت‌های هوشمند سری واچ GT5 را با قابلیت‌های پیشرفته‌ی پایش سلامت و شارژدهی طولانی معرفی كرد .

تبلیغاتهواوی همانطور كه وعده داده بود امروز با برگزاری مراسمی از ساعت‌های هوشمند واچ GT5 و واچ D2 رونمایی كرد.ساعت هوشمند هواوی واچ جی‌تی ۵، مانند نسل قبلی خود، در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود .

اندازه‌ی صفحه نمایش هر دو مدل نیز بدون تغییر مانده است؛ مدل كوچكتر صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی و مدل بزرگ‌تر صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی دارد.جدیدترین ساعت هوشمند هواوی بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ 316L دارد و هواوی تلاش كرده تا ساعت جدیدش را كمی باریك‌تر كند .

مدل ۴۱ میلی‌متری واچ GT5 اكنون ۰٫۳ میلی‌متر نازك‌تر از واچ GT4 است. می‌توانید بین بندهای مختلفی از جنس فلز، چرم، پلاستیك یا پارچه یكی را انتخاب كنید.برای مدل ۴۶ میلی‌متری، آبی رنگ اصلی محسوب می‌شود كه از اقیانوس الهام گرفته شده است .

مانند قبل، مدل ۴۶ میلی‌متری حاشیه‌ای درجه‌بندی‌شده دارد، درحالی‌كه مدل ۴۱ میلی‌متری این حاشیه را حذف كرده تا ابعاد خود را كاهش دهد.سری جی‌تی ۵ دارای آنتن و الگوریتم ارتقا یافته برای بهبود موقعیت‌یابی است .

دقت مسیریابی تا ۴۰ درصد، دقت فاصله تا ۳۰ درصد و دقت سرعت تا ۲۰ درصد بهبود یافته است.سیستم پایش سلامت TruSense هواوی شامل اندازه‌گیری‌های معمول ضربان قلب و اكسیژن خون، به همراه ردیابی خواب می‌شود. ویژگی تشخیص اختلال تنفس در خواب (آپنه‌ی خواب) تقویت شده است .

سری GT5 قابلیت‌هایی برای پایش سلامت بانوان دارند و حتی می‌توانند احساسات عاطفی شما را ثبت كنند.ساعت هوشمند هواوی Watch GT5 Pro در دو اندازه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل كوچكتر ۰٫۹ میلی‌متر نازك‌تر از مدل واچ GT3 پرو است .

مدل‌های پرو از بدنه‌ی تیتانیومی ساخته شده‌اند. مدل كوچك‌تر ۴۲ میلی‌متری از سرامیك در بدنه و بند استفاده می‌كند، درحالی‌كه مدل بزرگ از تیتانیوم یا فلورواستومر برای بند بهره می‌گیرد. واچ GT5 پرو شیشه‌ی یاقوت كبود برای نمایشگر دارد .

واچ GT5 پرو با ویژگی ECG (نوار قلب) نسبت‌به مدل عادی متمایز می‌شود هواوی می‌گوید ساعت جدیدش برای ارائه‌ی الگوهای نوار قلب به تنها ۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد.دقت موقعیت‌یابی بهبودیافته، همسو با تمركز بر بهبود تجربه‌ی دویدن و دوچرخه‌سواری با ساعت است .

واچ GT5 پرو از نقشه‌های آفلاین با پیش‌نمایش مسیر پشتیبانی می‌كند كه تغییرات ارتفاع و جزئیات زمین را تخمین می‌زند. همچنین، جهت‌یابی بلادرنگ، از جمله ناوبری بر اساس بخش‌های مسیر و هشدار خروج از مسیر، ارائه می‌شود .

واچ GT5 پرو برای ناوبری هنگام دویدن در مسیرهای كوهستانی از نقشه‌های آفلاین بهره می‌برد و می‌تواند شما را در محیط‌های پیچیده خارج از مسیر راهنمایی كند. ساعت جدید هواوی با اپلیكیشن Komoot سازگاری دارد تا اگر به برنامه‌ریزی مسیر با این اپلیكیشن عادت دارید .

پس از رسیدن به خط پایان، یك تحلیل كامل به شما ارائه شود. این تحلیل زمان تماس با زمین، نوسان عمودی، تعادل و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌كند.Huaweiسری واچ GT5 از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌كنند. مدل‌ پرو حالت Free Diving را به‌لطف مقاومت در برابر آب تا عمق ۴۰ متر ارائه می‌دهد .

سری واچ GT5 از گواهی IP69K برای مقاومت در برابر پاشش قوی آب گرم بهره می‌برند و به لطف پوششی ویژه در قسمت بیرونی، در برابر خوردگی ناشی از تماس با نمك مقاوم هستند.بیش از ۱۵ هزار نقشه‌ی گلف با پیش‌نمایش‌های سه‌بعدی و جهت‌یابی دقیق در دسترس خریداران واچ GT5 قرار می‌گیرد .

ویژگی گلف در ۶۹ كشور در اواخر ماه میلادی جاری دردسترس خواهد بود.ساعت‌های هواوی واچ جی‌تی ۵ و جی‌تی ۵ پرو دارای عمر باتری طولانی خواهند بود. هواوی می‌گوید مدل‌های ۴۱ و ۴۲ میلی‌متری با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (AOD) تا ۵ روز و با استفاده معمولی تا ۷ روز دوام می‌آورند .

مدل ۴۶ میلی‌متری با روشن‌بودن AOD تا ۹ روز و با استفاده‌ی معمولی تا ۱۴ روز كاربر را همراهی می‌كند. مدل‌ پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌كند و می‌تواند در ۶۰ دقیقه كاملاً شارژ شود.مقالات مرتبطبهترین ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند بازار ایران [خرداد ۱۴۰۳]بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی [اردیبهشت ۱۴۰۳]قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی واچ GT5 از ۲۳۰ یورو (۲۵۶ دلار) آغاز می‌شود .

منبع : https://www.zoomit.ir/wearables/426985-huawei-watch-gt-5-pro-series-specs-images/

مجله فن آوری

 
اعتصاب كاركنان سامسونگ هند احتمالا به‌زودی به پایان می‌رسد
1403/06/30
پیش از اختراع صابون، مردم چگونه خود را تمیز می‌كردند؟
1403/06/30
سامسونگ یادداشت‌برداری و ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی‌هایش را به‌نمایش گذاشت
1403/06/29
با ۳۲ موجود زنده عجیب در اعماق دریا آشنا شوید
1403/06/29
تلاش فیدیبو برای تبدیل شدن از یك كتابفروشی به بستری برای تعامل هوشمندانه جامعه‌ای از كتابخوانان ایران
1403/06/29
تعریف عكس از نگاه بزرگان فناوری؛ اپل و گوگل اختلاف‌نظر دارند
1403/06/29
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تكامل نداده‌ایم؟
1403/06/29
مدل خاكستری منحصربه‌فرد PS5 و PS5 Pro به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی‌استیشن رونمایی شد
1403/06/29
ظرفیت باتری آیفون ۱۶ سرانجام مشخص شد؛ بهبود تك‌رقمی نسبت‌به آیفون ۱۵
1403/06/29
تماشا كنید: فرار وحشتناك مارماهی ژاپنی از معده ماهی شكارچی
1403/06/29
گلكسی رینگ سامسونگ در كشورهای بیشتری عرضه می‌شود
1403/06/29
هواوی واچ D2 از راه رسید؛ طراحی مشابه اپل واچ و نمایشگر اولد
1403/06/29
آیا جنوبگان هیچ‌گاه عاری از یخ بوده است؟
1403/06/29
تاریخ‌سازی چین؛ اولین «خودرو هوش مصنوعی» دنیا رونمایی شد
1403/06/29
هواوی واچ جی‌تی ۵ و ۵ پرو رونمایی شدند؛ ساعت‌های مدرن با ویژگی‌های جذاب
1403/06/29
هجوم شیائومی به بازارهای جهانی؛ گوشی تاشو میكس فلیپ از انحصار چین خارج می‌شود
1403/06/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com