سامسونگ یادداشت‌برداری و ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی‌هایش را به‌نمایش گذاشت

سامسونگ ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را در ویدیوهای كوتاه، به‌نمایش گذاشت.

سامسونگ یادداشت‌برداری و ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی‌هایش را به‌نمایش گذاشتهوش مصنوعیمطالب موبایلفناوریپنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷مطالعه 3 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتسامسونگ ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را در ویدیوهای كوتاه، به‌نمایش گذاشت .

تبلیغاتسامسونگ اخیراً ویژگی‌های جدیدی را برای گوشی‌های گلكسی خود معرفی كرده است كه از هوش مصنوعی بهره می‌برند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت‌های پیشرفته‌ی یادداشت‌برداری و ابزارهای ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی هستند كه تجربه‌ی كاربری را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند .

Samsungابزار Sketch to Image به كاربران اجازه می‌دهد تا با كشیدن یك طرح خام یا كشیدن یك نقاشی روی یك عكس موجود در گالری و انتخاب یك سبك مخصوص از بین چندین سبك موجود، در عرض چند ثانیه یك اثر هنری رنگی تولید كنند .

این ویژگی برای هنرمندان و گرافیست‌ها می‌تواند كاربردی باشد.Samsungویژگی بعدی قابلیت Circle to Search است كه سامسونگ آن را به كمك گوگل توسعه داده و قصد دارد به مرور زمان برای تمام دستگاه‌های به‌روز خود منتشرش كند .

كاربران می‌توانند از این ویژگی برای تحقیق درمورد عكس‌ها، پیدا كردن آهنگ درحال پخش و حتی انجام تكالیف ریاضی استفاده كنند.Samsungویژگی بعدی قابلیت Note Assist است كه می‌تواند صدا را ضبط و به متن تبدیل كند .

این قابلیت می‌تواند مكالمات را بر اساس گوینده جدا كرده و محتوای آن‌ها را خلاصه كند. این ویژگی برای افرادی كه در جلسات شركت می‌كنند یا نیاز به یادداشت‌برداری دقیق دارند، می‌تواند بسیار كاربردی باشد.Samsungویژگی PDF Overlay Translation به كاربران اجازه می‌دهد تا اسناد را بدون نیاز به كپی و پیست كردن متن در یك برنامه‌ی جداگانه ترجمه كنند .

این ابزار می‌تواند به‌ویژه برای افرادی كه با اسناد چندزبانه كار می‌كنند، كاربردی باشد؛ چراكه می‌تواند زبان‌های موجود در هر سند PDF را تشخیص دهد و آن‌ها را به روان‌ترین شكل ممكن ترجمه كند.مقالات مرتبطچطور بفهمیم امكانات هوش مصنوعی به گوشی سامسونگ اضافه شده‌اند؟شایعه جذاب: قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برای گوشی‌های گلكسی A نیز منتشر می‌شونداین ویژگی‌ها به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند گلكسی زد فولد ۶ كه از قلم S Pen پشتیبانی می‌كند، عملكرد بسیار بهتری دارند .

این دستگاه‌ها با تركیب قابلیت‌های هوش مصنوعی و سخت‌افزار پیشرفته، ابزار قدرتمندی برای افزایش بهره‌وری و خلاقیت كاربران فراهم می‌كنند. هدف سامسونگ این است كه تا پایان امسال، ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را برای ۲۰۰ میلیون دستگاه منتشر كند .

سامسونگ با معرفی این ویژگی‌ها نشان داده است كه همچنان به نوآوری و بهبود تجربه‌ی كاربری متعهد است. این شركت با استفاده از هوش مصنوعی، تلاش می‌كند تا نیازهای كاربران را به بهترین شكل ممكن برآورده كند و ابزارهایی ارائه دهد كه زندگی روزمره را آسان‌تر و كارآمدتر كنند .

منبع : https://www.zoomit.ir/ai-articles/426992-samsung-shows-off-the-ai-feature/

مجله فن آوری

 
اعتصاب كاركنان سامسونگ هند احتمالا به‌زودی به پایان می‌رسد
1403/06/30
پیش از اختراع صابون، مردم چگونه خود را تمیز می‌كردند؟
1403/06/30
سامسونگ یادداشت‌برداری و ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی‌هایش را به‌نمایش گذاشت
1403/06/29
با ۳۲ موجود زنده عجیب در اعماق دریا آشنا شوید
1403/06/29
تلاش فیدیبو برای تبدیل شدن از یك كتابفروشی به بستری برای تعامل هوشمندانه جامعه‌ای از كتابخوانان ایران
1403/06/29
تعریف عكس از نگاه بزرگان فناوری؛ اپل و گوگل اختلاف‌نظر دارند
1403/06/29
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تكامل نداده‌ایم؟
1403/06/29
مدل خاكستری منحصربه‌فرد PS5 و PS5 Pro به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی‌استیشن رونمایی شد
1403/06/29
ظرفیت باتری آیفون ۱۶ سرانجام مشخص شد؛ بهبود تك‌رقمی نسبت‌به آیفون ۱۵
1403/06/29
تماشا كنید: فرار وحشتناك مارماهی ژاپنی از معده ماهی شكارچی
1403/06/29
گلكسی رینگ سامسونگ در كشورهای بیشتری عرضه می‌شود
1403/06/29
هواوی واچ D2 از راه رسید؛ طراحی مشابه اپل واچ و نمایشگر اولد
1403/06/29
آیا جنوبگان هیچ‌گاه عاری از یخ بوده است؟
1403/06/29
تاریخ‌سازی چین؛ اولین «خودرو هوش مصنوعی» دنیا رونمایی شد
1403/06/29
هواوی واچ جی‌تی ۵ و ۵ پرو رونمایی شدند؛ ساعت‌های مدرن با ویژگی‌های جذاب
1403/06/29
هجوم شیائومی به بازارهای جهانی؛ گوشی تاشو میكس فلیپ از انحصار چین خارج می‌شود
1403/06/29
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com