شیائومی ساعت هوشمند جدیدی برای كودكان عرضه كرد

ساعت هوشمند جدید شیائومی با مكان‌یابی دقیق و قابلیت‌های سرگرم‌كننده برای كودكان رونمایی شد.

شیائومی ساعت هوشمند جدیدی برای كودكان عرضه كردپوشیدنی هاپنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰مطالعه 3 دقیقهمبینا جوكارتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتساعت هوشمند جدید شیائومی با مكان‌یابی دقیق و قابلیت‌های سرگرم‌كننده برای كودكان رونمایی شد .

تبلیغاتشیائومی دو ساعت هوشمند جدید Mitu Kids Watch 7 و Mitu Kids Watch 7X را كه به‌طور خاص برای كودكان طراحی شده‌‌اند، در بازار چین عرضه كرده است.ساعت هوشمند Mitu Kids Watch 7 دارای یك گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و Mitu Kids Watch 7X با ۵۱۲ مگابایت رم و چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود .

ساعت‌های جدید شیائومی ویژگی‌های ایمنی، اجتماعی و سرگرم‌كننده را در اولویت قرار می‌دهند و بهترین گزینه برای والدینی هستند كه می‌خواهند فرزندان خود را در یك فضای ایمن و متصل به اینترنت نگه دارند.ساعت هوشمند Kids Watch دارای سیستم رهگیری دقیق موقعیت مكانی است كه از GPS با فركانس دوگانه برای ردیابی استفاده می‌كند و به والدین امكان می‌دهد موقعیت مكانی فرزندشان را به‌طور هم‌زمان كنترل و در صورت ترك منطقه‌ی تعیین‌شده یا ماندن بیش از حد طولانی در یك مكان خاص، اعلان‌ دریافت كنند .

ساعت هوشمند شیائومی همچنین دارای قابلیتی است كه به والدین امكان می‌دهد تاریخچه‌ی راه‌رفتن فرزند خود را در سه ماه گذشته مشاهده كنند.برای محیط‌های شلوغ مانند مراكز خرید، ساعت از هوش مصنوعی برای اطمینان از ردیابی مداوم استفاده می‌كند .

همچنین قابلیت 3D Floor Positioning 2.0، ایمنی را با استفاده از فشارسنج و GPS برای ردیابی دقیق كودك در ساختمان بهبود می‌بخشد.ساعت جدید شیائومی دارای ویژگی‌های ارتقایافته‌ی تماس ویدیویی است. دوربین‌های دوگانه شامل دوربین كناری ۸ مگاپیكسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیكسلی، وضوح و كیفیت بهتری نسبت‌به مدل‌های قبلی ارائه می‌كنند .

هر دو مدل ساعت دارای نمایشگر ۱٫۶۸ اینچی LCD TFT هستند و از WeChat و QQ و Alipay پشتیبانی می‌‌كنند كه به كودكان امكان می‌دهد تا با دوستان خود در ارتباط باشند. ساعت‌های جدید شیائومی دارای ۱۸ حالت ورزشی، پنج عملكرد معاینه‌ی فیزیكی و مقاومت تا عمق ۲۰ متری آب هستند .

دستیار هوش مصنوعی Xiao Ai ویژگی‌های تعاملی مانند به‌روز‌رسانی آب‌وهوا، داستان‌گویی و حتی اتصال هوشمند خانه را فراهم می‌كند.شیائومی ساعت‌های Mitu Kids را به باتری ۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز كرده است. سیستم مصرف انرژی كم و الگوریتم‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث می‌شوند ساعت‌ها در طول روز شارژدهی كاملی داشته باشند .

مقاله‌های مرتبطساعت جدید شیائومی قابلیت بسیار عجیبی داردبازار داغ ساعت هوشمند، برندهای جدید رقیب برندهای گران قیمتاین ساعت ۲ میلیونی نمایشگر اولد و طراحی هیجان‌انگیز داردساعت Mitu Kids Watch 7 با قیمت بالاتر، ویژگی‌های نظارت بر سلامت از جمله نظارت بر ضربان قلب را نیز ارائه می‌دهد .

این ساعت می‌تواند احساسات، استرس، خستگی مغز و چشم را ردیابی و بینش دقیقی از سلامت كودك شما ارائه دهد. قیمت ساعت هوشمند جدید Mitu Kids Watch 7X اكنون ۵۹۹ یوان (حدود ۸۲ دلار) است و Mitu Kids Watch 7 با قیمت ۷۹۹ یوان (حدود ۱۱۰ دلار) به فروش می‌رسد .

منبع : https://www.zoomit.ir/wearables/418771-xiaomi-mitu-kids-watch-7-7x-sale-china/

مجله فن آوری

 
آیا MSI دیگر به تولید كارت گرافیك AMD تمایلی ندارد؟
1403/02/08
مدل جدید گلكسی S24 سامسونگ رسماً رونمایی شد
1403/02/08
گوگل به باشگاه دو تریلیون دلاری‌ها پیوست
1403/02/08
بلندپروازترین پرنده دنیا كدام پرنده است؟
1403/02/08
فونت پیش‌فرض ChromeOS تغییر می‌كند
1403/02/08
بنكیو مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتز عرضه می‌كند!
1403/02/08
مایكروسافت تغییر ناخوشایند ویندوز ۱۱ را لغو كرد
1403/02/08
تیم كوك ظاهراً مقصر اصلی رم ۸ گیگابایتی مك‌بوك‌ها است
1403/02/08
آموزش تندخوانی و روش صحیح مطالعه بهارمن
1403/02/08
یكی از ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۴ به‌زودی با نمایشگر ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شود
1403/02/08
گلكسی واچ ۷ احتمالاً با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود
1403/02/08
اولین واكسن mRNA برای سرطان پوست وارد كارآزمایی مرحله سوم شد
1403/02/08
معاون علمی رییس‌جمهور: به جای بستن استارتاپ‌ها به جریان‌های اصیل و انقلابی فرصت رقابت بدهیم
1403/02/08
تصویر ماژول دوربین اكسپریا ۱ مارك ۶ و اكسپریا ۱۰ مارك ۶ لو رفت
1403/02/08
پای پیام‌رسان سیگنال به پرونده پرحاشیه آمازون باز شد
1403/02/08
گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود!
1403/02/08
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com