لوگوی گوگل به‌مناسبت آغاز المپیك ۲۰۲۴ پاریس، تغییر كرد

گوگل لوگوی خود را به مناسبت المپیك ۲۰۲۴ پاریس تغییر داد و همزمان تغییرات گسترده‌تری در برخی اپلیكیشن‌هایش اعمال كرد.

لوگوی گوگل به‌مناسبت آغاز المپیك ۲۰۲۴ پاریس، تغییر كرداینترنت و شبكهنرم افزار و اپلیكیشنجمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷مطالعه 3 دقیقهعلی محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتگوگل لوگوی خود را به مناسبت المپیك ۲۰۲۴ پاریس تغییر داد و همزمان تغییرات گسترده‌تری در برخی اپلیكیشن‌هایش اعمال كرد .

تبلیغاتگوگل می‌گوید كه علاوه‌بر همكاری با شبكه‌ی NBC و تیم ملی فوتبال آمریكا، در حال برگزاری جشن المپیك پاریس ۲۰۲۴ در سرویس‌های اصلی خود است.در موتور جست‌و‌جوی گوگل، یك «دودل» انیمیشنی با موضوع المپیك اضافه شده‌ است كه هلن لرو و كریس اوهارا آن‌ را طراحی كرده‌اند .

لوگو جدید گوگل هم‌اكنون قابل مشاهده است.بازی Most Searched Playground شبیه به بازی «كجایی والدو؟» برای علاقه‌مندان به رویداد المپیك در نظر گرفته شده است تا «دانش شما را در مورد ورزشكاران افسانه‌ای، ورزش‌های نمادین و فرهنگ‌های پر جنب‌وجوش پاریس و المپیك» آزمایش كند .

بازی Most Searched PlaygroundGoogleموتور جست‌و‌جوی گوگل آمار بلادرنگ در مورد «۳۲۹ رویداد در طول ۱۹ روز» را ارائه می‌دهد؛ طبق گفته‌‌ی گوگل: «وقتی درمورد یك كشور، ورزش، ورزشكار یا بازی‌های المپیك جست‌و‌جو می‌كنید، برنامه‌های لحظه‌به‌لحظه، نتایج، شمارش مدال‌ها، برجسته‌ترین ویدیوها و خلاصه‌های روزانه و همچنین جدیدترین داستان‌های برتر و دیدگاه‌های رسانه‌های اجتماعی را مشاهده خواهید كرد .

»گوگل مپس و ویز مسیرهای به‌روز شده برای مناطق ممنوعه‌ی رانندگی و بسته شدن جاده‌ها را ارائه می‌دهند. بخش حمل‌ونقل عمومی (اتوبوس، قطار یا مترو) در نقشه‌ها به بازدیدكنندگان كمك می‌كند تا مسیر را پیش‌بینی كنند و تعداد وسایل حمل و نقل عمومی، هزینه‌های تخمینی سفر و اختلالات لحظه‌ای را نشان می‌دهند .

ویژگی‌ مسیرهای سریع (Glanceable Directions) از بخش Live Activities در iOS و قفل صفحه یا اعلان‌های معمولی در اندروید قابل استفاده خواهند بود.ویز به عنوان بخشی از ویژگی رویدادهای ترافیكی جدید خود، به رانندگان در پاریس در مورد اختلالات جاده‌ای اطلاع می‌دهد .

رانندگان می‌توانند این اختلالات را مستقیماً با دوستان خود به اشتراك بگذارند تا به آن‌ها در آماده شدن برای سفر كمك كنند.مقالات مرتبطالمپیك پاریس ۲۰۲۴ از نگاه تكنولوژی؛ «دیجیتالی‌ترین» و «سبزترین» المپیك تاریخدوربین‌های پیشرفته اومگا داوری دقیق المپیك پاریس ۲۰۲۴ را رقم می‌زننددر ایالات متحده، قابلیت Multiview یوتیو‌ب‌تی‌وی با پوشش زنده‌ی NBC در دسترس خواهد بود .

در خارج از آن كشور، قابلیت Multiview در كانال یوتیوب Claro Sports در برخی از كشورهای اسپانیایی‌زبان آمریكای لاتین و در كانال CazéTV در برزیل در دسترس خواهد بود.ماسكوت‌های دیجیتالی رسمی پاریس ۲۰۲۴تب For You در گوگل تی‌وییك بخش هاب المپیك در بالای تب For Fou در گوگل تی‌وی وجود خواهد داشت .

منبع : https://www.zoomit.ir/internet-network/424438-google-paris-2024-olympics-doodle/

مجله فن آوری

 
چت‌بات ChatGPT وارد ویندوز شد
1403/07/27
دونالد ترامپ: مدیرعامل اپل برای اعتراض به تصمیم‌های اروپا با من تماس گرفت
1403/07/26
تولید مینی پی‌سی خبرساز كوالكام متوقف شد
1403/07/26
معمای صد ساله كوهنورد گمشده در اورست سرانجام حل شد
1403/07/26
تیزر سامسونگ مدل ویژه گلكسی زد فولد ۶ را برای اولین‌بار نمایش می‌دهد [تماشا كنید]
1403/07/26
پژوهشگران دستگاهی ساخته‌اند كه امواج صوتی را فقط در یك جهت هدایت می‌كند
1403/07/26
فهرست صداپیشگان این بازی جدید توجه هر گیمری را جلب می‌كند
1403/07/26
مدل 4G گلكسی A16 رونمایی شد؛ همان مدل 5G با همان وعده ۶ سال آپدیت
1403/07/26
رابط كاربری ColorOS 15 گوشی‌های اوپو با تمركز بر هوش مصنوعی و زبان طراحی جدید معرفی شد
1403/07/26
اسپیس ایكس قصد دارد در سال ۲۰۲۵ مرحله فوقانی استارشیپ را نیز با مكازیلا مهار كند
1403/07/26
اینستاگرام با قابلیت‌هایی جدید از «اخاذی جنسی» جلوگیری می‌كند
1403/07/26
شارژ كامل آیپد مینی ۷ حدود ۲ ساعت طول می‌كشد
1403/07/26
توسعه‌دهنده بازی نشان می‌دهد كه چطور می‌توان با پورت صحیح به PC، نرخ فریم را ارتقا داد؛ از ۱۰۶ به ۳۱۴ فریم‌برثانیه
1403/07/26
عملكرد مالی درخشان TSMC، ارزش سهام این شركت تایوانی را ۷ درصد افزایش داد
1403/07/26
نرم‌افزار Blackmagic Camera حالا از گوشی‌های سونی و اوپو نیز پشتیبانی می‌كند
1403/07/26
مطالعه عجیب: نام شما روی نحوه پاسخ‌دهی ChatGPT اثر می‌گذارد
1403/07/26
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com