افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مركز خرید چارسو

سامانه 1424 با تقاضای روزافزون كاربران برای خدمات تعمیر تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال، اقدام به افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مركز خرید چارسو كرد.

افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مركز خرید چارسورپورتاژ آگهیشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰مطالعه 4 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیردسامانه 1424 با تقاضای روزافزون كاربران برای خدمات تعمیر تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال، اقدام به افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مركز خرید چارسو كرد .

تبلیغاتسامانه 1424 با توجه به تقاضای روزافزون كاربران مبنی بر خدمات تعمیر تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال، اقدام به افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مركز خرید چارسو كرد. این پیشخوان با هدف افزایش تعامل و دسترسی آسان كاربران به خدمات این سامانه، افتتاح شده است .

استراتژی اصلی مركز خدمات ۱۴۲۴، ایجاد یك پلتفرم برای ارتباط بین كاربران و متخصصین تعمیرات است. این مركز با هدف ارائه خدمات تعمیر انواع گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، ساندبار و اسپیكر را در كمترین زمان ممكن و بالاترین كیفیت، فعالیت خود را به شكل آنلاین آغاز كرد .

استراتژی سامانه 1424، افزایش نقاط تماس با این مجموعه در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات آن است. در این راستا، 1424 اقدام به راه اندازی پیشخوان خدمات خود در مركز خرید چارسو كرده كه یكی از مراكز مهم خرید و فروش موبایل در كشور است .

پوریا تابعیان، مدیر عامل دی‌جی سرویس در حاشیه این افتتاحیه، ضمن عنوان كردن دستاوردهای این مجموعه بیان كرد: ۱۴۲۴ خدمتی دیگر از دی‌جی‌سرویس است كه با هدف ارائه انواع خدمات تلفن همراه، تاسیس شد. در سامانه 1424، تیم متخصصین و مشاورین مجرب و حرفه‎ای با تجهیزات مدرن و به‌روزترین روش‌ها، خدماتی همچون تعمیر انواع تجهیزات دیجیتال را ارائه می‌كنند .

استراتژی اصلی این مجموعه، كامل بودن خدمات و سرویس‌های قابل ارائه است؛ به همین دلیل همكاری میان 1424 و شركای استراتژیكی مانند بیمه ایران باعث شده تا خدماتی مثل بیمه تلفن همراه را به بهترین شكل و بالاترین كیفیت به كاربران عرضه كنیم .

در مجموعه خدمات تعمیری با سرعت و كیفیت بالا در كنار قیمتی منصفانه و رقابتی ارائه شده و تمام این خدمات، شامل گارانتی بوده كه دلیل این موضوع، اهیمت آرامش خیال كاربران است. در كنار این موارد، ۱۴۲۴ برای رفاه حال مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت این عزیزان، سرویس دریافت و تحویل رایگان گوشی از درب منزل را برای مشتریان شهر تهران فراهم كرده است .

 پیشخوان  ۱۴۲۴ در چارسو در كنار ارائه تمامی خدمات تلفن همراه، خدمات متنوعی دیگری نیز به كاربران ارائه می‌كند. این خدمات شامل:مشاوره پیش از خرید:  با توجه به قیمت بالای محصولات دیجیتال و بخصوص گوشی موبایل، كارشناسان ۱۴۲۴ امكان دریافت مشاوره پیش از خرید را برای مشتریان عزیز فراهم كرده‌اند تا انتخابی كاملا مناسب با نیازهایشان داشته باشند .

امكان خرید اقساطی: این روزها امكان تهیه كالا بدون نیاز به پرداخت تمام قیمت آن، یك مزیت بوده و قطعا برای كاربران جذاب است. به همین منظور در پیشخوان ۱۴۲۴ امكان ثبت‌نام، اعتبار سنجی و دریافت اعتبار خرید اقساطی فراهم گردیده است .

خرید و تعویض گوشی كاركرده: این خدمت یكی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده در این سامانه است. كاربران زیادی هر ساله به دنبال تعویض گوشی‌های كاركرده خود هستند تا بدین ترتیب، گوشی جدید تهیه كنند. در این پیشخوان، طرح تعویض گوشی كاركرده با گوشی نو توسط ۱۴۲۴ و با همكاری دی‌جی‌لند و دی‌جی‌سرویس انجام می‌شود .

  تعمیرات گوشی هوشمند و تجهیزات الكترونیك: پذیرش و تحویل دستگاه در این پیشخوان  صورت می‌گیرد. لازم به ذكر است برای آسودگی خاطر كاربران، تعمیرات در ۱۴۲۴ شامل ۶ ماه گارانتی بوده  تا كاربران با خیالی آسوده از تجهیزات الكترونیك خود استفاده كنند .

  بیمه گوشی: با توجه به افزایش ارزش گوشی‌های هوشمند و حوادثی كه احتمال رخ دادن آن‌ها وجود دارد، بیمه نمودن گوشی هوشمند یكی از راهكارهای موجود برای جبران ضرر در مواقع حادثه است. مركز ۱۴۲۴ با همكاری سازمان معظم "بیمه ایران"، اقدام به ارائه خدمت "بیمه گوشی موبایل" كرده كه جبران خسارت را برای كاربران فراهم ساخته است .

با بیمه نمودن گوشی تلفن همراه، دستگاه شما در مقابل سرقت در قبال شكست حزر و حوادث احتمالی بیمه شده و هزینه تعمیرات نیز از طرف بیمه پرداخت می‌شود.در پیشخوان 1424 چارسو، برای دریافت هر یك از این خدمات، مشتریان با مراجعه و استفاده از دستگاه دیجیتالی یا صحبت با مشاورین حاضر در این پیشخوان، خدمت مورد نظر خود را انتخاب و از تخفیف برای استفاده از خدمات این پیشخوان بهره‌مند شوند .

مشتریان محترم می توانند برای ثبت درخواست یا استفاده از خدمات 1424، با شماره سراسری 1424 تماس گرفته یا به سایت 1424 مراجعه كنند.در پایان، مدیرعامل دی‌جی سرویس عنوان كرد ما در ۱۴۲۴ تمام تلاش و توان خود را به برای رسیدن به هدف اصلی این مجموعه كه جلب رضایت مشتریان است، به كار گرفته‌ایم .

افزودن خدمات دیگر به سامانه 1424 از برنامه‌های آینده این مجموعه بوده و قطعا به زودی اخبار بیشتری پیرامون 1424 و خدمات ارائه شده در این سامانه، خواهید شنید. از اعتماد شما سپاسگزاریم و منتظر دیدار شما در پیشخوان  ۱۴۲۴ در مركز خرید چارسو هستیم .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/424468-1424-dgservice/

مجله فن آوری

 
نتفلیكس: كاربران روزانه ۲ ساعت را در پلتفرم ما سپری می‌كنند
1403/07/27
استارتاپ Worldcoin سم آلتمن به World تغییر نام داد؛ تمركز بر فناوری احراز هویت
1403/07/27
تصاویر لورفته وان‌پلاس ۱۳، پرچمدار چینی‌ها را با طراحی آشنا نشان می‌دهند
1403/07/27
چت‌بات ChatGPT وارد ویندوز شد
1403/07/27
دونالد ترامپ: مدیرعامل اپل برای اعتراض به تصمیم‌های اروپا با من تماس گرفت
1403/07/26
تولید مینی پی‌سی خبرساز كوالكام متوقف شد
1403/07/26
معمای صد ساله كوهنورد گمشده در اورست سرانجام حل شد
1403/07/26
تیزر سامسونگ مدل ویژه گلكسی زد فولد ۶ را برای اولین‌بار نمایش می‌دهد [تماشا كنید]
1403/07/26
پژوهشگران دستگاهی ساخته‌اند كه امواج صوتی را فقط در یك جهت هدایت می‌كند
1403/07/26
فهرست صداپیشگان این بازی جدید توجه هر گیمری را جلب می‌كند
1403/07/26
مدل 4G گلكسی A16 رونمایی شد؛ همان مدل 5G با همان وعده ۶ سال آپدیت
1403/07/26
رابط كاربری ColorOS 15 گوشی‌های اوپو با تمركز بر هوش مصنوعی و زبان طراحی جدید معرفی شد
1403/07/26
اسپیس ایكس قصد دارد در سال ۲۰۲۵ مرحله فوقانی استارشیپ را نیز با مكازیلا مهار كند
1403/07/26
اینستاگرام با قابلیت‌هایی جدید از «اخاذی جنسی» جلوگیری می‌كند
1403/07/26
شارژ كامل آیپد مینی ۷ حدود ۲ ساعت طول می‌كشد
1403/07/26
توسعه‌دهنده بازی نشان می‌دهد كه چطور می‌توان با پورت صحیح به PC، نرخ فریم را ارتقا داد؛ از ۱۰۶ به ۳۱۴ فریم‌برثانیه
1403/07/26
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com