نوبیتكس، پیشگام در آموزش و آگاهی كاربران دنیای رمزارز

صرافی نوبیتكس در راستای برطرف كردن نیاز آموزشی كاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آكادمی نوبیتكس» را ایجاد كرده است.

نوبیتكس، پیشگام در آموزش و آگاهی كاربران دنیای رمزارزرپورتاژ آگهیپنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰مطالعه 2 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیردصرافی نوبیتكس در راستای برطرف كردن نیاز آموزشی كاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آكادمی نوبیتكس» را ایجاد كرده است .

تبلیغاترشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و كسب‌وكارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌كار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و آموزش، یكی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است .

صرافی نوبیتكس در راستای برطرف كردن نیاز آموزشی كاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آكادمی نوبیتكس» را با هدف آموزش افراد برای ورود به دنیای كریپتوكارنسی، ایجاد كرده است.آكادمی نوبیتكس با ارائه آموزش‌های جامع و كاربردی، نقش مهمی در كاهش چالش‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به این حوزه ایفا می‌كند .

این پلتفرم بر آن است تا با ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، علاوه بر آماده كردن آنها برای موفقیت در این بازار پرهیجان، دانش فنی افرادی را كه علاقمند به صنعت بلاكچین و رمزارز هستند نیز ارتقا دهد. كپی لینكبه سوی آگاهی و دانش آكادمی نوبیتكــس از نیمــه ســال 1402 در پاســخ به نیــاز جامعه برای گســترش آگاهی و آمــوزش رایگان در حــوزه كریپتو راه‌اندازی شــد .

هدف آكادمی نوبیتكس دسترس‌پذیر كردن آموزش با كیفیت و متنوع برای علاقه‌مندان كریپتو است.این پلتفرم به صورت تخصصی و حرفه‌ای، مباحث مربوط به بلاكچین و رمزارز را آموزش می‌دهد.بحث و بررسی‌ تخصصی سوژه‌های روز دنیای رمزارزها تا آموزش تحلیل و ترید به زبان ساده از موضوعاتی است كه به نوبت دستمایه ساخت ویدئوها و وبینارهای آكادمی نوبیتكس قرار می‌گیرد .

در این آكادمی، تمامی محتواها و دوره‌های آموزشی با دقت بالا طراحی شده‌اند و به صورت مرتب و منظم بروزرسانی می‌شوند تا كاربران بتوانند همواره از آخرین توسعه‌ها و نوآوری‌های حوزه رمزارزها مطلع باشند. علاوه بر این، با توجه به تنوع سطح دانش و تجربه كاربران، محتواها در سطوح مختلفی از ساده تا پیشرفته ارائه شده است تا همه بتوانند به صورت كاملاً شخصی‌سازی‌شده از آن‌ها بهره‌مند شوند .

كپی لینكسمفونی آموزش و آگاهی در دنیای رمزارزبا گذشت كمتر از یك سال از شروع به فعالیت پلتفرم آموزشی نوبیتكس، تا به حال 51 ساعت محتوای آموزشی در قالب 14 وبینار، هفت كارگاه آموزشی و چهار دوره آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته است .

آكادمی نوبیتكس به‌عنوان یكی از منابع اصلی آموزشی در این زمینه شناخته می‌شود و كاربران می‌توانند با صرف زمان كوتاهی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم كریپتویی آشنا شوند و از این طریق، درك بهتری از این بازار متغیر و پویا پیدا كنند .

در حال حاضر بیش از 200 هزار مخاطب، محتواهای آموزشی این آكادمی را دنبال می‌كنند كه به این ترتیب، آكادمی نوبیتكس به عنوان یكی از مراجع اصلی آموزش در این حوزه شناخته شده است.آموزش‌های صحیح و اصولی به كاربران بازار ارزهای دیجیتال این امكان را می‌دهد كه قبل از سرمایه‌گذاری، با مفاهیم و ابعاد پرپیچ‌و‌خم این بازار آشنا شوند .

این روش باعث می‌شود كه كاربران با دید بازتر و اطلاعات بیشتر، برای ورود به بازار رمزارزها اقدام كنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند. ویدئوهای آموزشی را در آكادمی نوبیتكس و مطالب آموزشی در زمینه رمزارزها را در مجله نوبیتكس مطالعه كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/420103-nobitex-academy-platform/

مجله فن آوری

 
پیوند عضو ممكن است شخصیت افراد را تغییر دهد
1403/02/15
سامسونگ گرافیك اختصاصی برای گوشی‌هایش می‌سازد؟
1403/02/15
مینی‌كامپیوتر گیمینگ جدید كورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
1403/02/15
یكی از شركت‌های مهم حوزه رانندگی خودكار تعدیل نیرو می‌كند
1403/02/15
چین در ویدیو تبلیغاتی برای ایستگاه قمری خود از شاتل فضایی آمریكا استفاده كرده است
1403/02/15
مدیرعامل انویدیا روزانه ۱۴ ساعت كار می‌كند
1403/02/15
هایسنس رقیب ارزان تلویزیون معروف سامسونگ را رونمایی كرد
1403/02/15
آزمایش عمومی دستیار كوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
1403/02/15
هواوی عملكرد درخشانی در بازار خودروهای برقی دارد
1403/02/15
اولین نمونه‌عكس‌های ویوو X100 اولترا، عملكرد دوربین این گوشی را نمایش می‌دهند
1403/02/15
بهترین روز اپل در ۲ سال اخیر ثبت شد؛ عملكرد درخشان در بورس آمریكا
1403/02/15
امن‌ترین صندلی هواپیما كدام است؟
1403/02/15
همان همیشگی؛ تصاویر و مشخصات پیكسل 8a بار دیگر لو رفت
1403/02/15
گوشی نسبتاً قدیمی هواوی پس از مد‌ت‌ها آپدیت شد
1403/02/15
توجه مایكروسافت به آسیا؛ دیتاسنتر جدید ردموندی‌ها در تایلند افتتاح می‌شود
1403/02/15
شاید باور نكنید؛ اما این یك موتور چهارچرخ است نه خودرو!
1403/02/15
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com