نگاه نزدیك زومیت به پیورا ۷۰؛ گوشی پرچمدار ۲۰۲۴ هواوی

گوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی طراحی كاملا جدیدی نسبت‌به نسل قبل دارند و به‌شدت روی دوربین متمركز هستند.

نگاه نزدیك زومیت به پیورا ۷۰؛ گوشی پرچمدار ۲۰۲۴ هواویجعبه گشایی و نگاه نزدیكمطالب موبایلفناوریشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷مطالعه 5 دقیقهمبین احمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتگوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی طراحی كاملا جدیدی نسبت‌به نسل قبل دارند و به‌شدت روی دوربین متمركز هستند .

تبلیغاتدرحالی‌كه حدود یك هفته از رونمایی رسمی گوشی‌های سری پیورا ۷۰ می‌گذرد، زومیت نگاهی نزدیك به این محصولات انداخته است تا ضمن آشنایی با ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، كیفیت ساخت‌ پرچمدارهای هیجان‌انگیز هواوی را ببینید .

پیورا ۷۰ اولین گوشی از سری پیورا است و برای جایگزینی با سری P رونمایی شده. گوشی‌های خانواده‌ی پیورا ۷۰ تحولات نسلی چشمگیری تجربه كرده‌اند و از طراحی جدیدی با نام Vane Design استفاده می‌كنند. عكاس: كیوان هندی / زومیتخانواده‌ی پیورا ۷۰ هواوی شامل چهار مدل عادی، پیورا ۷۰ پرو، پیورا ۷۰ پرو پلاس و پیورا ۷۰ اولترا است و خبرنگاران زومیت با حضور در چین شانس كار با سه مدل اول را پیدا كردند .

همانطور كه انتظار داشتیم، كیفیت ساخت دستگاه‌های هواوی بسیار بالا است و قطعات مختلف با دقت روی هم سوار شده‌اند. این گوشی‌ها در رنگ‌های متنوع به دست مشتریان می‌رسند.هواوی پیورا ۷۰ به مناسبت ۱۲ سالگی گوشی Ascend P1 رونمایی شد، همان دستگاهی كه دوران گوشی‌های دوربین‌محور سری P را آغاز كرد .

در همین راستا گوشی‌های سری پیورا ۷۰ نیز توجه ویژه‌ای به دوربین دارند. پیورا ۷۰ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیكسلی با لرزش‌گیر اپتیكال و دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) دارد و از دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیكسلی و دوربین پریسكوپی تله‌فوتو ۱۲ مگاپیكسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری استفاده می‌كند .

در مدل پرو شاهد همان دوربین اصلی هستیم، اما وضوح حسگر در دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو به ۱۲٫۵ و ۴۸ مگاپیكسل تغییر كرده است. گوشی پیورا ۷۰ پرو پلاس در پنل پشتی از دوربین ۵۰ مگاپیكسلی با حسگر OV50H، سیستم دیافراگم متغیر و لرزش‌گیر اپتیكال استفاده می‌كند .

مدل پرو پلاس دوربین فوق عریض ۱۲٫۵ مگاپیكسلی و دوربین تله‌فوتو پریسكوپی ۴۸ مگاپیكسلی با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری دارد و در بالای نمایشگرش به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیكسلی مجهز است.گوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی از پردازنده‌ی جدید كرین ۹۰۱۰ استفاده می‌كنند كه به‌صورت اختصاصی ساخته شده است و بنچمارك‌های اولیه نشان می‌دهند كه عملكردی مثل پردازنده‌های میان‌رده‌ی اسنپدراگون دارد .

فعلا امكان ثبت بنچمارك اختصاصی را نداشتیم، اما در آینده اگر پیورا ۷۰ به دفتر زومیت برسد، تست‌های عمیقی روی گوشی انجام خواهیم داد تا با عملكرد آن آشنا شویم. نسل جدید گوشی هواوی نه‌تنها در زمینه‌ی عكس‌برداری پیشرفت كرده است بلكه در حوزه‌ی نمایشگر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد .

ارزان‌ترین مدل از این خانواده به نمایشگر ۶٫۶ اینچ LTPO اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است و از شیشه‌ی محافظ Kunlun استفاده می‌كند. مدل‌های دیگر نیز به نمایشگرهای بسیار باكیفیتی مجهز هستند.مقاله‌های مرتبطهواوی ۴ گوشی پرچمدار رونمایی كرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با اپل و سامسونگاین ویژگی هواوی پیورا ۷۰ اولترا را حتی گران‌ترین گوشی‌های اپل و سامسونگ هم ندارندگوشی‌های نسل جدید هواوی از باتری پرظرفیت با شارژ سریع استفاده می‌كنند و با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 .

منبع : https://www.zoomit.ir/unboxing/420222-huawei-pura-70-pro-plus-hands-on-china/

مجله فن آوری

 
پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
1403/02/19
یكی از بهترین قابلیت‌های اندروید با روشی ساده به آیفون آمد
1403/02/19
وان پلاس همچنان زائدافزار به گوشی‌های پرچمدارش اضافه می‌كند
1403/02/19
آیا لبخند ساختگی می‌تواند ما را خوشحال‌تر كند؟
1403/02/19
در كمال تعجب، استیكر اپل از جعبه آیپدهای ۲۰۲۴ حذف شد
1403/02/19
آیا زنان واقعا بیشتر از مردان سرمایی هستند؟
1403/02/19
یكی از باسابقه‌ترین طراحان اپل از این شركت جدا می‌شود
1403/02/19
تماشا كنید: رونمایی از لباس فضانوردی جدید اسپیس ایكس برای پیاده‌روی فضایی
1403/02/19
گوشی ریلمی GT نئو ۶ عملكرد گیمینگ چشمگیری خواهد داشت
1403/02/19
دولت تركیه باردیگر متا را جریمه كرد؛ این بار بیش‌ از ۳۷ میلیون دلار
1403/02/19
پیكسل تبلت گوگل حالا ۳۹۹ دلار قیمت دارد
1403/02/19
یكی از مهم‌ترین لپ‌تاپ‌های تاریخ سامسونگ در راه است
1403/02/19
گوشی پیكسل ۸ تا «چندین ساعت» پس از خاموش‌شدن، قابل ردیابی است
1403/02/19
رسمی: گوشی میان‌رده پیكسل 8a گوگل ۷ سال آپدیت اندروید دریافت می‌كند!
1403/02/19
اینتل درباره قطع ارتباط تجاری با هواوی بیانیه صادر كرد
1403/02/19
آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل از آیپد ایر ۲۰۲۴ سبك‌تر است
1403/02/19
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com