چطور برای نوبت‌دهی اینترنتی تأمین اجتماعی اقدام كنیم؟

برای دریافت نوبت از مراكز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین چند راه پیش رو دارید. در این مقاله نحوه انجام این كار را آموزش داده‌ایم.

چطور برای نوبت‌دهی اینترنتی تأمین اجتماعی اقدام كنیم؟فناوری ایرانشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲مطالعه 5 دقیقهنوید مهریتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتبرای دریافت نوبت از مراكز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین چند راه پیش رو دارید .

در این مقاله نحوه انجام این كار را آموزش داده‌ایم.تبلیغاتنوبت گرفتن از مراكز درمانی، كلینیك‌ها و مطب پزشكان یكی از كارهای سخت و زمان‌بری است كه هم حوصله كافی می‌خواهد و هم وقت زیاد. برای دریافت نوبت از بعضی پزشكان یا مراكز درمانی شما مجبور به مراجعه حضوری هستید و برای بعضی دیگر باید ساعت‌ها پای تلفن بنشینید تا بتوانید به‌صورت تلفنی نوبت بگیرید .

در چنین شرایطی اگر امكان دریافت نوبت به صورت اینترنتی فراهم شود دیگر نه نیازی به مراجعه حضوری خواهید داشت و نه لازم است تماس تلفنی بگیرید. با روش‌های آنلاین شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و هرجا كه باشید كافی است به اینترنت متصل شوید و اقدام به نوبت‌گیری از پزشك یا مركز درمانی مورد نظرتان كنید .

در حال حاضر، پلتفرم‌های سلامت مختلفی وجود دارند كه امكان نوبت‌دهی آنلاین دارند اما اگر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشید و قصد مراجعه به مركز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی را داشته باشید، می‌توانید از روش‌هایی كه این سازمان برای دریافت نوبت به صورت اینترنتی فراهم كرده است، استفاده كنید .

اگر سوالتان این است كه از چه روش‌هایی می‌توانید به صورت آنلاین از مراكز درمانی وابسته به سازمان و بیمه تامین اجتماعی نوبت بگیرید، در این مطلب با زومیت همراه باشید.فهرست مطالبدریافت نوبت غیر حضوری مراكز درمانی تامین اجتماعیدریافت آنلاین نوبت از طریق سامانه nobat .

tamin.irدریافت آنلاین نوبت از طریق كد دستوریدریافت آنلاین نوبت از طریق اپلیكیشنكپی لینكدریافت نوبت غیر حضوری مراكز درمانی تامین اجتماعیسازمان تامین اجتماعی گام دیگری در جهت توسعه خدمات غیر حضوری خود امكان دریافت نوبت به صورت غیر حضوری را فراهم كرده كه این امكان از چهار طریق برای بیمه‌شدگان فراهم شده است: مطالب مرتبط با بیمه تامین اجتماعیاستعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با گوشی و كامپیوترآموزش ارسال لیست بیمه به صورت آنلایندریافت نوبت از طریق سامانهدریافت نوبت از طریق كد دستوریدریافت نوبت از طریق اپلیكیشندریافت نوبت از طریق تلفندر ادامه این مطلب انواع این روش‌ها برای دریافت نوبت به صورت غیر حضوری و آنلاین را برای شما توضیح خواهیم داد .

كپی لینكدریافت آنلاین نوبت از طریق سامانه nobat.tamin.irیكی از روش‌های آنلاین برای دریافت نوبت از مراكز درمانی وابسته به تامین اجتماعی یا طرف قرارداد با این سازمان استفاده از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www .

nobat.tamin.ir است.با سرچ كردن این آدرس در مرورگر خود به صفحه‌ای هدایت می‌شوید كه در آن یك جدول به شما نمایش داده می‌شود. در این جدول استانی كه قصد مراجعه به یكی از مراكز درمانی آن را دارید انتخاب كنید تا به مرحله بعد هدایت شوید .

در مرحله بعد ابتدا در سامانه ثبت نام كنید. برای ثبت نام لازم است نام، نام خانوادگی، كد ملی، ملیت، شماره موبایل و رمز ورود مورد نظرتان را وارد كنید. در نهایت روی گزینه «ثبت نام» كلیك كنید.مطالب مرتبطجزئیات ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ (راهنمای تصویری)2 تیر 03مطالعه '6ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲ + همراه با آموزش تصویری6 خرداد 02مطالعه '7پس از تكمیل مرحله ثبت نام، لازم است شهر مورد نظر، مركز درمانی، تخصص پزشكی كه قصد مراجعه به آن را دارید و در كادر پزشك را انتخاب كنید .

در نهایت، روی گزینه «جستجو» كلیك كنید.در صفحه بعد مشخصات پزشك همراه با زمان حضور و امكان دریافت نوبت به شما نمایش داده می‌شود كه از طریق آن می‌توانید برای دریافت نوبت اقدام كنید.مرحله اولمرحله دوممرحله سومكپی لینكدریافت آنلاین نوبت از طریق كد دستورییك روش دیگر برای دریافت نوبت از مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری كه به اینترنت هم نیازی ندارد، استفاده از كد دستوری یا كد USSD است .

كدی كه سازمان تامین اجتماعی برای نوبت‌دهی آنلاین معرفی كرده، #21*1420*4* است. در قسمت شماره‌گیر گوشی موبایل خود این كد دستوری را همراه با كد استان محل سكونت (بدون صفر) وارد كنید و روی كلید سبز رنگ برقراری تماس بزنید تا این كد برایتان فعال شود و بتوانید مراحل را یك به یك انجام دهید .

پس از شماره‌گیری این كد در اولین مرحله باید شهر مورد نظرتان را پیدا و كد آن را وارد كنید و روی گزینه ارسال یا send یا reply بزنید. در مرحله بعد، مركز درمانی مورد نظرتان را وارد كنید. بعد از آن هم باید كد ملی خود را وارد كنید .

مقاله‌های مرتبطآیا می‌شود به صورت غیرحضوری و آنلاین از بانك نوبت گرفت؟نحوه ثبت نام و نوبت‌گیری آنلاین معاینه فنی خودروثبت نام و رزرو در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاكدر مراحل بعد نیز لازم است تخصص مورد نظر و پزشك مورد نظرتان را وارد كنید .

بعد از آن لازم است روز و ساعت مورد نظرتان را وارد كنید و در نهایت نوبت ویزیت خود را تایید كنید تا برایتان ثبت شود.مرحله اولمرحله دوممرحله سوممرحله چهارمكپی لینكدریافت آنلاین نوبت از طریق اپلیكیشنروش دیگر برای دریافت نوبت از مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی كه نیاز به دسترسی به اینترنت دارد استفاده از اپلیكیشن است .

سازمان تامین اجتماعی برای این كه دریافت نوبت از مراكز درمانی ساده‌تر و سریع‌تر شود برنامه كاربردی یا همان اپلیكیشن نوبت‌دهی تامین اجتماعی را طراحی و راه‌اندازی كرده است.مطالب مرتبطچطور گواهی كسر از حقوق بگیریم؟راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگانراهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیانبرنامه كاربردی نوبت‌دهی تأمین اجتماعی «رایاطب» نام دارد كه از طریق نشانی www .

rayteb.tamin.ir قابل دریافت است. پس از اینكه این اپلیكیشن را دریافت و روی گوشی خود نصب كردید، وارد برنامه شوید و در آن ثبت نام كنید.پس از ثبت نام، همان مراحلی را كه در دریافت نوبت از طریق سامانه طی كردید، باید پشت سر بگذارید .

یعنی شهر، مركز درمانی، تخصص و پزشك مورد نظرتان را انتخاب كنید. در ادامه روز و زمانی را كه برایتان مناسب است انتخاب كنید تا نوبت شما ثبت شود. سوالات متداول زومیتسامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی چیست؟برای دریافت نوبت مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی به آدرس www .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/423887-how-to-use-nobat-tamin-website/

مجله فن آوری

 
بنچمارك اسنپدراگون ایكس پلاس لو رفت؛ سریع‌تر از تراشه مك‌بوك ایر؟
1403/06/17
پایان ماموریت ناموفق استارلاینر؛ فضاپیمای بوئینگ خالی از سرنشین به زمین بازگشت
1403/06/17
قابلیت افزودن استیكر به دیدگاه‌ها اضافه شد
1403/06/17
برای اولین بار نحوه ادغام واتساپ با سایر پیام‌رسان‌ها به‌نمایش درآمد
1403/06/17
گزارش اختصاصی زومیت در قلب آلمان؛ نگاهی به غرفه ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ [تماشا كنید]
1403/06/17
فایننشال تایمز جزئیاتی ناگفته از تراشه آیفون ۱۶ فاش كرد
1403/06/17
یكی از استارتاپ‌ها انویدیا و مایكروسافت را به نقض پتنت‌ها و تشكیل كارتل متهم كرد
1403/06/17
ردمی مكس معرفی شد؛ تلویزیون ۸۵ اینچی و ۱۲۰ هرتزی شیائومی با قیمت كمتر از ۷۰۰ دلار
1403/06/17
چگونه كلیدهای اضافه روی ماوس را سفارش‌‌سازی كنیم؟
1403/06/17
جنگجویان آخر هفته؛ آیا فقط با یك یا دو روز ورزش در هفته می‌توان سالم ماند؟
1403/06/17
پروژه بزرگ واقعیت افزوده كوالكام در همكاری با سامسونگ و گوگل: عینك!
1403/06/17
گوگل دستیار هوش مصنوعی «Ask Photos» را آزمایش می‌كند كه محتوای عكس‌ها را می‌فهمد
1403/06/17
تراشه Z2 Extreme ای‌ام‌دی برای نسل بعدی كنسول‌های دستی، اوایل ۲۰۲۵ از راه می‌رسد
1403/06/17
آیفون ۲ متری و ۲۰۰ كیلویی ركورد گینس را شكست! [تماشا كنید]
1403/06/17
عملكرد تك‌هسته‌ای Core Ultra 7 265K اینتل حتی از پرچم‌دار AMD هم سریع‌تر است
1403/06/17
اپل واچ سری ۱۰ احتمالاً در برابر آب مقاوم‌تر خواهد بود؛ قابلیت نوار قلبی ارتقایافته
1403/06/17
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com