آیفون ۲ متری و ۲۰۰ كیلویی ركورد گینس را شكست! [تماشا كنید]

دو یوتیوبر خلاق، بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین آیفون ۱۵ پرو مكس جهان را با وزن ۲۰۰ كیلوگرم ساختند.

آیفون ۲ متری و ۲۰۰ كیلویی ركورد گینس را شكست! [تماشا كنید]مطالب موبایلفناوریشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲مطالعه 2 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتدو یوتیوبر خلاق، بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین آیفون ۱۵ پرو مكس جهان را با وزن ۲۰۰ كیلوگرم ساختند .

تبلیغاتساخت گوشی هوشمند از ابتدا، حتی با وجود فراوانی این محصولات در دنیای امروز، كار بسیار دشواری است. اكنون تصور كنید بخواهید نسخه‌ای ۱۰۰ برابر بزرگ‌تر از گوشی آیفون را بسازید كه تقریباً تمام ویژگی‌ها و كاركردهای آن را داشته باشد .

كانال‌ یوتیوب DIY Perks با همكاری كانال یوتیوب MrWhoseTheBoss، در اقدامی جالب موفق شده‌اند نمونه‌ای كاملاً كاربردی از آیفون ۱۵ پرو مكس را با ابعاد غول‌آسا بسازند. این پروژه‌ی عظیم، با ارتفاع ۲ متر و وزن ۲۰۰ كیلوگرم، در ركوردهای جهانی گینس نیز ثبت شد .

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}DIY Perks ساخت آیفون ۱۵ پرو مكس غول‌پیكر را با نمایشگر آغاز كرد، پروژه‌ای چالش‌برانگیز كه به تبدیل تلویزیون ال جی OLED سیگنچر ۸۸ اینچی به صفحه‌ی لمسی حساس نیاز داشت .

او سفارش ساخت قطعه‌ی بزرگ پوششی لمسی به اندازه‌ی نمایشگر را به تولیدكننده داد و سپس آن را با چسب اپوكسی UV شفاف در جای خود محكم كرد.چالش بعدی، یافتن راهی برای جادادن نسخه‌ی بسیار بزرگ اجزای داخلی گوشی در قاب بود .

این اجزا شامل بلندگوها، مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه، دكمه‌های صدا و پاور و دكمه‌ی عملكرد ویژه می‌شدند. DIY Perks برای این كار، قابی آلومینیومی با ستون نگه‌دارنده‌ی صلیبی‌شكل در مركز آن ساخت.یوتیوبر یادشده برای برای شبیه‌سازی دوربین تله‌فوی آیفون ۱۵ پرو مكس، از دوربین كانن مدل EOS R5 و دوربین سونی مدل RX10 Mark 4 استفاده كرد .

قاب گوشی نیز طوری طراحی شده بود كه به‌طور دائم به پایه‌ی نگهدارنده متصل شود تا بدون ایجاد دردسر برای كاربر، امكان چرخاندن آن وجود داشته باشد..h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .

ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}تنها جزء اصلی‌ای كه یوتیوبرها نتوانستند آن را در آیفون غول‌پیكر خود بازسازی كنند، سیستم‌عامل بود؛ زیرا iOS اپل متن‌باز نیست .

البته استفاده از اندروید دو مزیت عمده به‌همراه داشت؛ سیستم‌عامل Bliss OS با استفاده از پوسته‌ی سفارشی، حس‌و‌حال صفحه‌ی اصلی آیفون را بازآفرینی می‌كند و آن‌ها توانستند بازی Flappy Bird را نصب كنند.مقالات مرتبط:فضای ذخیره‌سازی آیفون ۱۶ پرو و پرومكس در مدل‌های پایه، دو برابر می‌شود؛ گزارش ترندفورسقیمت آیفون ۱۶ چقدر خواهد بود؟اگرچه گوشی ساخت DIY Perks و MrWhoseTheBoss ابعاد خیلی بزرگی دارد، به‌نظر می‌رسد به‌اندازه‌ی آیفون جیبی كاربرد داشته باشد .

MrWhoseTheBoss و گروهی از دوستانش این گوشی را برای تست به دنیای واقعی بردند و ظاهراً می‌تواند كارهایی مثل پرداخت‌های بدون‌ تماس، ارسال ایمیل و برقراری تماس‌های ویدیویی را انجام دهد. نكته‌ی دیگر اینكه ساخت گوشی مذكور حدود ۷۰ هزار دلار هزینه داشته است .

منبع : https://www.zoomit.ir/mobile/426383-six-foot-working-iphone-15-pro-max/

مجله فن آوری

 
امواج سونامی عظیمی در گرینلند به مدت ۹ روز زمین را لرزاند
1403/06/26
نبرد تراشه‌‌ای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۴؛ برنده كدام است؟
1403/06/26
اینتل چگونه قرارداد پول‌ساز سونی برای پلی‌استیشن ۶ را به AMD باخت؟
1403/06/26
جعبه‌گشایی و نگاه نزدیك به سرفیس‌لپ‌تاپ ۷ با تراشه اسنپدراگون ایكس الیت
1403/06/26
كوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایكروسافت برای كسب‌وكارها
1403/06/26
واحد تولید تراشه سامسونگ در تگزاس ظاهراً با مشكلات بزرگی رو‌به‌رو است
1403/06/26
هواوی تیزری برای عرضه جهانی میت‌پد پرو ۱۲٫۲ اینچی با پنل Tandem OLED منتشر كرد
1403/06/26
مایكروسافت برنامه‌هایش برای تغییر رابط كاربری اج را كنار گذاشت
1403/06/26
سامسونگ در سال ۲۰۲۵ نخستین گوشی رول‌شدنی خود را با نمایشگری غول‌پیكر عرضه می‌كند
1403/06/26
مانیتور گیمینگ جدید ایسوس از نسل سوم پنل‌های QD-OLED سامسونگ استفاده می‌كند
1403/06/26
تغییر در طراحی اپل‌واچ سری ۱۰ ارائه قابلیت اندازه‌گیری فشار خون را به‌تأخیر انداخت؛ گزارش مارك گرمن
1403/06/26
سامسونگ و شیائومی به تبانی با آمازون هند متهم شدند
1403/06/26
چطور مكالمات را در آیفون ضبط كنیم؟
1403/06/26
معاون وزیر صمت: وزارت صمت موافق گشایش در موضوع واردات آیفون است
1403/06/26
تكامل بی‌هدف؛ چرا نرمه گوش داریم؟
1403/06/26
پزشكیان: حذف چارچوب‌های فیلترینگ در دستور كار است
1403/06/26
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com