چطور مكالمات را در آیفون ضبط كنیم؟

به‌لطف iOS 18.1 از‌این‌پس كاربران آیفون ۱۵ پرو و جدیدتر می‌توانند مكالمات را ضبط كنند.

چطور مكالمات را در آیفون ضبط كنیم؟آموزش گوشی هوشمند و تبلتآموزشدوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰مطالعه 4 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتبه‌لطف iOS 18.1 از‌این‌پس كاربران آیفون ۱۵ پرو و جدیدتر می‌توانند مكالمات را ضبط كنند .

تبلیغاتاپل سرانجام قابلیت موردانتظار كاربران، یعنی ضبط مكالمه را پس‌ از سال‌ها به سیستم‌عامل گوشی آیفون اضافه كرد. كاربران هم‌اكنون با نصب بتای iOS 18.1 می‌توانند این ویژگی را امتحان و تماس‌های ضبط‌شده را در قالب فایل صوتی به یادداشت‌ها اضافه و به متن نیز تبدیل كنند .

در این مقاله‌؛ نحوه‌ی ضبط تماس تلفنی در آیفون را به‌همراه برخی نكات مرتبط مرور می‌كنیم و قدم‌‌به‌قدم پیش می‌رویم.فهرست مطالبنصب آپدیت iOS 18.1 بتاكدام آیفون‌ها از ضبط مكالمه پشتیبانی می‌كنند؟آموزش ضبط مكالمه در آیفونتبدیل فایل صوتی مكالمه ضبط‌شده به متنكپی لینكنصب آپدیت iOS 18 .

1 بتاابتدا مطمئن شوید كه آیفون شما iOS 18.1 بتا یا نسخه‌های جدیدتر را اجرا می كند. برای این منظور، می‌توانید سری به آموزش تصویری نصب iOS 18 روی آیفون بزنید. ویژگی جدید ضبط تماس درحال‌حاضر فقط در سیستم‌عامل iOS 18 در‌دسترس است .

با رفتن به مسیر Settings > General > Software Update می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی بتا را دانلود و نصب كنید.كپی لینككدام آیفون‌ها از ضبط مكالمه پشتیبانی می‌كنند؟توجه كنید كه ویژگی ضبط تماس درحال‌حاضر فقط روی آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مكس و سری آیفون ۱۶ ارائه می‌شود .

اگر از این مدل‌ها استفاده می‌كنید، دستگاه شما از قابلیت ضبط مكالمات تلفنی پشتیبانی می‌كند. كپی لینكآموزش ضبط مكالمه در آیفوناز اپلیكیشن Phone برای برقراری یا دریافت تماس استفاده كنید. فرقی نمی‌كند تماس بر بستر شبكه‌ی اپراتورهای موبایل باشد یا تماس فیس‌تایم .

دكمه‌ی Record هنگام تماس تلفنی روی صفحه ظاهر می‌شود كه برای شروع ضبط باید آن را تپ كنید.توجه: هنگام استفاده از ویژگی ضبط مكالمه، فرد مقابل را از این اقدام مطلع كنید. ضبط مكالمات بدون اطلاع شخص، غیراخلاقی است و نقض آشكار حریم خصوصی تلقی می‌شود .

Appleبا ضربه‌زدن روی Record، سیستم به‌طور خودكار هشدار صوتی برای هر دو طرف تماس ارسال می‌كند تا از ضبط مكالمه مطلع شوند. این مورد اجباری است و برای اطمینان از اینكه هر دو طرف تماس از ضبط مكالمه اطلاع دارند، امكان خاموش‌كردن آن وجود ندارد .

طرف مقابل پیام صوتی مبنی‌بر ضبط‌شدن تماس را می‌شنود. حتی اگر سیستم‌عامل آیفون او iOS 18.1 نباشد و از قابلیت ضبط تماس پشتیبانی نكند، همچنان پیام را می‌شنود و بر نتیجه‌ی ضبط تأثیری نخواهد گذاشت.Otoflyپس‌ از شروع ضبط، نماد موج‌داری روی صفحه ظاهر می‌شود تا زمان ضبط فعلی را نشان دهد .

ضبط تماس آیفون را به‌صورت دستی در هر زمانی در طول تماس می‌توانید قطع كنید.پس‌ از پایان تماس، مكالمه‌ی ضبط‌شده به‌طور خودكار در اپلیكیشن Notes ذخیره می‌شود. فایل ضبط‌شده را در Notes می‌توانید پیدا و آن را پخش كنید .

علاوه‌بر‌این، امكان اشتراك‌گذاری فایل‌ها از همین بخش وجود دارد.كپی لینكتبدیل فایل صوتی مكالمه ضبط‌شده به متناگر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) در آیفون شما فعال و مكالمه به زبان انگلیسی باشد، آیفون تماس ضبط‌شده را به متن تبدیل می‌كند و به‌طور مستقیم در پایین یادداشت‌ها ظاهر می‌شود .

هوش مصنوعی اپل همچنین به شما كمك می‌كند تا خلاصه‌ای قابل جست‌جو از كل تماس ضبط‌شده ایجاد كنید.مقالات مرتبط:آموزش ضبط مكالمه در گوشی سامسونگآموزش فعال كردن ضبط مكالمه گوشی شیائومیگوشه‌ی پایین سمت‌ چپ صفحه نیز می‌تواند محتوای متن را نمایش دهد و در شناسایی اینكه چه كسی این جمله را گفته است، به شما كمك كند .

اگر به‌طور مستقیم روی جمله‌ای ضربه بزنید، به جایی كه جمله در ضبط تماس وجود دارد، هدایت خواهید شد. درحال‌حاضر، این ویژگی از انگلیسی و چند زبان دیگر به‌جز زبان فارسی پشتیبانی می‌كند.Appleقابلیت ضبط تماس iOS 18 ابزار قدرتمندی است كه نه‌تنها به كاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های مهم را ضبط كنند؛ بلكه رونویسی صدا به متن را نیز ارائه می‌دهد .

به‌هر‌حال، كاربران هنگام استفاده از این ویژگی باید الزامات قانونی و اخلاقی را در نظر بگیرند تا مطمئن شوند كه به حریم خصوصی دیگران احترام می‌گذارند.سوالات متداولچگونه می‌توانم مكالمات تلفنی را در آیفون ضبط كنم؟ابتدا مطمئن شوید كه آیفون شما iOS 18 .

1 بتا یا نسخه‌های جدیدتر را اجرا می‌كند. این ویژگی فعلاً در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مكس یا سری آیفون ۱۶ ارائه می‌شود. سپس مراحل را دنبال كنید:۱. تماس تلفنی را شروع یا دریافت كنید.۲. روی دكمه‌ی Record ضربه بزنید .

۳. سیستم به‌طور خودكار به هر دو طرف تماس هشدار صوتی می‌دهد. ۴. ضبط پس از هشدار شروع می‌شود و نماد موج‌دار زمان ضبط را نشان می‌دهد. آیا می‌توان هشدار ضبط مكالمه تلفنی آیفون را غیرفعال كرد؟خیر، به‌دلایل قانونی و حفظ حریم خصوصی امكان غیرفعال‌كردن هشدار ضبط تماس تلفنی در آیفون وجود ندارد .

منبع : https://www.zoomit.ir/mobile-learning/426646-record-calls-iphone/

مجله فن آوری

 
مایكروسافت برای رفع شلوغی در تنظیمات اج از گوگل كروم الهام می‌گیرد
1403/06/29
محرومیت از خواب: چالشی مرگبار كه سلامت جسم و روان را تهدید می‌كند
1403/06/28
آپدیت بزرگ یوتیوب؛ هوش مصنوعی با تمام قدرت از راه رسید
1403/06/28
هندزفری جدید بوز یكی از رقبای جدی ایرپاد ۴ اپل است
1403/06/28
كارشناسان چه نظری درباره آیفون ۱۶ پرو دارند؟
1403/06/28
تكامل با چه سرعتی رخ می‌دهد؟
1403/06/28
تاریخ انتشار آپدیت بزرگ ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ رسماً اعلام شد
1403/06/28
ویژگی YouTube Communities معرفی شد؛ تلاشی برای نگه‌داشتن كاربران در پلتفرم
1403/06/28
یك سال با گلكسی S23 FE؛ شبه‌پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ چه عملكردی دارد؟ [تماشا كنید]
1403/06/28
اخترشناسان برای اولین‌بار از سطح جوشان ستاره‌ای دور فیلم‌برداری كردند
1403/06/28
سامسونگ هند برای گلكسی S23 تخفیف چشمگیر ۵۰ درصدی در نظر گرفت
1403/06/28
انتشار آپدیت One UI 6.1.1 برای گلكسی S23 اولترا متوقف شد
1403/06/28
راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ [شهریور ۱۴۰۳]
1403/06/28
اكنون كارخانه TSMC در آریزونا تراشه A16 اپل را تولید می‌كند؛ احتمالاً برای آیفون SE 2024
1403/06/28
هوش مصنوعی اپل سال آینده وارد ۷ كشور جدید می‌شود
1403/06/28
گوگل در پرونده ضدانحصار اتحادیه اروپا پیروز شد و از جریمه ۱٫۷ میلیارددلاری رهایی یافت
1403/06/28
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com