كوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایكروسافت برای كسب‌وكارها

مایكروسافت در رویدادی دیجیتالی قابلیت جدیدی را برای به‌حداكثر‌رساندن تعامل انسان با هوش مصنوعی رونمایی كرد.

كوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایكروسافت برای كسب‌وكارهاهوش مصنوعیفناوریدوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹مطالعه 2 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتمایكروسافت در رویدادی دیجیتالی قابلیت جدیدی را برای به‌حداكثر‌رساندن تعامل انسان با هوش مصنوعی رونمایی كرد .

تبلیغاتمایكروسافت ویژگی جدیدی به‌ نام Copilot Pages را معرفی كرد كه برای «همكاری چندنفره با هوش مصنوعی» طراحی شده است. Copilot Pages به شما امكان می‌دهد تا از چت‌بات كوپایلت استفاده كنید و پاسخ‌ها را برای ویرایش‌كردن به‌كمك سایر همكارانتان به صفحه‌ای جدید انتقال دهید .

جرد اسپاتارو، قائم‌مقام تیم هوش مصنوعی مایكروسافت می‌گوید:«شما و تیمتان می‌توانید همراه با كاپایلوت، روی یك صفحه به‌طور مشترك كار كنید. همه‌ی تغییرات هم‌زمان برای همه مشهود است و می‌توانید با كوپایلت مثل همكار تعامل داشته باشید .

حتی می‌توانید اطلاعات بیشتری از داده‌ها و فایل‌ها و وب به صفحه‌تان اضافه كنید.»او این روش كار را الگوی كاری كاملاً جدید می‌داند؛ همكاری چند‌نفره‌ای بین انسان و هوش مصنوعی و دوباره انسان..h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .

h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}قابلیت جدید Pages از همین امروز برای مشتریان Microsoft 365 Copilot دردسترس قرار می‌گیرد و تا پایان ماه جاری میلادی برای همه‌ی مشتركان منتشر خواهد شد .

قابلیت Pages بر‌پایه‌ی پروژه‌‌ای قدیمی به نام Loop طراحی شده است.شما می‌توانید با لینكی ساده، Copilot Pages را به‌اشتراك بگذارید تا همكارانتان بلافاصله مانند سند Word، شروع به ویرایش آن‌ كنند. Copilot Pages را می‌توان به‌عنوان بخش‌هایی از صفحات دیگر قرار داد .

از‌آنجاكه این صفحات به BizChat جدید مایكروسافت، فضای كاری برای كوپایلت، متصل هستند، می‌توانید داده‌ها را از وب یا فایل‌های خود استخراج كنید و پروژه، یادداشت‌های كاری، پیشنهاد تجاری و... بسازید. مایكروسافت Copilot Pages را به‌عنوان روش كاری جدیدی می‌بیند كه در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی با‌هم در محیطی واحد كار می‌كنند .

Microsoftمایكروسافت Copilot Pages را دراختیار بیش از ۴۰۰ میلیون نفری قرار می‌دهد كه با حساب كاری مایكروسافت Entra وارد چت‌بات رایگان كوپایلت می‌شوند. Pages بخشی از تلاش گسترده‌تر مایكروسافت برای ارتقای كوپایلت در محیط‌های كاری است كه شامل بهبود دستیار هوش مصنوعی در اپلیكیشن‌های مختلف آفیس می‌شود .

مایكروسافت افزون‌بر Copilot Pages، ایجنت‌های كوپایلت را برای تمام كسب‌وكارها معرفی كرد. این ایجنت‌ها كه اوایل امسال در كنفرانس بیلد معرفی شدند، مانند كارمندان مجازی عمل می‌كنند و كارهای تكراری را به‌صورت خودكار انجام می‌دهند .

به‌جای اینكه كوپایلت بیكار بنشیند و منتظر سؤالات باشد، می‌تواند كارهایی مانند بررسی ایمیل‌ها و انجام خودكار مجموعه‌ای از وظایف یا وارد‌كردن داده‌ها را انجام دهد. بدین‌ترتیب، كارمندان از انجام كارهای تكراری رها می‌شوند و می‌توانند روی وظایف مهم‌تر تمركز كنند .

مقالات مرتبط«كارمندان مجازی» مایكروسافت وظایف خسته‌كننده سازمانی را انجام می‌دهندمایكروسافت اضافه‌كردن كوپایلت به اپ‌های ویندوزی را برای توسعه‌دهندگان ممكن كردمشتركان Microsoft 365 Copilot به ابزاری جدید برای ساخت ایجنت‌های كوپایلت در Copilot Studio دسترسی خواهند داشت .

اسپاتارو می‌گوید:«اكنون هر كسی می‌تواند به‌سرعت ایجنت كوپایلت را مستقیماً در BizChat یا SharePoint ایجاد كند و بدین‌ترتیب، به گنجینه‌ای از دانش دسترسی پیدا كند كه در فایل‌های SharePoint ذخیره شده است.»ایجنت‌های هوش مصنوعی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند كه مانند همكاران مجازی در تیمز یا اوت‌لوك ظاهر شوند و شما بتوانید با فراخوانی آن‌ها، سؤالات خود را مطرح كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/ai-articles/426834-microsoft-copilot-pages-multiplayer-ai-business/

مجله فن آوری

 
مایكروسافت برای رفع شلوغی در تنظیمات اج از گوگل كروم الهام می‌گیرد
1403/06/29
محرومیت از خواب: چالشی مرگبار كه سلامت جسم و روان را تهدید می‌كند
1403/06/28
آپدیت بزرگ یوتیوب؛ هوش مصنوعی با تمام قدرت از راه رسید
1403/06/28
هندزفری جدید بوز یكی از رقبای جدی ایرپاد ۴ اپل است
1403/06/28
كارشناسان چه نظری درباره آیفون ۱۶ پرو دارند؟
1403/06/28
تكامل با چه سرعتی رخ می‌دهد؟
1403/06/28
تاریخ انتشار آپدیت بزرگ ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ رسماً اعلام شد
1403/06/28
ویژگی YouTube Communities معرفی شد؛ تلاشی برای نگه‌داشتن كاربران در پلتفرم
1403/06/28
یك سال با گلكسی S23 FE؛ شبه‌پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ چه عملكردی دارد؟ [تماشا كنید]
1403/06/28
اخترشناسان برای اولین‌بار از سطح جوشان ستاره‌ای دور فیلم‌برداری كردند
1403/06/28
سامسونگ هند برای گلكسی S23 تخفیف چشمگیر ۵۰ درصدی در نظر گرفت
1403/06/28
انتشار آپدیت One UI 6.1.1 برای گلكسی S23 اولترا متوقف شد
1403/06/28
راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ [شهریور ۱۴۰۳]
1403/06/28
اكنون كارخانه TSMC در آریزونا تراشه A16 اپل را تولید می‌كند؛ احتمالاً برای آیفون SE 2024
1403/06/28
هوش مصنوعی اپل سال آینده وارد ۷ كشور جدید می‌شود
1403/06/28
گوگل در پرونده ضدانحصار اتحادیه اروپا پیروز شد و از جریمه ۱٫۷ میلیارددلاری رهایی یافت
1403/06/28
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com