برای اولین بار نحوه ادغام واتساپ با سایر پیام‌رسان‌ها به‌نمایش درآمد

متا روش ادغام واتساپ و پیام‌رسان فیسبوك را با سایر اپلیكیشن‌های چت نشان داد.

برای اولین بار نحوه ادغام واتساپ با سایر پیام‌رسان‌ها به‌نمایش درآمدنرم افزار و اپلیكیشنشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰مطالعه 2 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتمتا روش ادغام واتساپ و پیام‌رسان فیسبوك را با سایر اپلیكیشن‌های چت نشان داد .

تبلیغاتمتا در حال اعمال تغییراتی در واتساپ و اپلیكیشن Messenger است تا قابلیت برقراری ارتباط با سایر اپلیكیشن‌های چت را اضافه كند؛ البته این ویژگی فعلاً مختص اروپا خواهد بود. اكنون غول رسانه‌های اجتماعی نحوه‌ی عملكرد ادغام واتساپ با سایر پیام‌رسان‌ها را به‌نمایش گذاشت .

متا پس از اجرای قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه‌ی اروپا، كار روی امكان چت با سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان را از سال گذشته آغاز كرد. طبق قانون بازارهای دیجیتال، دربان‌ها یا پلتفرم‌های بزرگ فناوری باید قابلیت همكاری با سرویس‌های چت متفرقه را ارائه دهند و نمی‌توانند سرویس‌های خود را در اولویت قرار دهند .

Metaمتا می‌گوید برای ارائه‌ی قابلیت ادغام با سایر اپلیكیشن‌های چت، بازخوردهایی را از شركت‌های دیگر و سایر ذینفعان جمع‌آوری كرده است. برای شروع، آن‌ها اعلان‌های جدیدی را برای واتساپ و اپلیكیشن Messenger طراحی كرده‌اند كه كاربران را هنگام دردسترس قرارگرفتن سایر سرویس‌های چت، آگاه می‌كند .

كاربران می‌توانند انتخاب كنند از كدام اپلیكیشن چت پیام دریافت كنند و پیام‌های دریافتی از آن ‌سرویس‌ها در صندوق ورودی جداگانه قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، امكان نمایش پیام‌های دریافتی از سرویس‌های چت متفرقه دركنار پیام‌های واتساپ وجود دارد .

Metaواتساپ نیز از ویژگی RCS سرویس‌های پیام‌رسان پشتیبانی می‌كند؛ بنابراین، آن‌ها صرفاً به ارسال متن محدود نمی‌شوند. كاربران می‌توانند به پیام‌های خاص واكنش نشان دهند و به‌طور مستقیم پاسخی برای آن‌ها ارسال كنند و نشانگر تایپ طرف مقابل را ببینند و رسید خوانده‌شدن پیام‌هایشان را دریافت كنند .

سال آینده، كاربران می‌توانند چت‌های گروهی ایجاد كنند و در سال ۲۰۲۷ می‌توانند با دوستان خود در سایر اپلیكیشن‌های پیام‌رسان، تماس صوتی و تصویری برقرار كنند.مقالات مرتبط:واتساپ به‌زودی به اپ‌های پیام‌رسان دیگر هم پیام ارسال می‌كند؛ البته فقط در اتحادیه اروپاواتساپ یافتن چت‌های مهم را آسان‌تر می‌كندطبق اعلام متا، كاربران زمانی گزینه‌ی چت با سرویس‌های چت دیگر را مشاهده خواهند كرد كه آن پلتفرم‌ها فناوری لازم را برای تبدیل این ویژگی به تجربه‌ی كاربری مثبت و امن توسعه داده و آزمایش و راه‌اندازی كرده باشد؛ بنابراین، همه‌ی اپلیكیشن‌های پیام‌رسان دلخواه كاربران با واتساپ و Messenger ادغام نخواهند شد .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/426398-whatsapp-messenger-interact-other-messaging-apps/

مجله فن آوری

 
امواج سونامی عظیمی در گرینلند به مدت ۹ روز زمین را لرزاند
1403/06/26
نبرد تراشه‌‌ای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۴؛ برنده كدام است؟
1403/06/26
اینتل چگونه قرارداد پول‌ساز سونی برای پلی‌استیشن ۶ را به AMD باخت؟
1403/06/26
جعبه‌گشایی و نگاه نزدیك به سرفیس‌لپ‌تاپ ۷ با تراشه اسنپدراگون ایكس الیت
1403/06/26
كوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایكروسافت برای كسب‌وكارها
1403/06/26
واحد تولید تراشه سامسونگ در تگزاس ظاهراً با مشكلات بزرگی رو‌به‌رو است
1403/06/26
هواوی تیزری برای عرضه جهانی میت‌پد پرو ۱۲٫۲ اینچی با پنل Tandem OLED منتشر كرد
1403/06/26
مایكروسافت برنامه‌هایش برای تغییر رابط كاربری اج را كنار گذاشت
1403/06/26
سامسونگ در سال ۲۰۲۵ نخستین گوشی رول‌شدنی خود را با نمایشگری غول‌پیكر عرضه می‌كند
1403/06/26
مانیتور گیمینگ جدید ایسوس از نسل سوم پنل‌های QD-OLED سامسونگ استفاده می‌كند
1403/06/26
تغییر در طراحی اپل‌واچ سری ۱۰ ارائه قابلیت اندازه‌گیری فشار خون را به‌تأخیر انداخت؛ گزارش مارك گرمن
1403/06/26
سامسونگ و شیائومی به تبانی با آمازون هند متهم شدند
1403/06/26
چطور مكالمات را در آیفون ضبط كنیم؟
1403/06/26
معاون وزیر صمت: وزارت صمت موافق گشایش در موضوع واردات آیفون است
1403/06/26
تكامل بی‌هدف؛ چرا نرمه گوش داریم؟
1403/06/26
پزشكیان: حذف چارچوب‌های فیلترینگ در دستور كار است
1403/06/26
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com