تغییرات جدید ایكس، كاربران را به سمت بلواسكای فراری داد

بلواسكای پس از تغییر سیاست بلاك‌كردن در ایكس، توانست بیش از ۵۰۰ هزار كاربر جدید جذب كند.

تغییرات جدید ایكس، كاربران را به سمت بلواسكای فراری دادشبكه‌های اجتماعیاینترنت و شبكهجمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶مطالعه 2 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتبلواسكای پس از تغییر سیاست بلاك‌كردن در ایكس، توانست بیش از ۵۰۰ هزار كاربر جدید جذب كند .

تبلیغاتبنابر گزارش ورج، شبكه اجتماعی بلواسكای، اخیراً در پی تغییرات سیاست‌های ایكس، شاهد افزایش چشمگیری در تعداد كاربران خود بوده است. در ۲۴ ساعت گذشته، این پلتفرم توانست بیش از ۵۰۰ هزار كاربر جدید جذب كند .

این افزایش ناگهانی پس‌از اعلان ایكس درباره‌ی تغییرات در سیستم بلاك كردن كاربران صورت گرفته است.چندی پیش ایكس، تغییراتی را در سیستم بلاك كردن خود اعلام كرد كه طبق آن افراد بلاك‌شده می‌توانند پست‌های عمومی فرد بلاك‌كننده را مشاهده كنند؛ ولی نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند .

هرچند از نظر ایلان ماسك این سیاست جدید می‌توانند در مواردی كمك‌كننده باشد؛ اما این تغییرات با نقدهای زیادی روبه‌رو شده و حتی حامیان ماسك نیز نگرانی‌های خود را درباره‌ی امنیت كاربران ابراز كرده‌اند.شبكه اجتماعی بلواسكای به‌عنوان یك پلتفرم جدید و نوآورانه، توانست از این فرصت استفاده كند و كاربران ناراضی از ایكس را به‌سوی خود جذب كند .

این پلتفرم به‌عنوان یك شركت عمومی مفید (Public Benefit Corporation) ثبت شده و خود را به‌عنوان یك شبكه اجتماعی غیرمتمركز معرفی می‌كند. این ویژگی‌ها باعث شده تا بسیاری از كاربران بلواسكای را به‌عنوان یك جایگزین امن‌تر و شفاف‌تر برای ایكس درنظر بگیرند .

در پی این تغییرات، امروز بلواسكای با افتخار اعلام كرد كه اكنون بیش‌از ۱۱ میلیون كاربر فعال دارد. این رشد سریع نشان‌دهنده‌ی توانایی این پلتفرم در جذب كاربران جدید و ارائه‌ی یك تجربه‌ی كاربری بهتر نسبت‌به رقبای خود است .

بلواسكای به كاربران خود امكان می‌دهد تا با امنیت بیشتری به اشتراك‌گذاری محتوا بپردازند و از ویژگی‌های پیشرفته‌ای بهره‌مند شوند.مقالات مرتبطحضور در زمین رقیب؛ بلواسكای حساب رسمی در شبكه اجتماعی تردز افتتاح كردبلواسكای، توییتر غیرمتمركز؛ آینده شبكه‌های اجتماعی این‌جا استاز دیدگاه فنی، بلواسكای از معماری غیرمتمركز بهره می‌برد كه به كاربران كنترل بیشتری بر داده‌هایشان می‌دهد .

این پلتفرم با استفاده از تكنولوژی‌های پیشرفته و پروتكل‌های امنیتی قوی، تلاش می‌كند تا تجربه‌ای امن و بدون دخالت‌های خارجی را برای كاربران فراهم كند. همچنین تیم توسعه‌دهنده‌ی این شبكه اجتماعی به‌طور مستمر درحال بهبود و ارتقاء پلتفرم خود، براساس نیازهای كاربران است .

در نهایت، رشد سریع بلواسكای پس از تغییرات سیاست‌های ایكس، نشان‌دهنده‌ی تقاضای بالای كاربران برای یك شبكه اجتماعی امن‌ و شفاف‌ است. این پلتفرم با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و بهبود‌های مستمر، تلاش می‌كند تا به یكی از پیشروان در دنیای شبكه‌های اجتماعی غیر متمركز تبدیل شود .

منبع : https://www.zoomit.ir/social-network/428341-bluesky-user-spike-x-tos-ai-changes-blocking/

مجله فن آوری

 
اپل پس از ۵٫۵ سال، تولید هدفون محبوب پاوربیتس پرو را متوقف كرد
1403/07/28
بحران آب امنیت غذایی جهان را درمعرض تهدید قرار داده است
1403/07/28
بررسی پیكسل ۹ پرو فولد؛ تا «دو» نشه، بازی نشه
1403/07/27
فراموش‌شده در تاریخ: داستان كشیشی كه پیش از فیزیكدانان وجود سیاه‌چاله‌ها را پیش‌بینی كرد
1403/07/27
شاسی‌بلند كادیلاك لیریك به‌عنوان خودرو سال آلمان انتخاب شد
1403/07/27
تغییرات جدید ایكس، كاربران را به سمت بلواسكای فراری داد
1403/07/27
باستان‌شناسان زیر ساختمان سنگی پترا در اردن به كشفیات حیرت‌انگیزی دست پیدا كردند
1403/07/27
مدل سفید یكی از دیوانه‌وارترین ماوس‌های گیمینگ ریزر رونمایی شد
1403/07/27
هوش مصنوعی جدید انویدیا با قدرت بیشتر از GPT-4o معرفی شد
1403/07/27
آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ تغییر كاربری كلید كوپایلت را امكان‌پذیر می‌كند
1403/07/27
هوش مصنوعی، سلاح جدید وزارت خزانه‌داری آمریكا برای شناسایی كلاهبرداری
1403/07/27
آپدیت One UI 7 احتمالا آیكون برخی از برنامه‌ها را در گوشی‌های سامسونگ بازطراحی می‌كند
1403/07/27
آیپد مینی ۲۰۲۴ اپل ۸ گیگابایت رم دارد
1403/07/27
كاربران آیفون ۱۶ از مصرف چشمگیر باتری در iOS 18 می‌گویند
1403/07/27
تصاویر گلكسی A36 لو رفت؛ خودنمایی طراحی جدید دوربین‌های پشتی
1403/07/27
گوشی آنر X7c با قیمت منطقی، باتری پرظرفیت و ویژگی مشابه داینامیك آیلند آیفون معرفی شد
1403/07/27
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com