راهنمای خرید بهترین كیبورد برای تایپیست‌ها [فروردین ۱۴۰۳]

تایپ سریع به كیبوردی با ارگونومی مناسب نیاز دارد. راهنمای خرید بهترین كیبورد برای تایپیست‌ها به شما در خرید بهترین كیبورد برای تایپ سریع كمك می‌كند.

راهنمای خرید بهترین كیبورد برای تایپیست‌ها [فروردین ۱۴۰۳]راهنمای خریدفناوریلوازم جانبیسه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰مطالعه 9 دقیقهملیكا طاهران‌پورتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتایپ سریع به كیبوردی با ارگونومی مناسب نیاز دارد .

راهنمای خرید بهترین كیبورد برای تایپیست‌ها به شما در خرید بهترین كیبورد برای تایپ سریع كمك می‌كند.تبلیغاتبرای آن دسته از ما كه بخش قابل توجهی از زندگی خود را پشت میز كار می‌گذرانیم، انتخاب و خرید بهترین كیبورد حیاتی است .

اگر عمده‌ی كاری كه با كیبورد انجام می‌دهید، تایپ كردن نیست، برای خرید كیبورد مناسب نیازی به هزینه هنگفت ندارید و گزینه‌های ارزا‌ن‌تر هم كارتان را راه می‌اندازد؛ اما اگر ساعات طولانی در روز مشغول تایپ هستید، باید سراغ گزینه‌های بهتر بروید .

تایپیست‌هایی كه قصد تایپ سریع و كارآمد را دارند، باید در انتخاب بهترین كیبورد برای تایپ سریع، چندین فاكتور را در نظر بگیرند. هنگام خرید بهترین كیبورد برای تایپ سریع باید به‌دنبال سوئیچ‌هایی باشید كه پاسخگویی و دوام بالا و حداقل اصطكاك و لرزش (لق زدن) را دارند .

سوئیچ‌های مكانیكی به‌دلیل بازخورد لمسی سریع، دوام و حساسیت بالا و تعمیر آسان‌تر مورد علاقه‌ی بسیاری از تایپیست‌ها هستند؛ اما ممكن است به‌دلیل صدای كلیدها برای استفاده در هر مكانی مناسب نباشند. البته نوع سوئیچ مكانیكال به‌كارر رفته در كیبورد نیز بر ویژگی‌های آن اثر می‌گذارد .

ازآنجاكه به‌طور جداگانه‌ راهنمای خرید بهترین كیبورد مكانیكال را تألیف كرده‌ایم، در این مقاله كمتر به این مدل‌ها اشاره می‌‌كنیم.حفظ وضعیت بدنی خوب هنگام تایپ در درازمدت ضروری است. به‌عنوان تایپیست باید اطمینان حاصل كنید كه كیبوردتان در موقعیت مناسبی قرار گرفته باشد تا به مچ‌هایتان فشار وارد نشود .

كیبوردهایی با طراحی ارگونومیك و پایه‌ی تنظیم‌كننده می‌توانند درد مچ دست را كاهش و كارایی تایپ را افزایش دهند. فراموش نكنید هزینه كردن برای یك كیبورد مناسب و ارگونومیك می‌تواند ضامن سلامتی‌تان باشد. سندروم تونل كارپال كه به سندروم تایپیست‌ها نیز معروف است، در درازمدت و براثر كار با كیبورد غیرارگونومیك و عدم رعایت نكات مربوط به سلامتی در كار با كامپیوتر، می‌تواند تهدیدی جدی برای سلامت و حرفه‌تان ایجاد كند .

اندازه‌ی كیبورد، شكل كلیدها، فاصله‌ی كلیدها از یكدیگر، سایلنت بودن یا صدا دادن سوییچ‌ها هنگام تایپ و نوع اتصال سیمی یا بی‌سیم نیز از موارد دیگری هستند كه به سلیقه و عادت تایپیست برمی‌گردند. شاید كیبورد مورد علاقه یك تایپیست خاص، كیبوردی باشد كه شما اصلاً با آن احساس راحتی نكنید .

در نهایت انتخاب بهترین كیبورد برای تایپ سریع به ترجیح شخصی، سبك تایپ و عادات شما بستگی دارد. كپی لینكبهترین كیبورد برای تایپ سریعكیبورد گرین GK306Wكیبورد تسكو TK 8031كیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325كیبورد رپو NK8800كیبورد ردراگون Shiva K512كیبورد لاجیتك MX Keysكیبورد لاجیتك MX KEYS MINIكیبورد اپل مجیككپی لینكبهترین كیبورد برای تایپیست هاكپی لینككیبورد گرین GK306Wكیبورد گرین GK306W بهترین انتخابی است كه در میان گزینه‌های اقتصادی برای تایپ سریع می‌توانید داشته باشید .

این مدل از كلیدهای نرم و بی‌صدا بهره می‌برد تا تجربه تایپ خوبی را برایتان رقم بزند. استراحتگاه دست هم باعث می‌شود در مدت زمان طولانی، مچ‌هایتان خستگی كمتری حس كند.با توجه به بی‌سیم بودن این مدل و اتصال با دانگل، كیبورد گرین نسبت به سایر مدل‌ها در این محدوه‌ی قیمت بهترین كیفیت را ارائه می‌دهد .

كیفیت بدنه در این رنج قیمت قابل قبول است و حروف فارسی و انگلیسی روی دكمه‌ها با لایه محافظ پوشانده شده‌اند تا در درازمدت با تعریق كمرنگ نشوند. این كیبورد بی‌سیم انتخاب مناسبی برای اداره‌ها و تایپیست‌ها به‌حساب می‌آید .

مشاهده قیمت كیبورد گرین GK306Wخرید كیبورد گرین GK306Wكپی لینككیبورد تسكو TK 8031كیبورد تسكو TK 8031 گزینه‌ی اقتصادی دیگری است كه با دكمه‌هایی نرم و روان و طراحی جزیره‌ای، حسی شبیه به تایپ با كیبوردهای لپ‌تاپی دارد .

كار با این مدل از كیبوردها برای كسانی‌ كه به تایپ با لپ‌تاپ عادت كرده‌اند و سرعت خوبی دارند، توصیه می‌شود. كیبورد تسكو ظاهری شكیل با نورپردازی ثابت RGB دارد و از ۱۰۳ كلید نرم كه شامل ۱۲ كلید میانبر می‌شود، بهره می‌برد .

مشاهده قیمت كیبورد تسكو TK 8031خرید كیبورد تسكو TK 8031كپی لینككیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325كیبورد تی-دگر VIATOR T-TGK325، یك كیبورد كامپكت ۶۵ درصد با ظاهری بسیار زیبا و جمع‌وجور به‌حساب می‌آید. این كیبورد اولین پیشنهاد كامپكت و مكانیكال ما در فهرست بهترین كیبورد برای تایپیست ها است كه در اصل به‌عنوان كیبورد گیمینگ به‌فروش می‌رسد .

سوئیچ مكانیكال قرمز به‌كاررفته در VIATOR T-TGK325 با حداقل فشار تحریك می‌شود و در هنگام تایپ حس فوق‌العاده خوب و صدای دلنشین كوتاهی ایجاد می‌كند. كلیدهای مربعی با سطح فرورفته نیز در فاصله‌ی خوبی از یكدیگر قرار گرفته‌اند تا خستگی و فشار را در طول تایپ كاهش دهند .

این كلیدها قابل تعویض نیز هستند.نورپردازی RAINBOW كیبورد تی-دگر قابل تنظیم است تا با سلیقه و نیاز شما هماهنگ شود. اگر عادت دارید هنگام كار نوشیدنی بنوشید، می‌توانید لیوان را با خیال راحت كنار كیبورد قرار دهید؛ زیرا كیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325 در برابر نشت مایعات مقاومت خوبی دارد .

جنس بدنه، پایه‌ی تنظیم ارتفاع و كلیدها نیز مرغوب و بادوام هستند و حس تایپ با كیبوردی باكیفیت را به شما منتقل می‌كنند.مشاهده قیمت كیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325خرید كیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325كپی لینككیبورد رپو NK8800كیبورد رپو NK8800 مخصوص تایپیست‌های سرعتی و كسانی است كه می‌خواهند به‌طور اصولی و حرفه‌ای تایپ ده انگشتی را تمرین كنند .

این كیبورد ارگونومیك ۱۱۰ كلید استاندارد روان با طراحی مربعی فرورفته دارد كه چهار كلید برای مدیا به‌عنوان پخش/توقف، قطع/وصل، قبلی، بعدی كار می‌كنند.جنس بدنه و كلیدها در كیبورد رپو راضی‌كننده است و حروف حك‌شده روی آن كیفیت خوبی دارند اما اگر تایپیست حرفه‌ای نیستید، باید از برچسب‌های فارسی استفاده كنید .

اگر ساعات طولانی را به تایپ كردن می‌گذرانید یا به‌عنوان تایپیست مشغول به كار هستید، توصیه می‌شود خرید كیبوردهای ارگونومیك را در اولویت قرار دهید.مشاهده قیمت كیبورد رپو NK8800خرید كیبورد رپو NK8800كپی لینككیبورد ردراگون Shiva K512كیبورد ردراگون Shiva K512W كیبورد گیمینگی محسوب می‌شود كه موردعلاقه‌ی بسیاری از تایپیست‌ها و برنامه‌نویس‌ها قرار گرفته است .

سوئیچ‌های این كیبورد از نوع ممبرین هستند با این حال به دلیل نوع طراحی می‌توانند حس‌وحالی شبیه به كیبوردهای نیمه‌مكانیكی را هنگام تایپ ایجاد كنند. این كیبورد با زیرمچی مگنتی جداشونده برای تایپ‌های طولانی گزینه‌ای ایدئال به‌شمار می‌آید .

كیبورد ردراگون بدنه‌ی مستحكم و كلیدهای خوش‌بازخورد و كم‌صدایی دارد. تایپ با آن راحت و روان است و به سرعتتان می‌افزاید. ۱۱۹ كلید دارد كه ۶تای آن‌ها كلیدهای اختصاصی ماكروی قابل‌برنامه‌ریزی و ۹تای آن كلیدهای مالتی مدیا هستند تا سرعتتان را افزایش دهند .

نورپردازی RGB و بك‌لایت كیبورد قابل تنظیم و بسیار دوست داشتنی است. مشاهده قیمت كیبورد ردراگون SHIVA K512Wخرید كیبورد ردراگون SHIVA K512Wكپی لینككیبورد لاجیتك MX Keysكیبورد لاجیتك MX Keys بی‌شك یكی از بهترین انتخاب‌هایی است كه هر تایپیست حرفه‌ای می‌تواند داشته باشد .

این كیبورد از ۱۰۹ كلید با سوئیچ قیچی‌شكل تشكیل شده و تجربه تایپ فراموش‌نشدنی‌ای را برایتان رقم خواهد زد، به‌طوری كه بعد از تایپ با كیبورد لاجیتك قادر به تحمل كیبوردهای دیگر نخواهید بود. سوئیچ‌های قیچی‌شكل قیمت بالای محصول را توجیه می‌كنند .

كلیدهای بدون لقی و بی‌صدا به شكلی طراحی شده‌اند كه قالب نوك‌انگشتان باشند و با جلوگیری از اشتباه تایپی، دقت و سرعت تایپ را بالا ببرند. لبه‌های گرد كلیدها نیز باعث می‌شوند بدون در نظر گرفتن نقطه‌ای از كلید كه روی آن فشار می‌آورید، بازخورد رضایت‌بخشی بگیرید .

حسگر مجاورت و حسگر نور محیط، با تشخیص روشنایی محیط و نزدیكی دست به كیبورد، بك‌لایت را متناسب با شرایط تنظیم می‌كند.كیبورد لاجیتك MX Keys با تمام پلتفرم‌ها سازگار است و به‌صورت سیمی و بی‌سیم (بلوتوث و دانگل) با برد ۱۰ متری به شما امكان می‌دهد كیبورد را به‌طور همزمان به سه دستگاه متصل كنید و به‌راحتی بین آن‌ها جابه‌جا شوید .

مشاهده قیمت كیبورد لاجیتك MX Keysخرید كیبورد لاجیتك MX Keysكپی لینككیبورد لاجیتك MX KEYS MINIاگر به كیبوردهای فول‌سایز علاقه ندارید، كیبورد لاجیتك MX KEYS MINI ، یكی از بهترین كیبوردهای بازار مینی‌كیبورد است كه با طراحی جمع‌وجور و نازك از نظر ظاهر و اندازه به كیبورد اپل شباهت دارد .

با ۸۰ كلید ارگونومیك (شامل دكمه اختصاصی بی‌صدا كردن میكروفون و دكمه ایموجی) و دارای بك‌لایت، هوشمند مینی‌كیبورد لاجیتك تجربه‌ی تایپ لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. كلیدهای ارگونومیك نوك انگشتانتان را در جای خود نگه می‌دارد تا علیرغم نداشتن سوئیچ‌های مكانیكی همان حس را در شما ایجاد كند .

بدنه‌ی قوی و ضدخش و البته طراحی بدون برآمدگی روی بدنه (یعنی عدم وجود پایه تنظیم ارتفاع)، حمل كیبورد را آسان‌تر كرده؛ بنابراین اگر می‌خواهید كیبورد را با خودتان حمل كنید، MX Keys Mini انتخاب مناسبی است .

اتصال فقط ازطریق بلوتوث امكان دارد، اما به شما اجازه می‌دهد كیبورد را به‌طور همزمان به سه دستگاه متصل كنید و به‌راحتی بین آن‌ها جابه‌جا شوید.مشاهده قیمت كیبورد لاجیتك MX KEYS MINIخرید كیبورد لاجیتك MX KEYS MINIكپی لینككیبورد اپل مجیككیبورد اپل از بهترین كیبوردهای موجود در بازار است كه درست مانند دو كیبورد قبلی، انتظارتان را از یك كیبورد خوب بالا می‌برد .

كیبورد اپل مجیك از ۷۸ كلید با سوئیچ قیچی‌شكل با عملكرد واكنشی Tactile ساخته شده است كه با وجود طراحی مربعی تخت همچنان نرمی و ثبات را هنگام تایپ القا می‌كنند.دستگاه به‌شكل سیمی و بی‌سیم با بلوتوث به سایر محصولات اپل متصل می‌شود .

جنس بدنه فوق‌العاده باكیفیت است و دكمه‌ها از ثبات و بازخورد لمسی بالایی برخوردار هستند. اگر از تبلت اپل یا مك یا سایر محصولات اپل استفاده می‌كنید و به كیبورد نیاز دارید، كیبورد اپل مجیك و به‌خصوص كیبوردهای فول‌سایز و مینی لاجیتك MX KEYS به‌شدت به شما توصیه می‌شوند .

مشاهده قیمت كیبورد اپل مجیكسوالات متداول زومیتبهترین كیبورد برای تایپ سریع زیر ۵۰۰ هزار تومان كدام است؟كیبورد تسكو TK 8031با طراحی خاص و دكمه‌های جزیره‌ای و كیبورد گرین GK306W با طراحی ارگونومیك بهترین كیبورد برای تایپ سریع زیر ۵۰۰ هزار تومان هستند .

كیبورد مچر MR-304 نیز ارزان‌ترین كیبورد مكانیكی‌ای است كه در این رنج قیمت می‌توانید بخرید.بهترین كیبورد برای تایپ سریع كدام مدل است؟كیبورد لاجیتك MX KEYS و كیبورد لاجیتك MX KEYS MINI دونمونه از بهترین كیبوردهای موجود در بازار با ارزش خرید بالا هستند كه به تایپیست‌های حرفه‌ای توصیه می‌شوند .

بهترین كیبورد مكانیكال برای تایپ سریع كدام است؟كیبورد تی دگر VIATOR T-TGK325، كیبورد مكانیكی با سوئیچ قرمز است كه با توجه به قیمت مناسب و كیفیتی كه دارد، خرید آن به تایپیست‌ها و برنامه‌نویس‌ها توصیه می‌شود .

بهترین كیبورد ارگونومیك برای تایپسیت ها چیست؟كیبورد رپو NK8800 مخصوص تایپیست‌های سرعتی و كسانی است كه می‌خواهند به‌طور اصولی و حرفه‌ای تایپ ده انگشتی را تمرین كنند. این كیبورد ارگونومیك ۱۱۰ كلید استاندارد روان با طراحی مربعی فرورفته دارد .

منبع : https://www.zoomit.ir/buying-guide/419423-best-keyboards-fast-typing/

مجله فن آوری

 
فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین به‌شدت افت كرد
1403/02/10
اگر این گوشی سامسونگ را دارید، اندروید ۱۴ را نصب نكنید
1403/02/10
آیپد پرو ۲۰۲۴ احتمالاً به «بهترین پنل اولد بازار تبلت» مجهز می‌شود
1403/02/10
از چه سنی پیر محسوب می‌شویم؟
1403/02/10
مدل جدید اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواخر ۲۰۲۶ از راه نمی‌رسد
1403/02/10
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا نمایشگر بزرگ و دوربین ۱۰۸ مگاپیكسلی خواهد داشت
1403/02/10
ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد پیداشده تاكنون برای سیاره نهم را كشف كردند
1403/02/10
مشخصات سرفیس لپ تاپ ۶ در آستانه رونمایی لو رفت؛ لپ تاپ پرقدرت مایكروسافت
1403/02/10
اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
1403/02/10
طراحی كوپه، قدرت پیكاپ؛ یكی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد
1403/02/10
وزیر ارتباطات: مودم‌های تولید داخل سرعت بالایی ندارند
1403/02/10
وب‌سایت GSMArena از دسترس بسیاری از كاربران ایرانی خارج شده است
1403/02/10
پردازنده پرچم‌دار ۲۰۲۴ مدیاتك قوی‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود؟
1403/02/10
سایدلود در راه آیپد؛ اروپا به تغییرات آیفون بسنده نمی‌كند
1403/02/10
باگ عجیب واتساپ صدای كاربران اندروید را درآورد
1403/02/10
افكار ما چگونه كلمات را تكامل می‌دهند؟
1403/02/10
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com