چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی كنیم؟

تلگرام هم مثل بسیاری از پلتفرم‌های بزرگ تولید محتوا، امكان درآمدزایی را فراهم كرده است و صاحبان كانال‌ها می‌توانند از این برنامه درآمد كسب كنند.

چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی كنیم؟نرم افزار و اپلیكیشناینترنت و شبكهآموزشچهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 5 دقیقهعلی ذبیحیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتلگرام هم مثل بسیاری از پلتفرم‌های بزرگ تولید محتوا، امكان درآمدزایی را فراهم كرده است و صاحبان كانال‌ها می‌توانند از این برنامه درآمد كسب كنند .

تبلیغاتهمه می‌توانند با تبدیل‌كردن اكانت تلگرام خود به اكانت بیزنس، از قابلیت‌های مخصوص كسب‌وكارها ازجمله ساعت‌های كاری، موقعیت مكانی، پاسخ‌های سریع، پیام‌های خودكار، متن مقدمه‌ی سفارشی، پشتیبانی از ربات‌های گفت‌وگو و موارد دیگر بهره ببرند .

همچنین امكان كسب درآمد ازطریق كانال‌ها در این پیام‌رسان فعال شده است.تلگرام با معرفی سرویس بیزنس خود، شرایطی فراهم كرده است تا صاحبان كانال‌ها بتوانند در این پیام‌رسان درآمدزایی داشته باشند؛ اما چطور؟كپی لینكتلگرام بیزنس چیست؟برنامه‌نویسان از مدت‌ها قبل ربات‌های قدرتمند و مینی‌اپلیكیشن‌های بسیار انعطاف‌پذیر مورد نیازشان را روی پلتفرم رایگان تلگرام توسعه داده‌اند .

امروزه بسیاری از كسب‌وكارها در سرتاسر جهان از این ربات‌ها و مینی‌اپ‌ها استفاده می‌كنند.همه‌ی كاربران تلگرام اكنون می‌توانند بدون هیچ مهارتی در برنامه‌نویسی، مستقیماً به ویژگی‌های مخصوص كسب‌وكارها در این اپلیكیشن دسترسی داشته باشند و حتی از كانال خود درآمدزایی كنند .

كپی لینكمعرفی سیستم كسب درآمد از كانال تلگرامتلگرام با معرفی سرویس بیزنس، از سیستم كسب‌ درآمد خود برای صاحبان كانال‌ها نیز رونمایی كرد. این پیام‌رسان ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی را كه در كانال‌ها نمایش می‌یابد به صاحبان آن‌ها پرداخت می‌كند كه به‌ادعای این شركت، یكی از سخاوتمندانه‌ترین سیستم‌های جایزه‌ای در تاریخ رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود .

مقالات مرتبطآموزش جلوگیری از هك تلگرام و افزایش امنیت آنكپی لینكشرایط كسب درآمد از كانال تلگرامكانال‌های تلگرام ماهانه بیش‌از یك میلیارد بازدید دارند و كانال‌های عمومی كه حداقل ۱۰۰۰ عضو داشته باشند، نیمی از درآمد حاصل از نمایش آگهی‌ها در كانال خود را دریافت خواهند كرد .

مالكان كانال‌های تلگرام می‌توانند درآمد خود را بدون هیچ كارمزدی برداشت كنند یا از آن برای سرمایه‌گذاری مجدد در سیستم تبلیغاتی، خرید نام‌ كاربری كلكسیونی یا قرعه‌كشی‌های پریمیوم استفاده كنند.كپی لینكچطور درآمد كانال تلگرام را ببینیم و آن را به ریال نقد كنیم؟ابتدا باید نرم‌افزار تلگرام را به جدیدترین نسخه آپدیت كنید .

همچنین كانال شما باید بالای ۱۰۰۰ عضو داشته باشد.سپس در صفحه‌ی كانال روی سه‌نقطه در بالا سمت راست یا چپ (باتوجه به زبان تلگرام) ضربه بزنید و وارد Statistics شوید. پس از آن روی Monetization ضربه بزنید و مانند تصویر زیر، پنل جدید تلگرام برای كسب درآمد از تبلیغات را مشاهده كنید .

همانطور كه گفتیم تلگرام قرار است نصف مبلغی كه از تبلیغات كسب می‌كند را به صاحبان كانال‌ها بدهد؛ برای هر هزار بازدید، ۱ تون (TON) برابر ۳۰ هزار تومان در حساب كانال شارژ می‌شود.توجه كنید كه پس از كسب درآمد از تبلیغات می‌توانید آن را به كیف پول داخل تلگرام منتقل كنید اما فقط در صورتی این كار را انجام دهید كه خارج از ایران زندگی می‌كنید و با شماره غیر ایرانی در تلگرام ثبت‌نام كرده‌اید .

به‌دلیل محبوبیت و گستردگی بالای تلگرام در دنیا، كیف پولی كه برای آن طراحی شده است از قوانین سخت‌گیرانه بین‌المللی پیروی می‌كند و حتماً برای انجام مبادلات در آن باید خود را احراز هویت كنید و از آن جایی كه ایران جزو كشورهای تحریم‌شده است، هرگز توانایی احراز هویت نخواهید داشت و درآمد شما از بین خواهد رفت؛ بنابر این نكات گفته‌شده را جدی بگیرید و از صرافی‌های داخلی مبلغی را در كیف پول تلگرام واریز نكنید .

بهترین راه نقد كردن درآمد تلگرام برای كاربران ایرانی، استفاده از كیف پول Tonkeeper استبهترین راه برای نقد كردن درآمد تلگرام (TON) برای كسانی كه در داخل ایران هستند و از شماره‌ی ایرانی استفاده می‌كنند، استفاده از كیف پول Tonkeeper است كه می‌توانید آن را از لینك زیر برای سیستم‌های عامل مك، ویندوز، iOS و اندروید دانلود كنید .

دانلود Tonkeeper برای اندرویددانلود Tonkeeper برای iOSدانلود Tonkeeper برای دسكتاپبعد از اینكه كیف پول Tonkeeper را روی دستگاه خود نصب كردید نیاز دارید آن را در محیط Fragment تعریف كنید. Fragment محیطی است كه می‌توانید در آن حساب تلگرام و كیف پول مورد نظر خود را به یكدیگر وصل كنید و از این طریق موجودی تلگرام خود را به كیف پول انتقال دهید .

بعد از اینكه موجودی تلگرام را، كه به‌صورت ارز دیجیتال Ton است، به كیف پول Tonkeeper منتقل كردید، می‌توانید آن را به صرافی‌های داخلی انتقال دهید و به ریال نقد كنید. Tonkeeper مانند بسیاری از كیف پول‌های غیرحضانتی از قوانین سخت‌گیرانه‌ی احراز هویت پیروی نمی‌كند و هر فرد امنیت كیف پول خود را تعیین می‌كند؛ از این رو مشكلی با صرافی‌های داخلی ندارد .

در زمان نگارش مقاله ممكن است Fragment دردسترس همه نباشد؛ همان‌طور كه پیش‌تر گفتیم و در اسكرین‌شات‌های بالا دیدید، گزینه‌ی Withdraw via Fragment هنوز فعال نیست؛ اما تلگرام وعده داده است كه Fragment در هفته‌های آتی دردسترس قرار می‌گیرد .

به‌محض تحقق وعده‌ی تلگرام، زومیت نیز مقاله‌ی پیش‌رو را با اطلاعات دقیق‌تری به‌روز خواهد كرد.آن دسته از كاربران ایرانی كه تمایل دارند مبادلات خود را در محیط تلگرام انجام دهند، می‌توانند از بات تلگرامی Crypto Bot استفاده كنند كه قابلیت فروش، خرید و ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال را مستقیماً در تلگرام دارد و مشكلی با صرافی‌های داخلی نیز ندارد؛ اما توصیه می‌كنیم كه برای انتقال امن و بی‌دردسر Ton از محیط Fragment استفاده كنید .

توجه داشته باشید كه برای درآمدزایی از كانال تلگرام نیازی به پریمیوم‌كردن اكانت خود ندارید، صرفاً همین‌كه كانال شما بیش‌از هزار عضو فعال داشته باشد كافی است؛ البته باید دقت كنید كه درآمد حاصل از تلگرام از سایر پلتفرم‌های مشابه مانند یوتیوب بسیار كمتر خواهد بود؛ زیرا امكان تقلب در بازدید‌های تلگرام بیشتر است و امنیت آن مشابه سرویس‌های گوگل نیست .

احتمالاً تلگرام نیز در آینده برای جذب افراد به تبلیغ در این پیام‌رسان، سیاست‌های امنیتی جدیدی را در پیش خواهد گرفت.كپی لینكسیستم تبلیغاتی مبتنی‌بر رمزارز TONتلگرام همچنین نوع جدیدی از آگهی‌ها را معرفی كرده كه امكان خریداری‌شان با TON Coin وجود دارد؛ رمزارزی كه بر بستر بلاك‌چین TON توسعه یافته است .

دلیل انتخاب بلاك‌چین TON، به كارمزد كم و سرعت بالای انجام تراكنش‌های آن بازمی‌گردد. این شبكه همچنین ركورددار بیشترین تعداد پردازش تراكنش درهرثانیه محسوب می‌شود.هر كاربر می‌تواند ربات یا كانال تلگرامی خود را با كمترین بودجه‌ی ممكن، حتی در حد چند TON، تبلیغ كند .

حال این موجودی می‌تواند از درآمد دریافتی حاصل از نمایش تبلیغات در كانال فرد افزایش یافته باشد یا به‌صورت مستقیم به كیف پول واریز شده باشد.هنگام ساخت آگهی در تلگرام می‌توانید كانال‌هایی را كه قصد دارید آگهی‌تان در آن‌ها نمایش یابد، انتخاب كنید؛ بنابراین كنترل كامل‌تری بر مخاطبان تبلیغاتتان خواهید داشت .

توجه كنید كه برای واریز ارز دیجیتال به كیف پول داخلی تلگرام نیز باید تمام مراحل احراز هویت را بگذرانید كه برای كاربران ایرانی چنین چیزی ممكن نیست؛ پس اگر قصد دارید كانال خود را تبلیغ كنید باید از روشی غیر از كیف پول داخلی تلگرام استفاده كنید .

سرویس جدید تلگرام به‌زودی به‌صورت گسترده‌تری در اختیار كاربران قرار خواهد گرفت و اخبار و آموزش‌های بیشتری از آن در زومیت منتشر می‌شود. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مندید پیشنهاد می‌كنیم برای مطالعه‌ی آموزش كامل تلگرام و بسیاری از آموزش‌های كاربردی دیگر، روزانه زومیت را دنبال كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/418917-telegram-monetization-channels/

مجله فن آوری

 
گوشی موردانتظار میزو با چینش دوربین مشابه آیفون رؤیت شد
1403/02/10
نسخه وب وان‌درایو حالا به‌صورت آفلاین هم دردسترس است؛ اما نه برای همه
1403/02/10
هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناك PlugX در حال نفوذ به كامپیوترها است
1403/02/10
تأیید شد: بازی فورتنایت به آیپد می‌آید
1403/02/10
بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
1403/02/10
فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین به‌شدت افت كرد
1403/02/10
اگر این گوشی سامسونگ را دارید، اندروید ۱۴ را نصب نكنید
1403/02/10
آیپد پرو ۲۰۲۴ احتمالاً به «بهترین پنل اولد بازار تبلت» مجهز می‌شود
1403/02/10
از چه سنی پیر محسوب می‌شویم؟
1403/02/10
مدل جدید اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواخر ۲۰۲۶ از راه نمی‌رسد
1403/02/10
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا نمایشگر بزرگ و دوربین ۱۰۸ مگاپیكسلی خواهد داشت
1403/02/10
ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد پیداشده تاكنون برای سیاره نهم را كشف كردند
1403/02/10
مشخصات سرفیس لپ تاپ ۶ در آستانه رونمایی لو رفت؛ لپ تاپ پرقدرت مایكروسافت
1403/02/10
اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
1403/02/10
طراحی كوپه، قدرت پیكاپ؛ یكی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد
1403/02/10
وزیر ارتباطات: مودم‌های تولید داخل سرعت بالایی ندارند
1403/02/10
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com