مرسدس جی كلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز

نسخه‌ی برقی خودرو نمادین مرسدس بنز G كلاس با گشتاور چشمگیر و طراحی آشنا رونمایی شد.

مرسدس جی كلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیزخودروچهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳مطالعه 4 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتنسخه‌ی برقی خودرو نمادین مرسدس بنز G كلاس با گشتاور چشمگیر و طراحی آشنا رونمایی شد .

تبلیغاتمرسدس بنز از نسخه‌ی برقی خودرو نمادین G كلاس رونمایی كرد. این آفرودر لوكس از چهار موتور الكتریكی بهره می‌برد و مرسدس بنز ادعا می‌كند كه توانایی‌های آفرود آن از نسخه‌های بنزینی بیشتر است.ظاهر جی كلاس الكتریكی تا حد زیادی با نمونه‌ی بنزینی یكسان است اما زیرساخت خودرو كاملا تفاوت دارد .

چهار موتور برقی این خودرو می‌توانند در مجموع ۵۷۹ اسب بخار قدرت و گشتاور خیره‌كننده‌ی ۱٬۱۶۴ نیوتن‌متر تولید كنند كه آن را حتی از نسخه‌ی G63 AMG قدرتمندتر می‌كند.به‌لطف چنین قدرتی جی كلاس برقی ظرف ۴٫۶ ثانیه به سرعت ۹۶ كیلومتربرساعت می‌رسد .

نهایت سرعت این خودرو روی ۱۸۰ كیلومتربرساعت محدود شده است. مرسدس بنز ادعا می‌كند كه جی كلاس برقی می‌تواند تا عمق ۸۵ سانتی‌متر از آب عبور كند.جی كلاس برقی می‌تواند از شیب ۳۵ درجه بالا برود. این خودرو ۲۴ سانتی‌متر فاصله از سطح زمین دارد و با زاویه‌ی حمله‌ی ۳۲ درجه، زاویه‌ی فرار ۳۰٫۷ درجه و زاویه‌ی شكست ۲۰٫۳ درجه، به راحتی در زمین‌های ناهموار حركت می‌كند .

از ویژگی‌های آفرودی جی كلاس برقی می‌توان به حالت «برد كم»، حركت خرچنگی و قابلیتی به نام G-Turn اشاره كرد كه به خودرو توانایی چرخش دور خودش را می‌دهد. قفل‌های دیفرانسیل الكترونیكی از طریق سیستم گشتاور برداری در دسترس هستند و دمپرهای قابل تنظیم تطبیقی برای جی كلاس برقی در نظر گرفته شده‌اند .

Mercedes Benzبه كمك قابلیت G-Steering می‌توان خودرو را هنگامی كه در شن گیر می‌كند، از آن خارج كرد. این قابلیت با كم كردن نیروی گشتاور مانع هرزگردی چرخ‌ها می‌شود.G580 با فناوری EQ در جلو و عقب به سیستم تعلیق مستقل همراه با محافظ‌های زیر بدنه مجهز است كه از كربن و سایر مواد مستحكم برای محافظت از باتری عظیم ۱۱۶ كیلووات‌ساعتی بهره می‌برد .

باتری می‌تواند با شارژر ۲۰۰ كیلوواتی شارژ شود. با شارژ DC حدود ۳۲ دقیقه طول می‌كشد تا ظرفیت باتری از ۱۰ به ۸۰ درصد برسد. مرسدس بنز هنوز دامنه‌ی حركتی خودرو را اعلام نكرده است.جی كلاس ظاهر جعبه‌ای‌شكل خود را حفظ كرده ولی با عناصری مانند جلوپنجره‌ی مشكی براق با نوارهای نورانی و كاپوت بلندتر و ورودی‌های هوای بیشتر خودش را از نسخه‌ی درون‌سوز متمایز كرده است .

Mercedes Benzدر داخل كابین دو صفحه‌نمایش‌ ۱۲٫۳ اینچی و دستگیره‌ی مخصوص سرنشین جلو روی داشبورد به چشم می‌خورند. مرسدس بنز به لطف‌ دوربین‌های متعدد به‌كار رفته در خودرو به رانندگان امكان می‌دهد تا زیر خودرو را حین حركت ببینند .

مقالات مرتبطاین فرزترین خودرو مرسدس در دنیا استمرسدس جی كلاس ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ هیولای آفرود با موتور پرقدرتمرسدس بنز، جی كلاس برقی را برای سال ۲۰۲۵ تنها در نسخه‌ی Edition One در آمریكا عرضه می‌كند. می‌توان خودرو را در چهار رنگ جدید سفارش داد .

منبع : https://www.zoomit.ir/car/420068-mercedes-g-class-electric-revealed-specs/

مجله فن آوری

 
پیكسل 8a گوگل با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت ۵۴۹ یورو عرضه می‌شود
1403/02/16
نبرد تماشایی شاسی‌بلندها؛ لامبورگینی اوروس در برابر فراری پوروسانگوئه [تماشا كنید]
1403/02/16
آمار رسمی اپل، افت فروش آیفون در چین را رد می‌كند
1403/02/16
چگونه نام چندین فایل در ویندوز را همزمان تغییر دهیم؟
1403/02/16
این نرم‌افزار، تبلیغات ویندوز ۱۱ را با یك كلیك حذف می‌كند
1403/02/16
اكستریم VX، چشم آفریقا را هم گرفت؛ مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
1403/02/16
كروم‌بوك‌ها به لپ‌تاپ‌های كاربردی‌تری تبدیل می‌شوند
1403/02/16
سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای كلاهبرداری است
1403/02/16
فرار از هوشمندسازی مدیریت پسماند؛ جمع‌آوری سنتی زباله‌ها تا كی ادامه دارد؟
1403/02/16
حافظه عجیبی كه ۶۰ ساعت در دمای ۶۰۰ درجه كار می‌كند!
1403/02/16
بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]
1403/02/16
مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد
1403/02/16
ساعت فوق مقاوم جدید شیائومی، ۱۵ استاندارد نظامی دارد
1403/02/16
حفره امنیتی بحرانی اندروید كشف شد؛ خطر برای گوشی‌های شیائومی
1403/02/16
هوش مصنوعی كوپایلت به كارآموز شركت‌ها تبدیل شده است
1403/02/16
مارك زاكربرگ حالا ثروتمندترین فرد كالیفرنیا است
1403/02/16
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com