چگونه از دستكاری‌شدن تنظیمات گوشی سامسونگ خبردار شویم؟

در مقاله‌ی پیش‌ رو یاد می‌گیرید كه چطور از تغییر تنظیمات گوشی‌تان باخبر شوید و آن را به حالت اولش برگردانید.

چگونه از دستكاری‌شدن تنظیمات گوشی سامسونگ خبردار شویم؟نرم افزار و اپلیكیشنآموزشآموزش گوشی هوشمند و تبلتچهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵مطالعه 4 دقیقهنوید عموزادهتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتدر مقاله‌ی پیش‌ رو یاد می‌گیرید كه چطور از تغییر تنظیمات گوشی‌تان باخبر شوید و آن را به حالت اولش برگردانید .

تبلیغاتNice Catch و RegiStar، از بهترین ماژول‌های اپلیكیشن Good Lock سامسونگ، امكان سفارشی‌كردن بسیاری از بخش‌های گوشی مانند سفارشی‌كردن منوی تنظیمات را فراهم می‌كنند.یكی از قابلیت‌های جذاب در ماژول‌های Nice Catch و RegiStar، تنظیم تاریخچه‌ی تغییرات (Setting change history) است كه با استفاده از آن می‌توانید تغییرات و دستكاری‌های اعمال‌شده‌ روی تنظیمات گوشی‌تان را مشاهده كنید و آن را به حالت اولش برگردانید .

مثلا فرض كنید فرزندتان برخی تنظیمات مهم گوشی را به‌هم ریخته است؛ در چنین موقعیتی ماژول‌های فوق به كمك شما خواهد آمد.Nice Catch و RegiStar از طریق فروشگاه گلكسی برای دانلود دردسترس هستند و برای استفاده از آن‌ها باید اپلیكیشن Good Lock را نصب كنید .

در ادامه به مراحل فعال‌كردن و طرز استفاده‌ از آن‌ها می‌پردازیم.دانلود Nice Catchدانلود RegiStarكپی لینكمشاهده تاریخچه‌ی تغییرات با ماژول Nice Catchاپلیكیشن Good Lock را بازكنید.به دنبال Nice Catch بگردید، آن را نصب كنید و وارد شوید .

در ابتدای صفحه، دكمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت On را روشن كنید.سپس با اسكرول به سمت پایین، دكمه‌ی تغییردهنده‌‌ی وضعیت Setting change history را روشن كنید.حالا هر تغییری در گوشی‌تان، در بخش Setting change history قابل مشاهده است .

مثلاً من قابلیت Dark mode را خاموش و روشن كردم و این تغییرات در بخش مذكور نشان داده می‌شوند.همچنین می‌توانید با ضربه‌زدن روی منوی سه‌نقطه در سمت راست بالا، تغییرات را براساس نام اپلیكیشن، فعالیت تغییردهنده‌ی تنظیمات یا برحسب نوع تنظیم مرتب‌سازی كنید یا حتی تغییرات نمایش‌داده‌شده را پاك كنید .

كپی لینكمشاهده تاریخچه‌ی تغییرات با ماژول RegiStarاپلیكیشن Good Lock را باز كنید.ماژول RegiStar را نصب كنید و روی آن ضربه بزنید.Settings change history را انتخاب كنید.دكمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت On را روشن كنید .

از این به بعد هر تغییری را می‌توانید در بخش Settings change history مشاهده كنید.همچنین با انتخاب نماد ساعت در بالای صفحه می‌توانید از تغییریافتن تنظیمات به‌كمك نوتیفیكیشن مطلع شوید و با انتخاب گزینه‌ی چرخ‌دنده، به صفحه‌ی تنظیمات مرتبط بروید .

در كنار ماژول‌های RegiStar و Nice Catch اپلیكیشن Good Lock سامسونگ، تعداد زیادی ماژول دیگر وجود دارد كه به شما این امكان را می دهد گوشی‌تان را به روش‌های بسیاری شخصی‌سازی كنید.مقاله‌های مرتبط:آموزش كامل و ترفندهای نوتیفیكیشن سامسونگآموزش ضبط مكالمه در گوشی سامسونگاگر كاربر گوشی‌های سامسونگ هستید، علاوه‌بر اپلیكیشن گودلاك، شاید از برخی قابلیت‌های مخفی گوشی سامسونگ هم بی‌خبر باشید كه شما را شگفت‌زده خواهند كرد .

سامسونگ در زمینه‌‌های شخصی‌سازی جلوتر از سایر تولیدكنندگان گوشی‌های هوشمند قرار دارد.امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. دیدگاه شما كاربران زومیت درباره‌ی استفاده از بخش Setting change history در ماژول‌های Nice Catch و RegiStar گوشی سامسونگ چیست؟ لطفاً آن را در بخش نظرات با ما به‌اشتراك بگذارید .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/419952-track-samsung-settings-change/

مجله فن آوری

 
پیكسل 8a گوگل با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت ۵۴۹ یورو عرضه می‌شود
1403/02/16
نبرد تماشایی شاسی‌بلندها؛ لامبورگینی اوروس در برابر فراری پوروسانگوئه [تماشا كنید]
1403/02/16
آمار رسمی اپل، افت فروش آیفون در چین را رد می‌كند
1403/02/16
چگونه نام چندین فایل در ویندوز را همزمان تغییر دهیم؟
1403/02/16
این نرم‌افزار، تبلیغات ویندوز ۱۱ را با یك كلیك حذف می‌كند
1403/02/16
اكستریم VX، چشم آفریقا را هم گرفت؛ مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
1403/02/16
كروم‌بوك‌ها به لپ‌تاپ‌های كاربردی‌تری تبدیل می‌شوند
1403/02/16
سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای كلاهبرداری است
1403/02/16
فرار از هوشمندسازی مدیریت پسماند؛ جمع‌آوری سنتی زباله‌ها تا كی ادامه دارد؟
1403/02/16
حافظه عجیبی كه ۶۰ ساعت در دمای ۶۰۰ درجه كار می‌كند!
1403/02/16
بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]
1403/02/16
مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد
1403/02/16
ساعت فوق مقاوم جدید شیائومی، ۱۵ استاندارد نظامی دارد
1403/02/16
حفره امنیتی بحرانی اندروید كشف شد؛ خطر برای گوشی‌های شیائومی
1403/02/16
هوش مصنوعی كوپایلت به كارآموز شركت‌ها تبدیل شده است
1403/02/16
مارك زاكربرگ حالا ثروتمندترین فرد كالیفرنیا است
1403/02/16
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com