اولین ساعت هوشمند آیكو با نمایشگر دایره‌ای و قیمت منطقی رونمایی شد

آیكو اولین ساعت هوشمند خود را با قابلیت‌های كاربردی و بندهای متنوع رونمایی كرد.

اولین ساعت هوشمند آیكو با نمایشگر دایره‌ای و قیمت منطقی رونمایی شدپوشیدنی هافناوریچهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵مطالعه 3 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتآیكو اولین ساعت هوشمند خود را با قابلیت‌های كاربردی و بندهای متنوع رونمایی كرد .

تبلیغاتآیكو امروز اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی كرد. این ساعت به ساعت ویوو واچ ۳ بسیار شبیه است و از همان پلتفرم BlueOS (به‌جای گوگل Wear OS) استفاده می‌كند.نسخه‌ای از ساعت جدید آیكو از eSIM پشتیبانی می‌كند؛ بنابراین، برخلاف اكثر ساعت‌های دارای سیستم‌عامل اختصاصی، می‌تواند به‌طور مستقل از گوشی هوشمند كار كند و به‌لطف فروشگاه اپلیكیشن، می‌توان كاربردهای جدیدی به آن اضافه كرد .

iQOOقطر ساعت آیكو ۴۶٫۱ میلی‌متر و ضخامتش ۱۱٫۳ میلی‌متر است. وزن ساعت بدون بند به ۳۶ گرم می‌رسد و امكان سفارش آن با سه‌ نوع بند مختلف وجود دارد.ساعت آیكو از صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی اولد با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیكسل بهره می‌برد .

زمانی‌كه بند را عوض می‌كنید، ساعت تشخیص می‌دهد و به‌طور خودكار واچ‌فیس منطبق با آن را بارگیری می‌كند.iQOOفریم جانبی ساعت از دكمه‌ی چرخان در بالا و یك دكمه در پایین میزبانی می‌كند. میكروفون و اسپیكر نیز برای تماس بلوتوثی وجود دارد و در نسخه‌ی eSIM، می‌توانید ازطریق خود ساعت، تماس برقرار كنید .

سیستم ردیابی سلامت در طول روز از نور مرئی برای ردیابی ضربان قلب و سطح اكسیژن خون استفاده می‌كند و در شب به مادون قرمز متكی است تا ساعت با چراغ‌های چشمك‌زن خواب كاربر را مختل نكند.آیكو ادعا می‌كند كه حسگر چندكاناله‌ی ساعت جدیدش (هشت كانال برای ضربان قلب و ۱۶ كانال برای اكسیژن خون) به‌لطف الگوریتم یادگیری عمیق هنگام ردیابی ضربان قلب دقت ۹۷٫۷ درصدی ارائه می‌كند .

سیستم ردیابی خواب شامل اندازه‌گیری زمان خواب و امتیازدهی و طبقه‌بندی مرحله‌ی خواب می‌شود. اگر همه‌ی اعضای خانواده از یك ساعت هوشمند آیكو استفاده كنند، می‌توان از اپلیكیشن مخصوص گوشی برای به‌اشتراك‌گذاشتن اطلاعات حیاتی با یكدیگر استفاده كرد .

جدیدترین ساعت هوشمند ویوو بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌كند. این ساعت برای انجام بهتر تمرینات می‌تواند شما را راهنمایی كند.مقالات مرتبطبهترین ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند بازار ایران [بهمن ۱۴۰۲]ساعت جدید ویوو در ماه فقط به دو بار شارژ نیاز داردبه‌لطف پشتیبانی از NFC می‌توان از ساعت هوشمند آیكو برای مواردی مانند حمل‌ونقل عمومی استفاده كرد .

باتری ۵۰۵ میلی‌آمپرساعتی ساعت مذكور می‌تواند تا ۸ روز در حالت عادی و تا ۱۶ روز با فعال‌كردن حالت ذخیره‌ی انرژی دوام بیاورد.ساعت هوشمند آیكو هم‌اكنون در چین برای خرید در‌دسترس است. قیمت ساعت هوشمند یادشده در مدل بلوتوثی با بند لاستیكی ۱٬۱۰۰ یوان (۱۵۰ دلار) است .

منبع : https://www.zoomit.ir/wearables/420104-iqoo-first-watch-revealed-price-specs/

مجله فن آوری

 
پیكسل 8a گوگل با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت ۵۴۹ یورو عرضه می‌شود
1403/02/16
نبرد تماشایی شاسی‌بلندها؛ لامبورگینی اوروس در برابر فراری پوروسانگوئه [تماشا كنید]
1403/02/16
آمار رسمی اپل، افت فروش آیفون در چین را رد می‌كند
1403/02/16
چگونه نام چندین فایل در ویندوز را همزمان تغییر دهیم؟
1403/02/16
این نرم‌افزار، تبلیغات ویندوز ۱۱ را با یك كلیك حذف می‌كند
1403/02/16
اكستریم VX، چشم آفریقا را هم گرفت؛ مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
1403/02/16
كروم‌بوك‌ها به لپ‌تاپ‌های كاربردی‌تری تبدیل می‌شوند
1403/02/16
سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای كلاهبرداری است
1403/02/16
فرار از هوشمندسازی مدیریت پسماند؛ جمع‌آوری سنتی زباله‌ها تا كی ادامه دارد؟
1403/02/16
حافظه عجیبی كه ۶۰ ساعت در دمای ۶۰۰ درجه كار می‌كند!
1403/02/16
بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]
1403/02/16
مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد
1403/02/16
ساعت فوق مقاوم جدید شیائومی، ۱۵ استاندارد نظامی دارد
1403/02/16
حفره امنیتی بحرانی اندروید كشف شد؛ خطر برای گوشی‌های شیائومی
1403/02/16
هوش مصنوعی كوپایلت به كارآموز شركت‌ها تبدیل شده است
1403/02/16
مارك زاكربرگ حالا ثروتمندترین فرد كالیفرنیا است
1403/02/16
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com