مشاهده‌ تماس‌های دایورت‌‌شده در اندروید

در مقاله‌ی پیش‌رو به نحوه‌ی مشاهده‌ و اطلاع از تماس‌های دایورت‌شده در گوشی‌ سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی می‌پردازیم.

مشاهده‌ تماس‌های دایورت‌‌شده در اندرویدآموزشآموزش گوشی هوشمند و تبلتپنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 5 دقیقهكوثر نیكومنشتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتدر مقاله‌ی پیش‌رو به نحوه‌ی مشاهده‌ و اطلاع از تماس‌های دایورت‌شده در گوشی‌ سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی می‌پردازیم .

تبلیغاتدایورت كردن یا انتقال تماس‌ها از یك شماره به شماره‌ی دیگر، راهكاری مفید برای مواقعی است كه امكان پاسخگویی به تماس‌ها را نداریم و می‌خواهیم شخص دیگری آن‌ها را پاسخ دهد؛ اما اگر در این میان كسی به‌عمد یا به‌اشتباه تماس‌هایش را به سیمكارت ما انتقال داده باشد، چگونه می‌توان تشخیص داد كه كدام تماس‌ها مربوط‌به شماره‌ی خودمان و كدام‌یك جزو تماس‌های دایورت‌شده هستند؟در چنین مواقعی، پیغام كوچكی با عنوان Forwarded Call برای چند ثانیه پایین صفحه‌، نمایش داده می‌شود .

این‌گونه اعلان‌ها كه به Toast Notifications معروف هستند، معمولاً به‌سرعت و در عرض چندثانیه محو می‌شوند؛ اما راهكاری وجود دارد كه از طریق آن می‌توانید جزئیات این نوتیفیكیشن‌ها را مشاهده كنید.با نصب اپلیكیشن‌هایی كه برای این كار طراحی شده‌اند، می‌توانید تاریخچه‌ی تماس‌های دایورت‌شده را مشاهده كنید .

در ادامه به معرفی برنامه‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.كپی لینكمشاهده تماس‌های دایورت‌شده در سامسونگاگر گوشی سامسونگ دارید، برنامه‌ی Nice Catch را از گلكسی استور دانلود كنید. اگر می‌خواهید تاریخچه‌ی هركدام از موارد موجود را ببینید، باید دكمه‌ی مقابل آن را فعال كنید؛ برای مثال، وقتی گزینه‌ی Toast Notifications را روشن می‌كنید، تاریخچه‌ی تمامی این اعلان‌ها در برنامه ثبت خواهد شد و با ضربه‌زدن روی این گزینه می‌توانید موارد ثبت‌شده را مشاهده كنید .

این اطلاعات شامل زمان دقیق تمام اعلان‌های Toast است؛ مثل زمانی كه وی‌پی‌ان را روشن می‌كنید و پیغام فعال‌شدن آن برای چند ثانیه روی صفحه به‌نمایش درمی‌آید یا زمانی كه تماس‌های شخص دیگری به گوشی شما انتقال داده می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید زمان تماس‌های دریافتی را در برنامه‌ی Call مشاهده كنید و از این طریق متوجه شوید كه چه تماسی به خط‌تان منتقل شده است .

دانلود Nice Catch از گلكسی‌استوركپی لینكمشاهده تماس‌های دایورت‌شده در شیائومی و دیگر گوشی‌های اندرویدیاگر از گوشی شیائومی یا دیگر گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌كنید، برای مشاهده‌ی تماس‌های دایورت‌شده مراحل زیر را پیش ببرید:اپلیكیشن Toast Source را از طریق لینك زیر دانلود و نصب كنید و پس از ورود به برنامه با انتخاب Yes، دسترسی به داده‌های Toast را به برنامه بدهید .

دانلود Toast Source از پلی‌استوردانلود از سایت APK4Funپس از انجام این كار به منوی Accessibility وارد می‌شوید كه در آنجا باید در بخش Installed apps گزینه‌ی Detection service را روی حالت فعال قرار دهید. اگر در این بخش با خطای Restricted settings مواجه شدید، در تنظیمات گوشی به Apps بروید .

برنامه‌ی Toast Source را پیدا كنید و در منوی سه‌نقطه‌ كه در گوشه‌ی بالا سمت راست قرار دارد، روی Allow restricted settings ضربه بزنید.مجدداً به منوی Accessibility بروید و Toast Source Detection Service را روشن كنید .

در انتها، به برنامه بازگردید و گزینه‌ی Save to database را فعال كنید.پس از انجام این مراحل، نوتیفیكیشن تمامی تماس‌های دایورت‌شده را می‌توانید در بخش Show saved toasts مشاهده كنید. نكته‌ی قابل‌ توجه درمورد اپلیكیشن مذكور این است كه چنانچه در تنظیمات گوشی، نوتیفیكیشن آن را فعال كرده باشید، اعلان تماس دایورت‌شده را در نوار اعلانات نیز مشاهده خواهید كرد و نیازی نیست وارد برنامه شوید .

نكته: ممكن است گوگل به دستگاه‌های جدید امكان نصب ندهد، بنابراین اگر موفق به نصب نشدید می‌توانید از سایت APK4Fun دانلود را انجام دهید.اگر درمورد مشاهده‌ی تماس‌های دایورت‌شده در اندروید یا استفاده از اپلیكیشن‌ها سوالی دارید، حتماً آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید .

منبع : https://www.zoomit.ir/howto/419955-view-forwarded-calls-android/

مجله فن آوری

 
ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل كه می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره كنند
1403/02/15
شبكه اجتماعی تردز به پیشرفت مداوم ادامه می‌دهد
1403/02/15
چگونه از پخته شدن زمین در برابر خورشید فوق سوزان جلوگیری كنیم؟
1403/02/15
پیوند عضو ممكن است شخصیت افراد را تغییر دهد
1403/02/15
سامسونگ گرافیك اختصاصی برای گوشی‌هایش می‌سازد؟
1403/02/15
مینی‌كامپیوتر گیمینگ جدید كورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
1403/02/15
یكی از شركت‌های مهم حوزه رانندگی خودكار تعدیل نیرو می‌كند
1403/02/15
چین در ویدیو تبلیغاتی برای ایستگاه قمری خود از شاتل فضایی آمریكا استفاده كرده است
1403/02/15
مدیرعامل انویدیا روزانه ۱۴ ساعت كار می‌كند
1403/02/15
هایسنس رقیب ارزان تلویزیون معروف سامسونگ را رونمایی كرد
1403/02/15
آزمایش عمومی دستیار كوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
1403/02/15
هواوی عملكرد درخشانی در بازار خودروهای برقی دارد
1403/02/15
اولین نمونه‌عكس‌های ویوو X100 اولترا، عملكرد دوربین این گوشی را نمایش می‌دهند
1403/02/15
بهترین روز اپل در ۲ سال اخیر ثبت شد؛ عملكرد درخشان در بورس آمریكا
1403/02/15
امن‌ترین صندلی هواپیما كدام است؟
1403/02/15
همان همیشگی؛ تصاویر و مشخصات پیكسل 8a بار دیگر لو رفت
1403/02/15
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com