آموزش راه‌اندازی آیفون به‌صورت مرحله به مرحله

در این مقاله، یاد می‌گیرید كه چطور مرحله به مرحله گوشی آیفون جدیدتان را راه‌اندازی كنید.

آموزش راه‌اندازی آیفون به‌صورت مرحله به مرحلهآموزش گوشی هوشمند و تبلتمطالب موبایلفناوریجمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 6 دقیقهنوید عموزادهتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتدر این مقاله، یاد می‌گیرید كه چطور مرحله به مرحله گوشی آیفون جدیدتان را راه‌اندازی كنید .

تبلیغاتاگر به‌تازگی وارد اكوسیستم اپل شده‌اید، راه‌اندازی آیفون جدید شاید برایتان چالش‌برانگیز باشد؛ اما نگران نباشید چراكه در این مطلب روش‌ راه‌اندازی آیفون‌ را به‌طور جامع آموزش می‌دهیم.این مقاله برای كاربران مبتدی و تازه‌وارد تهیه شده است .

كپی لینكمراحل گام‌به‌گام راه‌اندازی آیفونمرحله‌ی اول: پس از شارژكردن باتری دستگاه (اگر قبلاً شارژ نشده است)، با فشاردادن و نگه‌داشتن دكمه‌ی كناری، آن را روشن كنید تا لوگوی اپل ظاهر شود. اكنون كلمه‌ی Hello به زبان‌های مختلف نمایش داده می‌شود .

برای بازكردن گوشی، انگشتتان را به سمت بالا بكشید.مرحله‌ی دوم: زبان مناسب و كشور یا منطقه‌ی خود را در آیفون انتخاب كنید.مرحله‌ی سوم: از صفحه‌ی Appearance، اندازه‌ی مدنظرتان برای فونت و آیكون‌ها را از بین گزینه‌های پیش‌فرض (Default)، متوسط (Medium) و بزرگ (Large) انتخاب كنید و سپس روی Continue ضربه بزنید .

مرحله‌ی چهارم: با دو گزینه روبه‌رو خواهید شد: Quick Start یا Set Up Manually. اگر قبلاً آیفون داشته‌اید و درحال ارتقاء دستگاه خود به مدل‌های جدیدتر هستید، از Quick Start استفاده كنید؛ اما اگر این اولین گوشی آیفون شماست، Set Up Without Another Device را انتخاب كنید .

مرحله‌ی پنجم: برای ادامه‌ی راه‌اندازی آیفون، آن را به شبكه‌ی Wi-Fi یا اینترنت سیمكارت وصل كنید. برای اتصال به Wi-Fi روی شبكه‌ی Wi-Fi ضربه بزنید، رمز عبور Wi-Fi را وارد كنید و سپس روی Join در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید .

مرحله‌ی ششم: در این مرحله احتمالاً گزینه‌ی Software Update نمایش داده می‌شود. اگر قصد آپدیت دارید روی Update Now ضربه بزنید و برای قبول شرایط و ضوابط Agree را انتخاب كنید تا عملیات به‌روزرسانی آغاز شود .

درغیراین‌صورت روی Update Later ضربه بزنید.مرحله‌ی هفتم: درصورت انتخاب گزینه‌ی Update Now، پس از پایان آپدیت، دوباره مراحل سوم و چهارم تكرار خواهد شد.مرحله‌ی هشتم: برای ادامه، اطلاعات داده و حریم خصوصی (Data & Privacy) را مرور كنید و سپس روی Continue ضربه بزنید .

مرحله‌ی نهم: از صفحه Set Up iPhone یكی از موارد زیر را انتخاب كنید: Set Up for Myself (راه‌اندازی برای خودم) و Set Up for a Child in My Family (راه‌اندازی برای كودكی در خانواده‌‌ام).مرحله‌ی دهم: حالا نوبت تنظیم Face ID است .

برای تنظیم Face ID، روی Continue ضربه بزنید. سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال كنید. البته در صورت تمایل می‌توانید روی Set Up Later ضربه بزنید و از این مرحله رد شوید؛ اما برای امنیت و سهولت بیشتر، استفاده از آن توصیه می‌شود .

مرحله‌ی یازدهم: رمز عبور شش‌رقمی مدنظرتان را وارد كنید. شما همچنین می‌توانید گزینه‌‌ی Passcode Options را انتخاب كنید تا به‌جای آن از كدی متفاوت در میان گزینه‌های نمایش‌داده‌شده استفاده كنید. درغیراین‌صورت می‌توانید با زدن گزینه‌ی Don't Use Passcode از مرحله‌ی رمز عبور رد شوید .

توصیه می‌شود برای حفظ امنیت و حریم خصوصی آن را تنظیم كنید.مرحله‌ی دوازدهم: اكنون، به بخش انتقال برنامه‌ها و داده‌ها (Transfer Your Apps & Data) رسیدیم. در این بخش شما می‌توانید روش انتقال را از بین گزینه‌های پشتیبان‌گیری آیكلود (From iCloud backup)، انتقال از آیفون دیگر (From Another iPhone)، مك یا رایانه شخصی (Mac or PC)، انتقال از اندروید (From Android) انتخاب كنید یا اینكه روی گزینه‌ی Don't Transfer Anything بزنید تا اصلاً برنامه‌ها و داده‌ها منتقل نشوند .

مرحله‌ی سیزدهم: در مرحله‌ی بعد، با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبورتان، با اپل آیدی خود وارد شوید. درصورت فراموشی رمز یا نداشتن اپل آیدی، روی رمز عبور را فراموش كرده‌اید؟ (?Forgot password) یا اپل آیدی ندارید؟ (?Don’t have an Apple ID) ضربه بزنید .

از آنجا می توانید اپل آیدی یا رمز عبورتان را بازیابی كنید، اپل آیدی بسازید یا بعداً آن را تنظیم كنید. اگر نمی‌دانید كه چطور اپل آیدی بسازید، مطالعه‌ی مقاله‌ی آموزش ساخت اپل آیدی برای شما مفید خواهد بود .

درصورتی‌كه قبلاً از اپل آیدی در دستگاه دیگری استفاده می‌كردید و اكنون درحال ارتقای گوشی آیفون خود هستید، كد تأییدی به دستگاه قبلی شما ارسال می‌شود. برای ادامه‌ی فعال‌سازی باید این كد را وارد كنید.مرحله‌ی چهاردهم: برای ادامه، شرایط و ضوابط را مرور كنید و سپس روی Agree ضربه بزنید .

مرحله‌ی پانزدهم: از صفحه‌ی Update Your iPhone Automatically، روی Continue یا Only Download Automatically ضربه بزنید.مرحله‌ی شانزدهم: حالا در بخش iMessage & FaceTime روی «Continue» یا «Not Now» ضربه بزنید .

اگر «Continue» انتخاب شود، باقی مراحل فرآیند فعال‌سازی متفاوت خواهد بود. برای ادامه، در بخش Location Services روی Enable Location Services یا Disable Location Services ضربه بزنید و ادامه دهید.مرحله‌ی هفدهم: از صفحه‌ی Set Up Cellular گزینه‌ی Set Up Later in Settings را انتخاب كنید .

مرحله‌ی هجدهم: مرحله‌ی بعدی فعال‌كردن یا فعال‌نكردن ویژگی‌هایی مانند سیری است. اگر نمی‌خواهید این بخش را فعال كنید، روی Set Up Later ضربه بزنید. اگر قصد فعال‌سازی دارید، روی Continue ضربه بزنید. در بخش Select a Siri Voice صدای مدنظرتان را انتخاب كنید و Continue را بزنید .

حالا از شما خواسته می‌شود كه چند عبارت بگویید تا سیری بتواند صدای شما را بشناسد. پس از نمایش صفحه‌ی Siri Is Ready گزینه‌ی Continue را انتخاب كنید. مرحله‌ی نوزدهم: سپس، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال كنید تا به تنظیم «Screen Time» برسید .

این بخش اطلاعاتی درباره‌‌ی مدت‌زمان استفاده‌ی شما یا فرزندتان از گوشی‌ ارائه می‌دهد. همچنین به شما امكان می‌دهد محدودیت‌های زمانی را برای استفاده‌ی روزانه از برنامه تعیین كنید. برای ردشدن از این مرحله، روی Set Up Later in Settings ضربه بزنید .

مرحله‌ی بیستم: در صفحه‌ی iPhone Analytics روی Don't Share ضربه بزنید.مقاله‌های مرتبط:چطور آیفون گم‌شده یا سرقتی را پیدا كنیم؟آموزش كامل و ترفندهای نوتیفیكیشن آیفونحالت Sleep آیفون چیست و چطور با آن خواب منظم‌تری داشته باشیم؟مرحله‌ی بیست‌ویكم: در صفحه‌ی Light or Dark Diplay، ظاهر روشن (Light)، تاریك (Dark) یا خودكار (Auto) را برای گوشی آیفون خود انتخاب كنید و سپس روی Continue ضربه بزنید .

مرحله‌ی بیست‌ودوم: در ادامه با مشاهده‌ی صفحه‌ی Emergency SOS روی Continue ضربه بزنید.مرحله‌ی بیست‌وسوم: در نهایت، برای شروع استفاده از آیفون، انگشت خود را به سمت بالا بكشید تا صفحه‌‌ی اصلی گوشی را مشاهده كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/mobile-learning/420037-how-to-set-up-iphone/

مجله فن آوری

 
پیكسل 8a گوگل با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت ۵۴۹ یورو عرضه می‌شود
1403/02/16
نبرد تماشایی شاسی‌بلندها؛ لامبورگینی اوروس در برابر فراری پوروسانگوئه [تماشا كنید]
1403/02/16
آمار رسمی اپل، افت فروش آیفون در چین را رد می‌كند
1403/02/16
چگونه نام چندین فایل در ویندوز را همزمان تغییر دهیم؟
1403/02/16
این نرم‌افزار، تبلیغات ویندوز ۱۱ را با یك كلیك حذف می‌كند
1403/02/16
اكستریم VX، چشم آفریقا را هم گرفت؛ مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
1403/02/16
كروم‌بوك‌ها به لپ‌تاپ‌های كاربردی‌تری تبدیل می‌شوند
1403/02/16
سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای كلاهبرداری است
1403/02/16
فرار از هوشمندسازی مدیریت پسماند؛ جمع‌آوری سنتی زباله‌ها تا كی ادامه دارد؟
1403/02/16
حافظه عجیبی كه ۶۰ ساعت در دمای ۶۰۰ درجه كار می‌كند!
1403/02/16
بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی [اردیبهشت ۱۴۰۳]
1403/02/16
مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد
1403/02/16
ساعت فوق مقاوم جدید شیائومی، ۱۵ استاندارد نظامی دارد
1403/02/16
حفره امنیتی بحرانی اندروید كشف شد؛ خطر برای گوشی‌های شیائومی
1403/02/16
هوش مصنوعی كوپایلت به كارآموز شركت‌ها تبدیل شده است
1403/02/16
مارك زاكربرگ حالا ثروتمندترین فرد كالیفرنیا است
1403/02/16
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com