چطور عبارت‌های توهین‌آمیز را در تردز به‌طور خودكار فیلتر كنیم؟

تردز اخیراً امكان فیلتر خودكار عبارت‌های توهین‌آمیز را ارائه كرده است كه می‌توانید به‌راحتی از این ویژگی استفاده كنید.

چطور عبارت‌های توهین‌آمیز را در تردز به‌طور خودكار فیلتر كنیم؟شبكه‌های اجتماعیاینترنت و شبكهآموزششنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰مطالعه 3 دقیقهمجتبی بوالحسنیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتردز اخیراً امكان فیلتر خودكار عبارت‌های توهین‌آمیز را ارائه كرده است كه می‌توانید به‌راحتی از این ویژگی استفاده كنید .

تبلیغاتحضور در شبكه‌های اجتماعی ما را در مقابل سیلی از اطلاعات مختلف از منابع گوناگون قرار می‌دهد و امكان دارد در این میان گاهی با عبارت‌های توهین‌آمیز و موارد مشابه نیز مواجه شویم. اكنون شبكه‌ی اجتماعی تردز (Threads) قابلیتی برای فیلتر خودكار عبارت‌ها و حتی ایموجی‌های توهین‌آمیز ارائه كرده است كه می‌توانید از آن استفاده كنید .

ویژگی كلمات پنهان در تردز، محتوا را بررسی و كلمات و عبارات توهین‌آمیز آن را به‌طور خودكار پنهان می‌كند. این قابلیت روی محتوای Following و For You، نتایج جست‌وجو، پروفایل‌ و ریپلای پست‌ها اعمال شده است. اگر قابلیت فیلتر عبارت‌های توهین‌آمیز در تردز شما فعال نیست، نگران نباشید؛ زیرا به‌گفته‌ی متا این ویژگی به‌تدریج دردسترس همه‌ی كاربران قرار خواهد گرفت .

كپی لینكآموزش فعال‌سازی فیلتر عبارت‌های توهین‌آمیز در تردزبرای فعال‌سازی قابلیت فیلتر خودكار عبارت‌های توهین‌آمیز در تردز مراحل زیر را دنبال كنید:۱. ابتدا اپلیكیشن تردز را به جدیدترین نسخه‌ی موجود به‌روزرسانی كنید .

دانلود نسخه اندروید تردزدانلود نسخه iOS تردز۲. وارد صفحه‌ی پروفایل تردز خود شوید و در بالای سمت‌ راست روی آیكون منو كه با نماد دوخط مشخص شده است، ضربه بزنید.۳. اكنون وارد صفحه‌ی تنظیمات خواهید شد كه باید در این بخش روی گزینه‌ی Privacy ضربه بزنید تا ابزارهای كنترل حریم خصوصی نمایش داده شوند .

۴. در این مرحله روی گزینه‌ی Hidden Words ضربه بزنید.مقالات مرتبط:تردز چیست ؛ تمام قابلیت های Threads، شبكه اجتماعی متنی اینستاگرامتفاوت تردز و تویتر؛ مزایا و معایب تردز نسبت به توییتر۵. صفحه‌ی Hidden Words شامل دو بخش اصلی می‌شود .

قسمتی كه با عنوان Offensive words and phrases مشخص شده است، دو گزینه‌ی On و Off را در اختیار شما قرار می‌دهد كه با تنظیم گزینه‌ی مذكور روی On، تردز به‌طور خودكار كلمات توهین‌آمیز را با توجه‌ به بانك داده‌ی خود شناسایی و در محتوا مخفی می‌كند .

بخش دیگر این صفحه با عنوان Custom words and phrases به شما اجازه می‌دهد كلمات یا عبارت‌های مورد نظر خود را نیز به فیلتر تردز اضافه كنید. برای فعال‌كردن این ابزار باید گزینه‌ی On را انتخاب كنید.۶. برای افزودن كلمات یا عبارت‌های مورد نظر خود به فهرست فیلتر خودكار تردز، در پایین صفحه‌ی Hidden Words روی Manage custom words and phrases ضربه بزنید .

۷. در صفحه‌ی پیش‌ رو باید كلمه یا عبارت مورد نظر را تایپ كنید و روی Add ضربه بزنید. فهرست سفارشی كلمات و عبارات ممنوعه‌ی شما در زیر این بخش نمایش داده خواهد شد.كار تمام است از این پس، هر محتوایی كه حاوی عبارت‌ها یا كلمات سفارشی شما و همچنین عبارت‌های توهین‌آمیز شناسایی‌شده با الگوریتم‌های تردز باشد، به‌طور خودكار فیلتر و مخفی خواهند شد .

منبع : https://www.zoomit.ir/social-network/420195-how-use-threads-filter-offensive-words/

مجله فن آوری

 
گوگل به بهبود پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید ادامه می‌دهد
1403/02/20
گلكسی E5 رونمایی شد؛ شاسی‌بلند جمع‌و‌جور جیلی با قیمت منطقی
1403/02/20
نام مدیرعامل بعدی اپل فاش شد؛ تیم كوك احتمالا ۳ سال دیگر كنار می‌رود
1403/02/20
پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
1403/02/19
یكی از بهترین قابلیت‌های اندروید با روشی ساده به آیفون آمد
1403/02/19
وان پلاس همچنان زائدافزار به گوشی‌های پرچمدارش اضافه می‌كند
1403/02/19
آیا لبخند ساختگی می‌تواند ما را خوشحال‌تر كند؟
1403/02/19
در كمال تعجب، استیكر اپل از جعبه آیپدهای ۲۰۲۴ حذف شد
1403/02/19
آیا زنان واقعا بیشتر از مردان سرمایی هستند؟
1403/02/19
یكی از باسابقه‌ترین طراحان اپل از این شركت جدا می‌شود
1403/02/19
تماشا كنید: رونمایی از لباس فضانوردی جدید اسپیس ایكس برای پیاده‌روی فضایی
1403/02/19
گوشی ریلمی GT نئو ۶ عملكرد گیمینگ چشمگیری خواهد داشت
1403/02/19
دولت تركیه باردیگر متا را جریمه كرد؛ این بار بیش‌ از ۳۷ میلیون دلار
1403/02/19
پیكسل تبلت گوگل حالا ۳۹۹ دلار قیمت دارد
1403/02/19
یكی از مهم‌ترین لپ‌تاپ‌های تاریخ سامسونگ در راه است
1403/02/19
گوشی پیكسل ۸ تا «چندین ساعت» پس از خاموش‌شدن، قابل ردیابی است
1403/02/19
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com