رونمایی رسمی از زبلاین، پلتفرم ماركتینگ اتومیشین در صبانه نهم

صبانه نهم با حضور اصحاب رسانه و مدیران كسب و كارها در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه برگزار شد.

رونمایی رسمی از زبلاین، پلتفرم ماركتینگ اتومیشین در صبانه نهمفناوری ایرانكسب و كارسه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸مطالعه 3 دقیقهنوید مهریتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتصبانه نهم با حضور اصحاب رسانه و مدیران كسب و كارها در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه برگزار شد .

تبلیغاتصباویژن مدتی است كه با برگزاری رویدادهای صبانه كسب و كارهای مختلف را گردهم جمع می‌كند تا پیرامون موضوعات مختلف گفتگو داشته باشند.به گزارش زومجی، فراز برزگر مدیر ماركتینگ فیلیمو در نهمین رویداد صبانه كه به رونمایی رسمی از زبلاین، پلتفرم ماركتینگ اتومیشین هلدینگ صباایده اختصاص داشت گفت: ضریب نفوذ شبكه نمایش خانگی بر پایه اشتراك یا SVOD در ایران در شهریور ۱۴۰۲ برابر با ۱۳ .

۶ درصد بوده است و این رقم در شهریور ۱۴۰۳ به ۱۶.۸ درصد افزایش یافته است. به طور كلی ضریب نفوذ شبكه نمایش خانگی بر پایه اشتراك یا SVOD در ایران در شهریور ۱۴۰۲ برابر با ۱۳.۶ درصد بوده است و این رقم در شهریور ۱۴۰۳ به ۱۶ .

۸ درصد افزایش یافته است.او در ادامه افزود: البته این موضوع به این معنی نیست كه فقط ۱۶.۸ درصد از افراد جامعه محتوای شبكه‌های خانگی را تماشا می‌كنند. بخش زیادی از مخاطبان محتوای شبكه نمایش خانگی را از كانال‌های دیگر مثلا دانلود از تلگرام دنبال می‌كنند .

اگر چند نفر با یك اشتراك محتوای شبكه خانگی را دنبال كنند؛ شامل ضریب نفوذ می‌شوند به طور كلی تعداد مخاطبان شبكه نمایش خانگی با نرخ رشد بالایی در حال رشد است و این رسانه به سرعت در حال محبوب شدن است. اگر پلتفرم های رایگان VOD یا اصطلاحا AVOD را در نظر بگیریم پلتفرم‌هایی نظیر تلوبیون، ضریب نفوذ به ۳۲ درصد افزایش می‌یابد .

برزگر در ادامه با مروری بر تحولات دنیای دیجیتال در ۲۵ سال گذشته، از كامپیوترهای دهه ۷۰ میلادی تا ظهور اینترنت، سیستم‌های مدیریت محتوا CMS، ERP و CRM، بر لزوم همگامی با تكنولوژی‌های جدید تأكید كرد.او با ذكر تجربه‌های شخصی خود در صنایع مختلف، از جمله بیمه، ساختمان، لوازم خانگی، FMCG، و به‌ویژه صنعت ساختمان و تنباكو، دشواری‌های جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات در گذشته را تشریح كرد كه چگونه در گذشته مدیران مجبور بودند جزئیات جلسات با مشتریان، از ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها گرفته تا نوع پوشش‌شان، را روی كاغذ ثبت كنند و چگونه این داده‌ها به‌صورت دستی جمع‌آوری و تحلیل می‌شدند .

او با مقایسه این روش‌های سنتی با روش‌های مدرن اتوماسیون، به این نكته اشاره كرد كه چگونه اتوماسیون به شركت‌ها كمك می‌كند تا از دویدن روی تردمیل دست بردارند و با استفاده از داده‌های دقیق و به‌موقع، به اهداف خود دست یابند .

برزگر با اشاره به تجربه استفاده از زبلاین، پلتفرم ارائه دهنده خدمات اتوماسیون ماركتینگ و تأكید بر اثرگذاری ۲۶ درصدی آن در حفظ كاربران، به نقش این ابزار در بهینه‌سازی فرآیندهای بازاریابی فیلیمو و بهبود شاخص های كلیدی عملكرد پس از پیاده سازی آن اشاره كرد .

او با مثالی توضیح داد كه چگونه اتوماسیون به فیلیمو كمك كرده تا با هزینه‌ای كمتر و بهره‌وری بیشتر، به اهداف فروش بالاتر دست یابد.برزگر همچنین به آینده ماركتینگ و نقش داده و اتوماسیون در آن پرداخت و از گشوده شدن افق‌های جدید در این حوزه خبر داد و اعلام كرد كه فیلیمو قصد دارد در این مسیر پیشگام باشد .

او همچنین به اهمیت استراتژی و برنامه‌ریزی در پیاده‌سازی اتوماسیون اشاره كرد و توضیح داد كه چگونه استراتژی فیلیمو به یك برنامه كاربردی تبدیل شده و اتوماسیون چه نقش مهمی در اجرای این برنامه و دستیابی به اهداف دارد .

او با اشاره به تاثیر قابل توجه ۲۶ درصدی ، به پتانسیل بالای اتوماسیون برای بهبود عملكرد و افزایش بهره‌وری در فیلیمو خبر داد.برزگر در ادامه به فواید هوش مصنوعی در ماركتینگ اشاره كرد و افزود: ماركتینگ اتومیشن امكان اجازه سرمایه‌گذاری هوشمندانه را فراهم می‌كند و با تجربه شخصی‌سازی شده وفاداری كاربران را هم بیشتر می‌كند .

او همچنین حسن دیگر ماركتینگ اتومیشن را بهتر اداره شدن منابع انسانی دانست و به اهمیت دیتا در كسب و كارها اشاره كرد و گفت: اگر دیتای تحلیل شده در اختیار ماركتینگ نباشد مثل حركت در سیاهی است.ماركتینگ بدون داده‌های تحلیل شده هدر رفت منابع است و قطعا نرسیدن به تارگت‌های بیزینس را به همراه خواهد داشت .

برزگر همچنین جمع‌آوری دیتا و مستندسازی آن را از مهم‌ترین اركان ماركتینگ عنوان كرد و كیفیت فرآیند ماركتینگ را به داده‌های با كیفیت مرتبط دانست.كپی لینكزبلاین چه خدماتی به ماركترها می‌دهد؟در ادامه بهزاد لطفی مدیر ارشد اجرایی زبلاین هم زبلاین را بزرگ‌ترین ماركتینگ اتومیشن ایرانی دانست كه می‌تواند بازاریابی اومنی چنل (Omni-Channel) را برای كسب و كارها مهیا كند .

او درباره زبلاین توضیح داد: امروزه استفاده از ماركتینگ اتومیشن برای كسب و كارهای پیشرو، تبدیل به یك الزام شده است. به گونه ای كه طبق یك مطالعه در سال گذشته میلادی، ۷۸ درصد از كسب و كارها تمام یا بخشی از فعالیت‌های ماركتینگ خود را خودكار كرده‌اند .

منبع : https://www.zoomit.ir/tech-iran/428533-9th-sabaneh-sabavision/

مجله فن آوری

 
نحوه ذخیره مخاطبین در واتساپ متحول می‌شود
1403/08/01
نرم‌افزار Canva به ابزار تبدیل متن به عكس مجهز شد
1403/08/01
میزهای ایستاده ممكن است برای سلامتی مفید نباشند
1403/08/01
چین درصدد آوردن بخشی از جو زهره به زمین است
1403/08/01
مدیرعامل و مدیر ارشد عملیات اپل در سفری غیرمنتظره به چین رفتند
1403/08/01
رونمایی رسمی از زبلاین، پلتفرم ماركتینگ اتومیشین در صبانه نهم
1403/08/01
تمام این گوشی‌‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می‌شوند
1403/08/01
سامسونگ ظاهراً تولید مدل ارزان گلكسی زد فولد را لغو كرده است
1403/08/01
كیفیت نمایشگر آیفون ۱۶ از گلكسی A35 ضعیف‌تر است؛ ادعای كارشناسان DxoMark
1403/08/01
مك‌بوك پرو، آی‌مك و مك مینی جدید به‌زودی معرفی می‌شوند؛ ادعای بلومبرگ
1403/08/01
تهیه‌كننده فیلم Blade Runner 2049 از ایلان ماسك شكایت كرد
1403/08/01
سیستم اسكن چهره اینستاگرام برای مقابله با كلاه‌برداری و هك اكانت‌ها احیا می‌شود
1403/08/01
ظاهراً سامسونگ نیز به تولید گوشی تاشو سه‌تكه فكر می‌كند
1403/08/01
سرور اچ‌پی ML30 G10 از نگاه كیهان سرور
1403/08/01
متا حساب‌های ردیاب جت خصوصی ایلان ماسك، مارك زاكربرگ و دیگر چهره‌های مشهور را تعلیق كرد
1403/08/01
سامسونگ و اینتل اتحادی برای توسعه و تولید تراشه تشكیل می‌دهند؛ به‌نقل از رسانه‌های كره‌ای
1403/08/01
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com