نرم‌افزار Canva به ابزار تبدیل متن به عكس مجهز شد

نرم‌افزار Canva مجهز به ابزارهای جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی شد.

نرم‌افزار Canva به ابزار تبدیل متن به عكس مجهز شدنرم افزار و اپلیكیشنفناوریهوش مصنوعیسه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰مطالعه 2 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتنرم‌افزار Canva مجهز به ابزارهای جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی شد .

تبلیغاتبنابر گزارش ورج، Canva، پلتفرم محبوب طراحی محتوای گرافیكی، اخیراً ابزار تبدیل متن به تصویر خود با استفاده از هوش مصنوعی Leonardo را رونمایی كرد. این ویژگی جدید به كاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌های خود را از‌طریق متن به تصاویر زیبا و خلاقانه تبدیل كنند .

حدود دو ماه پیش، شركت Canva برای دستیابی به هدف خود در زمینه‌ی ساخت «مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی بصری در سطح جهانی»، استارتاپ استرالیایی Leonardo.ai را تصاحب كرد. این استارتاپ در حوزه‌ی تولید محتوا و تحقیقات هوش مصنوعی مولد فعالیت می‌كند .

حالا پس از گذشت دو ماه، Canva با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی Leonardo و بر‌اساس متن‌های ورودی كاربران، برای ایجاد تصاویر خلاق استفاده می‌كند. این تصاویر می‌توانند به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه، تصویرسازی‌های مختلف متن یا طرح‌های گرافیكی متنوع استفاده شوند .

این قابلیت به‌ویژه برای طراحان و نویسندگان و بازاریابان بسیار مفید خواهد بود.Canvaیكی از ویژگی‌های جذاب‌ جدید Canva، ابزار Dream Lab است. این ابزار با استفاده از مدل Phoenix شركت Leonardo.ai، به كاربران اجازه می‌دهد تا تنها با توصیف ایده‌های خود، تصاویر خیره‌كننده‌ای را تولید كنند .

Dream Lab قادر است طیف گسترده‌ای از سبك‌های هنری را پوشش دهد و از تصاویر مرجع، برای ایجاد خروجی‌های دقیق‌تر استفاده كند.ابزار Magic Write نیز با بهبودهای درخورتوجهی همراه شده است. این ابزار كه برای تولید متن به‌صورت خودكار طراحی شده است، اكنون می‌تواند با دقت بیشتر متن‌های طولانی‌تر و پیچیده‌تری تولید كند .

همچنین، قابلیت تكمیل خودكار متن به كاربران امكان می‌دهد تا به‌سرعت ایده‌های خود را به‌صورت مناسبی تكمیل كنند.شركت Canva با افزودن قابلیت‌های جدید به ابزارهای وایت‌برد و ویرایش ویدئو، همكاری گروهی و تولید محتوا را تسهیل كرده است .

ویژگی‌هایی مانند خلاصه‌سازی خودكار متن در وایت‌برد و تولید خودكار زیرنویس در ویدئو، به كاربران كمك می‌كنند تا زمان و انرژی كمتری را صرف كارهای تكراری كنند.مقالات مرتبطCanva با تصاحب استارتاپی معروف، به رقیب جدی‌تری برای فتوشاپ تبدیل می‌شودبهترین ابزارهای ساخت عكس با هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴پلتفرم Canva اعلام كرد كه به‌دلیل افزودن ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی، قیمت اشتراك برخی از طرح‌های تجاری افزایش خواهد یافت .

این تصمیم با هدف جبران هزینه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید صورت‌گرفته است.اگرچه قابلیت‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی پلتفرم Canva امكانات زیادی را برای كاربران فراهم می‌كند، همچنان مشكلاتی نیز وجود دارد .

به‌عنوان‌ مثال، كیفیت تصاویر تولید‌شده ممكن است در برخی مواقع مطابق انتظارات نباشد و به ویرایش‌های بیشتری نیاز داشته باشد. بااین‌حال، Canva امیدوار است كه با بهبود مستمر الگوریتم‌ها و افزایش دقت هوش مصنوعی خود، این مشكلات را در آینده به حداقل برساند .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/428536-canva-ai-update-new-text-to-image-generator-leonardo/

مجله فن آوری

 
نحوه ذخیره مخاطبین در واتساپ متحول می‌شود
1403/08/01
نرم‌افزار Canva به ابزار تبدیل متن به عكس مجهز شد
1403/08/01
میزهای ایستاده ممكن است برای سلامتی مفید نباشند
1403/08/01
چین درصدد آوردن بخشی از جو زهره به زمین است
1403/08/01
مدیرعامل و مدیر ارشد عملیات اپل در سفری غیرمنتظره به چین رفتند
1403/08/01
رونمایی رسمی از زبلاین، پلتفرم ماركتینگ اتومیشین در صبانه نهم
1403/08/01
تمام این گوشی‌‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می‌شوند
1403/08/01
سامسونگ ظاهراً تولید مدل ارزان گلكسی زد فولد را لغو كرده است
1403/08/01
كیفیت نمایشگر آیفون ۱۶ از گلكسی A35 ضعیف‌تر است؛ ادعای كارشناسان DxoMark
1403/08/01
مك‌بوك پرو، آی‌مك و مك مینی جدید به‌زودی معرفی می‌شوند؛ ادعای بلومبرگ
1403/08/01
تهیه‌كننده فیلم Blade Runner 2049 از ایلان ماسك شكایت كرد
1403/08/01
سیستم اسكن چهره اینستاگرام برای مقابله با كلاه‌برداری و هك اكانت‌ها احیا می‌شود
1403/08/01
ظاهراً سامسونگ نیز به تولید گوشی تاشو سه‌تكه فكر می‌كند
1403/08/01
سرور اچ‌پی ML30 G10 از نگاه كیهان سرور
1403/08/01
متا حساب‌های ردیاب جت خصوصی ایلان ماسك، مارك زاكربرگ و دیگر چهره‌های مشهور را تعلیق كرد
1403/08/01
سامسونگ و اینتل اتحادی برای توسعه و تولید تراشه تشكیل می‌دهند؛ به‌نقل از رسانه‌های كره‌ای
1403/08/01
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com