گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كند

گوگل كیپ به‌ ابزارهای جدیدی ازجمله گزینه‌ی یادداشت‌های دست‌نویس و ابزارهای بهتر برای مدیریت تصاویر مجهز می‌شود.

گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كندنرم افزار و اپلیكیشنچهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰مطالعه 3 دقیقهمهدی بازیار تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتگوگل كیپ به‌ ابزارهای جدیدی ازجمله گزینه‌ی یادداشت‌های دست‌نویس و ابزارهای بهتر برای مدیریت تصاویر مجهز می‌شود .

تبلیغاتویژگی‌های تازه‌ای برای بهبود تجربه‌ی كاربری به به‌روزرسانی بعدی گوگل كیپ، برنامه‌ی یادداشت‌برداری محبوب، اضافه می‌شوند. ازجمله‌ی این تغییرات می‌توان به گزینه‌های تازه‌ای برای ایجاد یادداشت‌ها و بهبود قابلیت‌های دست‌نویسی و ابزارهای پیشرفته‌تر برای مدیریت تصاویر اشاره كرد .

به‌گزارش Android Authority، بر‌اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از بررسی APK نسخه‌ی 5.24.422.02.90 كیپ، گوگل در حال كار روی تغییراتی است كه نحوه‌ی تعامل كاربران با یادداشت‌هایشان را تغییر می‌دهد.یكی از ویژگی‌های مهم تازه‌ی گوگل كیپ حالت جدید دست‌نویسی (Handwritten) است كه از نوت‌های ترسیمی (Drawing Note) فعلی جدا است .

این سیستم جدید به كاربران اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های دست‌نویس خود را به‌صورت فایل PDF ذخیره كنند. این در حالی است كه یادداشت‌های ترسیمی فعلی را فقط به‌صورت تصویر می‌توان به اشتراك گذاشت.در به‌روزرسانی جدید گوگل كیپ، ایجاد یادداشت‌ها ساختارمندتر شده و كاربران گزینه‌‌های بیشتری برای ایجاد یادداشت جدید دارند .

كاربران اكنون می‌توانند برای ایجاد یادداشت، بین گزینه‌ها متن ساده، لیست‌های چك‌باكس، یادداشت‌های تصویری و ویژگی تازه‌ی دست‌نویسی یكی را انتخاب كنند. قابلیت دست‌نویسی برای دستگاه‌های دارای استایلوس مفیدتر خواهد بود؛ اما امكان استفاده از آن با انگشت نیز ممكن است .

امكانات شخصی‌سازی بصری گوگل كیپ نیز بهبود یافته‌اند. با‌ اینكه در نسخه‌ها فعلی كیپ نیز چند تصویر برای پس‌زمینه‌ی یادداشت‌ها در‌دسترس است، در به‌روزرسانی جدید گزینه‌های كاربردی‌تری مانند خطوط و جداول دیده می‌شوند .

مدیریت تصاویر در یادداشت‌ها نیز منعطف‌تر می‌شود. در نسخه‌ی جدید گوگل كیپ، كاربران به‌جای اینكه فقط به قرار‌دادن تصاویر در بالای یادداشت محدود شوند، توانایی حركت و تغییر اندازه‌ی تصاویر را در كل بدنه‌ی یادداشت خواهند داشت .

علاوه‌براین، به‌لطف افزوده‌شدن قابلیت برش تصاویر به كیپ، نیاز به ابزارهای ویرایش تصویر متفرقه از بین می‌رود.ویژگی‌های جدید گوگل كیپ در نسخه‌های تبلت این اپلیكیشن نیز در‌دسترس خواهند بود. به‌روزرسانی تازه‌ی كیپ با قابلیت جدید یادداشت‌برداری در صفحه‌ی قفل اندروید ۱۵ همسو شده است .

یكی از ویژگی‌های جالبی كه در یكی از پنجره‌های اعلان ویژگی یادداشت‌های دست‌نویسی‌شده به آن اشاره شده، قابلیت متن به طرح (Text To Sketch) است كه احتمالاً از ادغام هوش مصنوعی برای تبدیل دستورات متنی به طرح‌های مختلف خبر می‌دهد؛ هرچند وجود این ویژگی هنوز تأیید نشده است .

مقالات مرتبط:مینی‌پلیر جدید یوتیوب برای كاربران اندروید منتشر شداندروید ۱۵ رسما منتشر شد؛ اما نه برای شمانسخه‌ی وب گوگل كیپ نیز برای پشتیبانی از ویژگی‌های جدید یادشده به‌روزرسانی می‌شود؛ هرچند درحال‌حاضر یادداشت‌های دست‌نویس فقط به‌صورت PDF با گزینه‌های ساده‌ی چاپ و دانلود نمایش داده می‌شوند .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/428581-google-keep-notetaking-tools/

مجله فن آوری

 
اپل و گلدمن ساكس ۹۰ میلیون دلار جریمه شدند
1403/08/02
چرا رسیدن كاوشگر اروپا كلیپر به سیاره مشتری بسیار زمان‌بر است؟
1403/08/02
اپل سفارش تولید آیفون ۱۶ را كاهش داد؛ ادعای تحلیلگر برجسته
1403/08/02
آیا می‌توانیم با‌دیگر به عكس‌ها اعتماد كنیم؟ اپل و شركت‌های دیگر روی این مشكل كار می‌كنند
1403/08/02
گوگل احتمالاً با پیكسل ۱۰ و پیكسل ۱۱ در مسیر آیفون قدم برمی‌دارد
1403/08/02
دردسر جدید برای اینتل؛ ظاهراً پردازنده‌های Arrow Lake مشكل ناپایداری دارند
1403/08/02
كشف گسترده مواد شیمیایی ماندگار در ۹۹ درصد از بطری‌های آب جهان
1403/08/02
ریاضیدان آماتور بزرگ‌ترین عدد اول شناخته‌شده را كشف كرد
1403/08/02
ورود پردازنده‌های TSMC به محصولات هواوی؛ ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد
1403/08/02
تولید اپل ویژن پرو احتمالا تا پایان ۲۰۲۴ به‌طور كامل متوقف می‌شود
1403/08/02
افزونه‌های جدید نسخه اندروید مرورگر اج معرفی شدند؛ اما خبری از uBlock نیست
1403/08/02
هوش مصنوعی سامسونگ تا پایان امسال از ۲۰ زبان پشتیبانی خواهد كرد
1403/08/02
كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد
1403/08/02
دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شد
1403/08/02
كدام دستگاه‌های هواوی به HarmonyOS Next مجهز می‌شوند؟
1403/08/02
گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كند
1403/08/02
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com