كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

كیوسك گیمینگ هیجان‌انگیز و گران‌قیمت شركت كولرمستر در نمایشگاه IPAS 2024 به‌نمایش گذاشته شد.

كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شدبازیسخت افزارفناوریچهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵مطالعه 5 دقیقه امیر عبدالملكیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتكیوسك گیمینگ هیجان‌انگیز و گران‌قیمت شركت كولرمستر در نمایشگاه IPAS 2024 به‌نمایش گذاشته شد .

تبلیغاتغرفه‌ی الماس رایان ایرانیان در نمایشگاه IPAS 2024، كیوسك گیمینگ ORB X (محصول برند كولرمستر) را به‌نمایش گذاشت كه ظاهری منحصربه‌فرد دارد و فراتر از میز و صندلی گیمینگ ساده است.كولرمستر كیوسك گیمینگ جدیدش را مناسب انجام هر نوع كاری می‌داند .

هدف اصلی ORB X، ارتقای تجربه‌ی كاربری با توجه به نیازها و كاربری‌های مختلف است. ORB X كابین نیمه‌بسته‌ی براق دارد كه به‌كمك موتوری كه در آن تعبیه شده، به‌صورت خودكار باز و بسته می‌شود. این طراحی بسته به كاربر كمك می‌كند تا در فضایی خصوصی‌تر و با تمركز بیشتری كار یا بازی كند .

زومیتORB X قابلیت پشتیبانی از حداكثر سه نمایشگر ۲۷ اینچی یا نمایشگر عریض ۴۹ اینچی را دارد تا برای گیمرها و افرادی ایدئال باشد كه به چندین صفحه‌نمایش برای كار نیاز دارند. كولرمستر به حفظ حریم خصوصی كاربر در حین كار توجه كرده است و طراحی خاص ORB X به كاهش عوامل حواس‌پرتی كمك می‌كند .

ORB X با صندلی‌ ارگونومیك و حالت‌های مختلف شخصی‌سازی، امكان استفاده‌ی طولانی‌مدت و راحت را برای كاربر فراهم می‌كند. زاویه‌‌ی صندلی در جهت‌های مختلف به‌راحتی قابل‌تنظیم است. درگاه‌ها و پنل‌های كنترلی متعددی در‌كنار صندلی وجود دارند كه امكان تنظیم و كنترل بیشتری را دراختیار كاربر قرار می‌دهند .

یكی از ویژگی‌های برجسته‌ی ORB X، سیستم صوتی داخلی‌اش محسوب می‌شود. اسپیكرهای داخلی محصول شركت Harman Kardon هستند و صدای فراگیر و با‌كیفیتی را در فضای كابین ارائه می‌دهند تا كاربر به هدفون نیازی نداشته باشد .

سیستم نورپردازی ARGB كیوسك طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به‌نمایش می‌گذارد كه جذابیت آن را به‌ویژه برای گیمرها افزایش می‌دهد. كاربران می‌توانند نورپردازی را بر‌اساس سلیقه و فضای اتاق خود تنظیم كنند.در قسمت پشتی كیوسك، فضایی مخفی برای قراردادن كیس تعبیه شده است تا طراحی یكپارچه و آینده‌نگرانه‌ی ORB X حفظ شود .

از ویژگی‌های دیگر ORB X می‌توان به پنل شارژ بی‌سیم اشاره كرد كه در قسمتی خاص از میز قرار گرفته است تا كاربر بتواند دستگاه‌های هوشمند خود را به‌راحتی و بدون نیاز به كابل، روی میز كار شارژ كند. ORB X به‌دلیل طراحی پیشرفته و محیط كاربری راحت، نه‌تنها برای گیمرها، بلكه برای كاربران خواهان فضای كاری خصوصی گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود .

مقاله‌های مرتبطكولرمستر و الماس‌رایان ایرانیان، كیوسك گیمینگ و شبیه‌ساز رانندگی را وارد بازار می‌كننداین كیوسك گیمینگ یك میلیاردی، بهشت گیمرها استORB X در‌حال‌حاضر با قیمت حدود یك‌میلیارد و هفتصد‌میلیون تومان و در دو رنگ سفید و مشكی با گارانتی یك‌ساله‌ی الماس رایان ایرانیان در بازار ایران عرضه می‌شود .

منبع : https://www.zoomit.ir/gaming/428590-orb-x-cooler-master-inter-iran-market/

مجله فن آوری

 
اپل و گلدمن ساكس ۹۰ میلیون دلار جریمه شدند
1403/08/02
چرا رسیدن كاوشگر اروپا كلیپر به سیاره مشتری بسیار زمان‌بر است؟
1403/08/02
اپل سفارش تولید آیفون ۱۶ را كاهش داد؛ ادعای تحلیلگر برجسته
1403/08/02
آیا می‌توانیم با‌دیگر به عكس‌ها اعتماد كنیم؟ اپل و شركت‌های دیگر روی این مشكل كار می‌كنند
1403/08/02
گوگل احتمالاً با پیكسل ۱۰ و پیكسل ۱۱ در مسیر آیفون قدم برمی‌دارد
1403/08/02
دردسر جدید برای اینتل؛ ظاهراً پردازنده‌های Arrow Lake مشكل ناپایداری دارند
1403/08/02
كشف گسترده مواد شیمیایی ماندگار در ۹۹ درصد از بطری‌های آب جهان
1403/08/02
ریاضیدان آماتور بزرگ‌ترین عدد اول شناخته‌شده را كشف كرد
1403/08/02
ورود پردازنده‌های TSMC به محصولات هواوی؛ ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد
1403/08/02
تولید اپل ویژن پرو احتمالا تا پایان ۲۰۲۴ به‌طور كامل متوقف می‌شود
1403/08/02
افزونه‌های جدید نسخه اندروید مرورگر اج معرفی شدند؛ اما خبری از uBlock نیست
1403/08/02
هوش مصنوعی سامسونگ تا پایان امسال از ۲۰ زبان پشتیبانی خواهد كرد
1403/08/02
كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد
1403/08/02
دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شد
1403/08/02
كدام دستگاه‌های هواوی به HarmonyOS Next مجهز می‌شوند؟
1403/08/02
گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كند
1403/08/02
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com