دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شد

سامسونگ ویژگی مدیریت سلامت و تغذیه را در اپلیكیشن سلامت‌محور خود قرار داد.

دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شدنرم افزار و اپلیكیشنفناوریچهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵مطالعه 3 دقیقهحمیدرضا محمدیتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتسامسونگ ویژگی مدیریت سلامت و تغذیه را در اپلیكیشن سلامت‌محور خود قرار داد .

تبلیغاتشركت سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی مهمی را برای اپلیكیشن Samsung Health، معرفی كرد. این به‌روزرسانی با هدف بهبود تجربه كاربری و افزایش قابلیت‌های مدیریت سلامت و تغذیه كاربران ارائه شده است.Samsungیكی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی، امكان دسترسی به سوابق پزشكی از مراكز درمانی و كلینیك‌ها است .

كاربران می‌توانند اطلاعات كاملی از تاریخچه سلامت خود مثل تاریخچه واكسیناسیون، داروهای مصرفی و چكاپ‌ها بیمارستانی را به‌راحتی مشاهده و مدیریت كنند. این قابلیت كه به‌واسطه همكاری سامسونگ با شركت b.well Connected Health میسر شده، به كاربران كمك می‌كند تا با پزشكان خود بهتر ارتباط برقرار كنند و اطلاعات مهم سلامت‌محور خود را همیشه در‌دسترس داشته باشند .

Samsungافزون‌براین، سامسونگ ابزارهای پیشرفته‌ای برای مدیریت داروها برای كاربران اپلیكیشن Samsung Health فراهم كرده است؛ به‌طوری‌كه كاربران می‌توانند با استفاده از جست‌وجوی تصویری، داروهای جدید را به لیست داروهای خود اضافه و مصرف آن‌ها را پیگیری كنند .

این ویژگی به‌خصوص برای كاربرانی مفید خواهد بود كه داروهای زیادی مصرف می‌كنند.Samsungیكی دیگر از بهبودهای جدید این اپلیكیشن Samsung Health، ویژگی پیگیری تغذیه با استفاده از باركد است. كاربران می‌توانند با اسكن باركدهای غذاها، اطلاعات تغذیه‌ای آن‌ها را به‌صورت خودكار در اپلیكیشن ثبت كنند .

این اطلاعات شامل میزان كالری و مواد مغذی و ارزش غذایی هر وعده‌ غذایی را شامل می‌شود. این قابلیت به كاربران كمك می‌كند تا بهتر تغذیه خود را مدیریت كنند و ساده‌تر به اهداف سلامت‌محور خود دست یابند.مقالات مرتبطساعت‌های سامسونگ احتمالاً به‌زودی پایش سلامت اعضای خانواده را ممكن می‌كننداپلیكیشن Health سامسونگ‌ چیست و چه كاربردی دارد؟چطور قابلیت سنجش فشار خون و ECG را در گلكسی واچ فعال كنیم؟علاوه‌بر ویژگی‌های مذكور، Samsung Health امكاناتی برای نظارت‌بر فعالیت‌های روزانه كاربران فراهم كرده است .

این اپلیكیشن می‌تواند تعداد گام‌ها، مسافت طی‌شده، كالری مصرفی و فعالیت‌های ورزشی كاربران را به‌دقت ثبت كند. این اطلاعات به كاربران كمك می‌كند تا به‌طور دقیق‌تری روند پیشرفت و پسرفت خود را مشاهده و اهداف سلامتی خود را تنظیم كنند .

به‌طوركلی، به‌روزرسانی اپلیكیشن Samsung Health گامی روبه‌جلو برای توانمندسازی كاربران سامسونگ برای مدیریت فعالانه سلامت خود است. با ارائه دسترسی به سوابق پزشكی، مدیریت پیشرفته داروها و ردیابی آسان رژیم غذایی، این اپلیكیشن به همراهی ضروری برای حفظ سلامت تبدیل خواهد شد .

منبع : https://www.zoomit.ir/software-application/428588-samsung-health-app-update-health-records-medication-food-tracking/

مجله فن آوری

 
اپل و گلدمن ساكس ۹۰ میلیون دلار جریمه شدند
1403/08/02
چرا رسیدن كاوشگر اروپا كلیپر به سیاره مشتری بسیار زمان‌بر است؟
1403/08/02
اپل سفارش تولید آیفون ۱۶ را كاهش داد؛ ادعای تحلیلگر برجسته
1403/08/02
آیا می‌توانیم با‌دیگر به عكس‌ها اعتماد كنیم؟ اپل و شركت‌های دیگر روی این مشكل كار می‌كنند
1403/08/02
گوگل احتمالاً با پیكسل ۱۰ و پیكسل ۱۱ در مسیر آیفون قدم برمی‌دارد
1403/08/02
دردسر جدید برای اینتل؛ ظاهراً پردازنده‌های Arrow Lake مشكل ناپایداری دارند
1403/08/02
كشف گسترده مواد شیمیایی ماندگار در ۹۹ درصد از بطری‌های آب جهان
1403/08/02
ریاضیدان آماتور بزرگ‌ترین عدد اول شناخته‌شده را كشف كرد
1403/08/02
ورود پردازنده‌های TSMC به محصولات هواوی؛ ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد
1403/08/02
تولید اپل ویژن پرو احتمالا تا پایان ۲۰۲۴ به‌طور كامل متوقف می‌شود
1403/08/02
افزونه‌های جدید نسخه اندروید مرورگر اج معرفی شدند؛ اما خبری از uBlock نیست
1403/08/02
هوش مصنوعی سامسونگ تا پایان امسال از ۲۰ زبان پشتیبانی خواهد كرد
1403/08/02
كیوسك گیمینگ كولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد
1403/08/02
دسترسی به اطلاعات سلامتی كاربر در اپلیكیشن Samsung Health آسان‌تر شد
1403/08/02
كدام دستگاه‌های هواوی به HarmonyOS Next مجهز می‌شوند؟
1403/08/02
گوگل ابزارهای یادداشت‌برداری قدرتمندی را به Google Keep اضافه می‌كند
1403/08/02
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com