غافلگیری همستر كامبت؛ فصل یك به پایان رسید

پنج روز مانده به مرحله اول ایردراپ همستر، این بازی رسما به فصل اول خود پایان داد.

غافلگیری همستر كامبت؛ فصل یك به پایان رسیدارز دیجیتالشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰مطالعه 4 دقیقهمحمدحسین معیدفرتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتپنج روز مانده به مرحله اول ایردراپ همستر، این بازی رسما به فصل اول خود پایان داد .

تبلیغاتبازی پرسروصدای همستر كامبت امشب كاربران خود را با صفر شدن امتیازات و سكه‌هایشان غافلگیر كرد اما این اتفاق به‌معنای از دست رفتن تلاش چندین و چند شبانه‌روز كاربران آن نبود؛ بلكه مدیران همستر با این اقدام رسما به فصل اول و امكان امتیازگیری (پروفیت و سكه) پایان دادند .

پیش‌تر اعلام شده بود كه ایردراپ همستر كامبت طی چنین مرحله انجام می‌شود و تاریخ اولین ایردراپ آن نیز ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) اعلام شده است.اكنون پنج روز پیش‌از زمان اعلام‌شده برای لیست‌شدن توكن این ایردراپ در صرافی‌ها، به‌نظر می‌رسد كه فصل دوم این بازی آغاز شده است .

بنابراین دیگر فرصتی برای جمع‌آوری سكه و افزایش پروفیت برای كاربران فصل اول وجود ندارد و تنها اقدامی كه باید انجام شود، وصل كردن ربات برای اتصال آن به كیف‌پول‌های مختلف از جمله تون‌كیپر است.هم‌اكنون برای افرادی كه در فصل اول این بازی فعال بوده‌اند در تب Airdrop پیام Season 1 is over نشان داده و در زیر آن نوشته شده كه دستاورهای آنان درحال محاسبه‌شدن است اما این‌كه دقیقا چه چیزی در تعیین امتیاز نهایی و تبدیل آن به‌توكن نقش دارد، هنوز مشخص نیست .

مرتبط با همستر كامبتدرآمدزایی از همستر كامبت به سود ساعتی بستگی دارد، نه تعداد سكه‌هاتاریخ لیست‌شدن و عرضه ایردراپ همستر كامبت اعلام شدهمستر قبلا اعلام كرده بود كه تعداد سكه‌های جمع آوری شده اهمیتی ندارد و كاربران باید روی افزایش مقدار درآمد به‌ازای هر ساعت یا همان پرافیت تمركز كنند اما هیچ‌وقت مشخص نشد كه دقیقا چه چیزی توكن اصلی این بازی را مشخص می‌كند .

برای روشن‌شدن این موضوع باید تا روز لیست‌شدن آن در صرافی‌ها منتظر بمانیم. ضمنا برای اتصال همستر به كیف پول نهایتا تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز ۳۱ شهریور ماه فرصت باقی مانده است. در صورتی‌كه هنوز نسبت‌به اتصال همستر به كیف پول اقدام نكرده‌اید می‌توانید با مراجعه به‌تب Airdrop، انتخاب گزینه‌ی Withdraw و سپس On-chain airdrop این كار را انجام دهید .

همستر همچنین امكان اتصال مستقیم ربات خود به صرافی‌های مختلف از جمله بایننس را دراختیار گذاشته است، اما با توجه‌به تحریم‌ها و محدودیت‌های احراز هویت بهتر است در بازه‌ی فعلی از همان گزینه‌ی On-chain airdrop برای اتصال به كیف پول‌های مختلف استفاده كنید .

نكته‌ای دیگری كه وجود دارد آن است كه برخی كاربران در بخش Airdrop با پیام You've been cheating this season مواجه شده‌اند و به‌نظر می‌رسد افرادی كه به‌روش‌های مختلف برای كسب كارت‌ها، كلید‌ها و سكه‌ها تقلب كرده‌اند شناسایی و از فصل اول محروم شده‌اند .

براساس پست منتشرشده در كانال تلگرامی همستر، فصل دوم با نام Interlude Season اكنون با آیتم‌های جدید و همچنین جایگزین‌شدن الماس به‌جای سكه دردسترس كاربران قرار دارد و امتیازات كسب‌شده این فصل در فصل بعدی نیز تاثیر خواهند داشت .

كسب درآمد همچنان به‌شكل Tap to Earn و پروفیت ساعتی است و پروفیت را می‌توان در بخش Playground با انجام بازی‌ها و خرید كارت‌های مختلف افزایش داد. در بخش Memories نیز می‌توانید تاریخچه‌ای از فعالیت خود در فصل قبلی همستر از جمله تعداد كارت‌ها، سكه‌ها و روزهایی كه بازی كرده‌اید را مشاهده كنید .

منبع : https://www.zoomit.ir/cryptocurrency/427024-hamster-combat-season-one-over/

مجله فن آوری

 
غافلگیری همستر كامبت؛ فصل یك به پایان رسید
1403/06/31
زندگی فراتر از مرگ: چگونه ارگانیسم‌های جدید از سلول‌های موجود مرده پدیدار می‌شوند؟
1403/06/30
تماشا كنید: اولین كالبدشكافی گوشی آیفون ۱۶ پرو
1403/06/30
تلسكوپ فضایی جیمز وب چگونه بزرگ‌ترین جدال كیهان‌شناسی را عمیق‌تر می‌كند؟
1403/06/30
مارموست‌ها مانند انسان یكدیگر را به اسم صدا می‌زنند
1403/06/30
مقاومت آنتی‌بیوتیكی تهدیدی برای جان میلیون‌ها نفر تا سال ۲۰۵۰
1403/06/30
مارك زاكربرگ از تفاوت‌های متا با اپل و ادامه نبرد دو شركت در آینده می‌گوید
1403/06/30
گلكسی رینگ سامسونگ احتمالا در ۲ سایز جدید عرضه می‌شود
1403/06/30
بازنده بزرگ؛ نوكیا از نمایی متفاوت [تماشا كنید]
1403/06/30
كشف گونه جدید پتروسور با بال‌های ۵ متری در اردن، راز پرواز پرندگان باستانی را فاش می‌كند
1403/06/30
مایكروسافت طرح گرافیكی نرم‌افزارهایش را اصلاح می‌كند
1403/06/30
شروع رجزخوانی اوپو برای آیفون ۱۶ پرو؛ پرچمدار اندرویدی با حاشیه بسیار باریك در راه است
1403/06/30
یك نیروگاه هسته‌ای در اختیار هوش مصنوعی؛ جاه‌طلبی‌های مایكروسافت ادامه دارد
1403/06/30
لاشه تایتانیك رو به زوال است؛ سرنوشت نمادین‌ترین كشتی غرق‌شده چه خواهد بود؟
1403/06/30
نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع
1403/06/30
۵ اپلیكیشن برای بهبود تمركز؛ دیگر كارهایتان را به‌تعویق نیندازید
1403/06/30
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com