برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید؛ 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر

برای دریافت جایزه‌های بلو در سرویس رند بلو، تا روز دوم خردادماه فرصت دارید.

برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید؛ 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفررپورتاژ آگهیسه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰مطالعه 2 دقیقهبخش تبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتتبلیغاتاین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیردبرای دریافت جایزه‌های بلو در سرویس رند بلو، تا روز دوم خردادماه فرصت دارید .

تبلیغاتسرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانك سامان است كه با فعال كردن آن می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراكنش پس‌انداز كنید؛ قطره‌قطره جمع كنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید. حالا در كنار تمام مزیت‌هایی كه سرویس رند بلو آفریده، جوایزی هم برای استفاده‌كنندگان این سرویس در نظر گرفته‌شده: ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی .

البته برای برنده شدن این جوایز، تا پایان روز دوم خردادماه فرصت دارید؛ قرعه‌كشی بلو، 3.3.3 برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر را از اینجا هم می‌توانید ببینید. كپی لینكچطور شانس خودم را برای برنده‌ شدن جوایز امتحان كنم؟با فعال كردن سرویس رند در اپلیكیشن بلو می‌توانید یكی از كسانی باشید كه برنده‌ جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی می‌شوند .

با كسب حداقل ۲۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌كشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، با كسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در قرعه‌كشی ۱۰۰ میلیون تومانی و با كسب حداقل ۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌كشی جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی شركت داده شوید .

البته با داشتن ۲۰۰۰ امتیاز در سه قرعه‌كشی ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ شركت داده می‌شوید. با داشتن حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در دو قرعه‌كشی ۱۰۰ و ۵۰، و با داشتن ۲۰۰ امتیاز تنها در یك قرعه‌كشی 50 میلیون تومانی شركت داده می‌شوید .

كپی لینكامتیازهای من چطور حساب می‌شود؟امتیاز شما، جمع امتیاز دو بخش است. بخش اول براساس تعداد تراكنش‌های رُند شده‌ شماست كه برای هر تراكنش رُند شده، یك امتیاز خواهید گرفت. بخش دوم براساس مبلغ رُند شده‌ خریدهای شماست كه برای هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رُند شده در پایان هر روز یك امتیاز دریافت می‌كنید .

كپی لینكچطور می توانم بفهمم چه امتیازی گرفته‌ام و در كدام قرعه‌كشی شركت داده خواهم شد؟از داخل اپلیكیشن بلو و قسمت بلوكلاب می‌توانید امتیاز كل خود را مشاهده كنید كه امتیازهای شما در پایان هر روز محاسبه و به‌روزرسانی می‌شود .

در بلوكلاب، كنار هر سطحی كه امتیاز لازم آن را كسب كرده باشید، علامت تیك را خواهید دید.كپی لینكبرای استفاده از سرویس رند باید چه كار كنم؟ابتدا وارد اپلیكیشن بلو شوید و از گزینه‌های پایین صفحه روی علامت خانه كلیك كنید .

پایین موجودی حساب خود گزینه‌ «باكس» را می‌بینید، آن را انتخاب كنید. بعد از انتخاب گزینه‌ «باكس جدید» یك باكس با اسم و عكس دلخواه خود ایجاد كنید. بعد از فعال كردن رُند باید از بین گزینه‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان انتخاب كنید كه می‌خواهید مبلغ تراكنش شما تا چه عددی رُند شود .

حالا رند برای شما فعال شده است و بعد از هر تراكنش، این سرویس به ‌صورت خودكار تا مبلغی كه انتخاب كرده‌اید را رُند می‌كند و باقی مبلغ را در باكس انتخابی شما پس‌انداز می‌كند.باكس‌ها می‌توانند برای اهداف و مصارف مختلفی كه در نظر دارید ساخته شوند؛ به راحتی می‌توانید از یك تا ۱۰ باكس متفاوت بسازید .

منبع : https://www.zoomit.ir/pr/419669-blubank-roundbox/

مجله فن آوری

 
غافلگیری همستر كامبت؛ فصل یك به پایان رسید
1403/06/31
زندگی فراتر از مرگ: چگونه ارگانیسم‌های جدید از سلول‌های موجود مرده پدیدار می‌شوند؟
1403/06/30
تماشا كنید: اولین كالبدشكافی گوشی آیفون ۱۶ پرو
1403/06/30
تلسكوپ فضایی جیمز وب چگونه بزرگ‌ترین جدال كیهان‌شناسی را عمیق‌تر می‌كند؟
1403/06/30
مارموست‌ها مانند انسان یكدیگر را به اسم صدا می‌زنند
1403/06/30
مقاومت آنتی‌بیوتیكی تهدیدی برای جان میلیون‌ها نفر تا سال ۲۰۵۰
1403/06/30
مارك زاكربرگ از تفاوت‌های متا با اپل و ادامه نبرد دو شركت در آینده می‌گوید
1403/06/30
گلكسی رینگ سامسونگ احتمالا در ۲ سایز جدید عرضه می‌شود
1403/06/30
بازنده بزرگ؛ نوكیا از نمایی متفاوت [تماشا كنید]
1403/06/30
كشف گونه جدید پتروسور با بال‌های ۵ متری در اردن، راز پرواز پرندگان باستانی را فاش می‌كند
1403/06/30
مایكروسافت طرح گرافیكی نرم‌افزارهایش را اصلاح می‌كند
1403/06/30
شروع رجزخوانی اوپو برای آیفون ۱۶ پرو؛ پرچمدار اندرویدی با حاشیه بسیار باریك در راه است
1403/06/30
یك نیروگاه هسته‌ای در اختیار هوش مصنوعی؛ جاه‌طلبی‌های مایكروسافت ادامه دارد
1403/06/30
لاشه تایتانیك رو به زوال است؛ سرنوشت نمادین‌ترین كشتی غرق‌شده چه خواهد بود؟
1403/06/30
نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع
1403/06/30
۵ اپلیكیشن برای بهبود تمركز؛ دیگر كارهایتان را به‌تعویق نیندازید
1403/06/30
بعدیانتها


با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه 118 نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.


مشهد میدان راهنمایی روبروی دستغیب 3 پلاک 18
تلفن : 38472159 - 051 (10 خط)
ایمیل : info@118ovin.com